راهپیمایی در حمایت از کودکان غزه برگزار می شود

راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان معصوم غزه فردا در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان معصوم غزه فردا در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در تهران شنبه بعد از ظهر در میدان انقلاب و با سخنرانی سردار سلامی برگزار خواهد شد.

بیشترین آمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کودکان و زنان بوده‌اند. به نحوی که بنا بر اعلام مقام‌های فلسطینی در غزه، در حملات اسرائیلی‌ها تاکنون ۱۱۵۰۰ نفر شهید شدند که ۴۷۱۰ نفر از آن‌ها، کودک بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی با حملات خود به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه و همچنین، ممانعت از ورود سوخت به این منطقه موجب شده تا علاوه بر شهادت مجروحان، تعدادی از کودکان نارس نیز که در دستگاه‌های مخصوص قرار داشتند نیز به علت نبود انرژی به شهادت برسند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از مجموع ۳۵ بیمارستان غزه فعالیت ۲۵ بیمارستان به دلیل خسارت ناشی از بمباران یا کمبود سوخت، متوقف شده است.

طبق این گزارش، ۲۰۲ نفر از کادر درمان، ۳۶ نفر از تیم دفاع شهری و بیش از ۲۰۰ نفر از مجروحان تیم درمانی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    جمعیت ما کودک نداره
  • ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 1
    من ایشالله میرم از کرج
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 3
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
  • ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 4
    راهپیمای بدرد چی می خوره شما که گفتید موشک اسرائیل زن دارید پس کو چرا نمی زنید کو آن همه شعار پس چرا برای کشور اینهمه هزینه تراشیدید
  • ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    پاشید برید غزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس