کد خبر 1549775
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
پرداخت وام ضروری آغاز شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می شود.

به گزارش مشرق، مسعود گنجی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام و پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: حدود ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام های دانشجویی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پرداخت وام ضروری از امروز شنبه آغاز می شود و به حساب دانشجویان واریز می شود به احتمال زیاد روز سه شنبه هم به پایان می رسد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویان واجد شرایطی که فرم درخواست خود را ارائه کرده ولی وام را دریافت نکرده اند می توانند از شنبه هفته آینده به دانشگاه های خود مراجعه کرده و علت عدم دریافت وام مذکور را جویا شوند.

وی افزود: برخی از دانشجویان نیز شماره شبا خود را اشتباه وارد کرده بودند که با بانک طرف تعهد صندوق رایزنی کرده ایم این اشتباه دانشجویان تصحیح شود و دانشجویان معطل وام نشوند.

گنجی درباره پرداخت وام شهریه نیز افزود: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق رفاه دانشجویان را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس