سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در شرق مدیترانه

رسانه‌های آمریکایی از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ارتش این کشور در شرق مدیترانه خبر دادند.

به گزارش مشرق، ستاد فرماندهی اروپاییِ ایالات متحده آمریکا (EUCOM) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی این کشور هنگام آموزش نظامی در شرق مدیترانه دچار حادثه شده و سقوط کرده است.

به مکان دقیق حادثه و نوع هواپیمای سقوط‌کرده اشاره‌ای نشده، اما طبق این بیانیه این هواپیما در منطقه‌ای سقوط کرده که وزارت دفاع آمریکا پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، هزاران نیرو را در آنجا مستقر کرده است.

در این بیانیه آمده است که «ما به احترام خانواده‌های آسیب دیده در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پرسنل درگیر منتشر نمی‌کنیم.»

این بیانیه درباره علت این حادثه می‌افزاید: به طور قطع می توان گفت که پرواز هواپیما صرفاً مربوط به آموزش بوده و هیچ نشانه ای از فعالیت خصمانه وجود ندارد. با این حال تحقیقات درباره علت این حادثه در جریان است.»

پس از عملیات غافلگیرانه و بزرگ «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنایت‌های رژیم در نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، وازت دفاع آمریکا هزاران نیروی نظامی خود را در خاورمیانه مستقر کرده است.

ایالات متحده آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی تا کنون ۲ ناو هواپیمابر خود را در مدیترانه و خلیج فارس مستقر کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    انشاالله این سقوط ها مستدام باشد
  • قریشی ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    به نام آموزش چند هزار کیلومتر ورای مرزهای خودشان نظامی گری می کنند، پایگاه دارند ، نیرو مستقر می کنند، به منطقه اسلحه و مهمات وارد می کنند ، به جنگها دامن میزنند، به بهانه مبارزه با تروریسم و دموکراسی هر جا که بخواهند دست به ترور و کشتار می زنند، روزانه صدها تن بمب و موشک فسفری و حرارتی به رژیم صهیونیستی تحویل میدهند ... آنوقت فقط ما هستیم که حق نداریم از هم کیش خودمان، مسلمان تحت ظلم حمایت کنیم!
  • ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    به سلامی مبارک تعدادی تروریست امریکایی سقط شدن به بیانه امده به مابه احترام خانوادهای اسیب دیده درحال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پرسنل درگیر منتشر نمی کنیم خخ دچار ضربه مغزی شدن خجالت نکشین بگویید سقط شدن انشالله تعدادشان روبه افزایش باشد
  • علی ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    ابر قدرت جهان و ببینید دیوارو به پا 🤣🤣🤣🤣
  • ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 1
    درود و سلام بر رزمندگان اسلام  مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    یکی ازرسانه های دیگه م نوشته که یکی ازهواپیماهای انگلیسی هم در مدیترانه سقوط کرده اونم مثل اینکه نقص فنی پیداکرده باید یه شعبه بزنن توی اون نزدیکیاچون داره تعداد چپه کردن هواپیماهاشون زیادمیشه !!!! خخخخخ! خداروشکر
  • ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    الحمدالله. خداوند کشته های اسراییل و آمریکا را فرآوان کند انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس