عضو کنست: هیچ مدرکی دال بر کشتن یا سوزاندن کودکان در شهرک‌های مجاور غزه وجود ندارد

یک عضو عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد که هیچ گونه مدرک یا تصویری درباره کشتن یا سوزاندن کودکان در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه در عملیات طوفان الاقصی وجود ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عربی، ایمان الخطیب یاسین عضو فراکسیون «جنبش اسلامی سرزمین های اشغالی 1948» در کنست پس از مشاهده ویدئوهای مربوط به آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در 15 مهر ماه گذشته گفت: هیچ گونه سند و مدرک و یا تصویری مبنی بر کشتن یا سوزاندن کودکان در شهرک های اطراف غزه وجود ندارد.

وزیر امور قضایی رژیم اشغالگر قدس در واکنش به اظهارات این عضو عرب کنست گفت: با شنیدن اظهارات خطرناک ایمان الخطیب یاسین مبنی بر انکار «کشتار هولناک» توسط حماس در هفتم اکتبر شوکه شدم.

یاریف لیفین در ادامه افزود: چند روز پیش و قبل از اینکه این عضو کنست اظهارات مذکور را مطرح کند به کارشناسان وزارت امور قضایی دستور دادم لایحه ای را برای جرم دانستن «انکار کشتار» مذکور آماده کنند. براساس این لایحه، مجازات سنگینی برای انکار کنندگان، تعیین خواهد شد.

ناکامی مقامات رژیم صهیونیستی در پیش بینی وقوع عملیات مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی موجب شده است اتهامات بی اساسی را علیه مقاومت مطرح کنند. این در حالی است که وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۹۷۷۰ نفر رسیده است. بر اساس این گزارش، ۴۸۰۰ نفر از شهدا کودک، ۲۵۵۰ نفر زن و ۵۹۶ نفر نیزسالمند هستند.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان را ۲۴ هزار و ۸۰۸ نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه در ادامه گزارش داد که تا بدین لحظه ۲۶۶۰ ابلاغیه مفقودی ازجمله ۱۲۷۰ کودک را دریافت کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس