کد خبر 1550008
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش مشرق، برخی از رسانه‌ها با اشاره به توئیت یحیی سریع، سخنگوی نیروی نظامی انصارالله، گمانه زنی هایی را مطرح کردند:

سخنگوی نیروهای مسلح یمن کلمه ZIM را توئیت کرد.

برخی رسانه ها نوشتند گزارش‌های اولیه از توقیف یک کشتی باربری متعلق به شرکت اسرائیلی ZIM توسط نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ حکایت دارد. این توئیت گمانه‌زنی درباره توقیف یا هدف قرار گرفتن دومین کشتی رژیم اشغالگر را تقویت کرده است.

کشتی ZIM (زیم) متعلق به عیدان عوفر بزرگترین سهامدار شرکت کشتیرانی صهیونیستی زیم است که یکی از کشتی‌های وابسته به وی در نزدیکی سواحل شرقی یمن هدف حمله پهپادی قرار گرفت. زیم، یک شرکت حمل و نقل بین المللی برای محموله های اسرائیلی در اسرائیل و مقر این شرکت در حیفا است. همچنین دفتر مرکزی آمریکای شمالی خود را در نورفولک، ویرجینیا دارد.

انصارالله؛ کابوس کشتی‌های اسرائیل

انصارالله؛ کابوس کشتی‌های اسرائیل

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    هزینه تراشی برای اسقاطیل، کاملا با شعار نابودی اسقاطیل سقط شده، همخوانی و منطقیست...بایستی شاهراه شمالی ایران برای آذربایجان و ارمنستان، ایضا برای مسئولین ایرانی، توجیه بشود تا این هماهنگی جبهه‌ی مقاومت، تکمیل شود. وگرنه همون آش و همون کاسه‌ی داغ سوددهنده برای سگیونیست جهانی.
  • ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس