رسانه‌های عبری زبان: صدها جلیقه ضدگلوله، ضدگلوله نبودند!

رسانه‌های عبری زبان فاش کردند که صدها جلیقه ضدگلوله که به نظامیان صهیونیست تحویل داده شده، مقاومتی در برابر گلوله نداشته است.

به گزارش مشرق به نقل ار المنار، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که صدها جلیقه ضدگلوله تحویلی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی معیوب است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که مشخص شده چند صد جلیقه ضدگلوله تحویل‌داده‌شده به نظامیان و نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هیچ محافظتی برقرار نمی‌کند و در برابر گلوله مقاومتی ندارد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که اتفاقات و درگیری‌های جاری در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی حتی توانایی‌های ابتدایی حزب‌الله را هم به نمایش نمی‌گذارد و توانایی‌های حزب‌الله بسیار فراتر از چیزی است که در حال حاضر بروز می‌دهد.

علاوه بر این یائیر لاپید، سرکرده مخالفان کابینه نتانیاهو در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شانه خالی‌کردن از شکست هفتم اکتبر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو باید از تلاش برای رفع مسئولیت از خود دست بردارد.

گفتنی است جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با همراهی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده است و این عملیات همچنان نیز ادامه دارد؛ عملیاتی که شگفتی‌های بسیاری را رقم زد و با غافل‌گیری عناصر سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حالا الان اونها با جلیقه های خراب تو مجلس حماس هستند و نصف غزه را با کمترین تلفات گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس