کد خبر 1549774
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش مشرق، علی رضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

بله! اسرائیلی‌ها می‌توانستند بدون این همه کشته همین تبادل را انجام دهند. مقاومت رسما اعلام کرد که ما هدف غیرنظامی نداشتیم ولی بخاطر اینکه عبور از مرز نیم ساعته انجام شد و فورا به اسیر دست پیدا کردیم خیلی گروههای دیگر هم وارد شدند و اسیرهای غیر نظامی هم گرفتند که آماده بود همه را پس بدهد و حداقل زن و بچه های زندانی‌ خود را تبادل کند. قصه نظامیان دربند ولی متفاوت است.

از اوایل جنگ غزه بنی گانتس منتقد نیز در دولت اضطراری کنار نتانیاهو قرار گرفت لذا می توان ادعا کرد که پذیرفتن شروط مقاومت اسلامی فلسطین در آتش بس کنونی شکستی برای همه رژیم و نه فقط جریان راست گراست.

البته آنها راهی جز جنگ نداشتند. ضربه هفتم اکتبر آنقدر سنگین بود که آبرویی باقی نمانده بود ولی بنظر می‌رسد اینجا نیز دچار مشکل اطلاعاتی در تحلیل قوت مقاومت یا غرور بخاطر ورود مستقیم آمریکا شدند!

هر چند ورود زمینی نیز محافظه کارانه انجام شد و بیست روز طول کشید تا به این تصمیم رسیدند ولی خب حالا بعد از یک ماه، نگاهی واقعی تر پیدا کرده اند!‌ با توجه به نداشتن هیچ دستاوردی نظامی بهتر است دیگر به جنگ برنگردند ولی بعید است بتوانند چنین تصمیمی بگیرند...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس