کد خبر 1545999
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
نظامیان صهیونیست با ساکنان غزه چه می‌کنند؟

سخنگوی دفاع مدنی غزه از ناگفته‌های تلخی در غزه خبر داد و اعلام کرد: اشغالگران ده‌ها نفر را در نزدیکی بیمارستان‌های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.

به گزارش مشرق، محمود بصل سخنگوی دفاع مدنی در غزه گفت: مجروحان ناشی از بمباران در جبالیا به علت نبود امکانات جان می‌دهند. بیمارستان المعمدانی تنها بیمارستانی که در غزه خدمات می‌دهد.

سخنگوی دفاع مدنی غزه افزود: امکانات درمان مجروحان وجود ندارد. ما با وضعیت دردناکی روبرو هستیم و بیش از ۱۰۰ زخمی داریم و نیمی از تجهیزات مان را از دست داده ایم. به علت قطع ارتباط، به گوش دادن صدای انفجار برای رفتن به محل انفجارها روی آورده ایم.

وی بیان کرد: اشغالگران هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند. جنگنده‌ها در آسمان غزه در حال پرواز هستند و ساکنان را هدف قرار می‌دهند. بسیاری از بیمارستان‌ها در غزه از سوی نیروهای اشغالگر محاصره هستند. دورترین منطقه‌ای که کادر ما می‌توانند به آن برسند خیابان النصر است. بسیاری از شهروندان در حال حاضر در نزدیکی بیمارستان القدس تحت محاصره هستند.

وی فاش کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی مردان را از زنان جدا و مردان را در نزدیکی بیمارستان القدس بازداشت کرده اند. اشغالگران ده‌ها نفر را در نزدیکی بیمارستان‌های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    شما خبر نگاران هر چه بیشتر از جنایات اسرائیل بنویسید به همان میزان انسان آزاده به خاک برسری و ترسویی و بی دینی کشورهای به اصطلاح مسلمان پی می برد که عرضه و خایه دست به اسلحه بردن با یهود غاصب را ندارند. کشورهای اسلامی همان حیوانات انسان نما هستند چون بی هویت و ومثل گوره خر ترسو هستند و از ترس اسرائیل مثل همان گوره خر رم می کنند وپا به فرار می گذارند وفقط عر عر محکوم کردنشان هر روز بلند است و گوش جهان را کر می کند. اسلحه دارند ولی جرات استفاده از اسلحه برای جهاد با اسرائیل را ندارند . حیوانند و شایسته مرگ توسط یهودند.
  • رسول ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    مردم ایران این خزعبلات و اهانتها به رزمندگان دلاور اسراییل را بهیچ وجه قبول ندارن .چون تروریست راست نمیگوید. درود بر اسراییل
  • ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    13 4
    لا اله الا الله، پس ما چرا هیچ کاری نمیکنیم؟
    • ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      آخه برادر من جنگیدن شجاعت میخواد مسئولین ما که مثل یمن نیستند که با وجود امکانات و تجهیزات کم نظامی مثل شیر وارد جنگ با اسراییل شده اند معلوم نیست مسئولین ما چه واکسنی زده اند که فقط حرف میزنند و بیانیه صادر میکنند؟ به عمل کاربرآید به سخنرانی نیست غزه فتح شد و ایران فقط حرف میزند
  • ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    سربازان اسراییلی به پارلمان غزه هم رسیدند و عکس یادگاری گرفتن!دیگه مشرق هم تیتر اول رو به غزه اختصاص نمیده اون ۹ میلیون نفر درخواست کننده جهت اعزام هم از پشت گوشی جهاد سایبری بکنند
  • ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    خب به ماچه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس