حمله با خودرو به نزدیکی سفارت تل‌آویو در توکیو

نیروهای پلیس ژاپن یک مرد را که با خودرو به نزدیکی سفارت تل‌آویو در توکیو حمله کرد، بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای در ژاپن خبر دادند که یک مرد حدود ۵۰ ساله در توکیو را به دلیل تلاش برای حمله به سفارت تل‌آویو بازداشت شده است.

منابع محلی رسانه‌ای در ژاپن خبر داد، پلیس ژاپن روز پنجشنبه (امروز) یک مرد را که با خودرو به نزدیکی سفارت اسرائیل در توکیو حمله کرد، بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، یک خودروی کوچک به یک حصار در تقاطع ۱۰۰ متری سفارت تل‌آویو در توکیو برخورد کرده است. گفته شد که یک افسر پلیس به طور سطحی زخمی شده است.

یکی از فیلم‌های حاضر در خیابان محل حادثه نشان می‌دهد که خودرو به یک مانع موقت در نزدیکی حصار برخورد کرده است. گفته می‌شود که مردی که در محل دستگیر شد، عضو یک گروه راستگرا و حدود ۵۰ سال است.

تلاش برای حمله به سفارت اسرائیل در ژاپن در شرایطی انجام شده که اعتراض افکار عمومی جهان به کشتار فلسطینیان ساکن غزه در حملات صهیونیست‌ها ادامه دارد. اواخر مهر ماه بود که یک کارمند سفارت تل‌آویو در پکن هدف حمله قرار گرفت. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «یک کارمند اسرائیلی سفارت اسرائیل در پکن مورد حمله قرار گرفت»، افزود که این حمله در محوطه سفارت صورت نگرفته است.

مسئولان ژاپن اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره انگیزه مردی که امروز (پنجشنبه) تلاش کرد به سفارت تل آویو در توکیو حمله کند، ارائه ندادند. مقام‌های سفارت اسرائیل در ژاپن هم درباره این موضوع اظهارنظری انجام نداده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 5
    هیچ کاری ازتون برنمیاد
    • ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      2 0
      خفه شو شیطان
    • ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      زمان مشخص می‌کنه این یه بازی در یه سطح وسیعه وتوی این بازی اسراییل فقط یه مهره ازمهره های آمریکاست خودش به تنهایی هیچ پخی نیست توی این جنگ فقط آمریکاست که داره میجنگه دیدیم که چطوردرهمان لحظات اولیه خودش رورسوندوچطورهم اسباب بازی روبرارفیقش فراهم می‌کنه ولی عاقبت کار رواونا مشخص نمیکنن این رشته سردرازداره
  • ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    خودطرف گفته بخاطربریده شدن ترمزخودرو بوده ولی بنظرم تفکرات تکفیری وضدابراهیمی داشته
  • ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    مرگ ب اسقاطیل و پدر و مادر حرام تر از خودش یعنی آمریکا و عنگلستان
  • ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    مردم ژاپن و کره که قبلا هیچ نوع حمایتی ویا محکوم کردن جنایات اسراییل درحق مردم غزه نداشتند این بارگویا آگاهی بیشتری نسبت به جریانات اتفاق افتاده دراون پیداکردن وواکنش اونها قابل تامل بود وکاراین فردهم نشانه آیی از اینکه بعضی ازانسانهادرتمام دنیاازاعمال این جنایتکارهاخشمگین هستند
  • ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    یوکو یاتّا خوشمان آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس