کد خبر 1544933
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش مشرق، سیدپویان حسین‌پور، فعال رسانه با انتشار تصویری در کانال ایتای خود نوشت:

این نقشه محدوده درگیری‌ها در شبانه‌روز اخیر است..

نیروهای ارتش تروریستی اسراییل کماکان در تلاش برای ورود به شهر غزه از محور شمال غربی و موازی با خط ساحلی هستند و در نقاطی هم توانسته‌اند به بعضی محله‌ها وارد شوند که البته درگیری‌های سختی نیز کماکان وجود دارد و دو طرف تلاش شدیدی برای پیروزی برابر هم صورت می‌دهند..

به‌طور خاص، صهیونیست‌ها در تلاشند تا از مسیر جاده ساحلی(که به خاطر وجود آب دریا امکان حفر تونل برای مقاومت نیست و طبیعتا توان محدودتری برای درگیری دارد) پیشروی کرده و به نوعی اردوگاه الشاطی را دور زده و با محاصره آن مقاومت را در هم بشکنند و وارد اردوگاه شده و منزل اسماعیل هنیه را تصرف کنند و از آن دستاوردسازی کنند.

از سوی دیگر هم در تلاشند تا پیشروی در اطراف بیمارستان‌های مهم الشفا و قدس و در نهایت اشغال آن‌ها (که مدعی‌اند مراکز فرماندهی حماس زیر این بیمارستان‌ها واقع شده) پیروزی بر حماس را اعلام کنند.

روزهای سختی برای مقاومت فلسطین در جریان است. مقاومتی که دنیا بعدها از آن به عنوان یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ یاد خواهد کرد. مقاومتی مثل مقاومت قهرمانانه مدافعان خرمشهر.

مقاومتی مثل مقاومت قهرمانانه مدافعان خرمشهر

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    2 5
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل
  • میم ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 5
    خداوند یار و نگهدار رزمندگان حماس و مقاومت باشد انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس