کد خبر 1543261
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش مشرق، حسین جابری‌انصاری دیپلمات و سخنگوی اسبق وزارت خارجه با انتشار ویدئویی در کانال تلگرامی خود نوشت:


نخست به این کودک وحشت زده از بمباران جنگنده های اسرائیلی و نجات یافته از تروریسم نهادینه و دولتیِ رژیم صهیونیستی بنگرید که چگونه چهار ستون بدنش می لرزد. آنگاه در این چند نکته تأمل کنید:

۱. صهیونیست ها که در جهان ارتباطات کنونی و در برابر دوربین ها و در عصر شبکه های اجتماعی و هر شهروند - یک رسانه چنین جنایت می کنند، در سال ۱۹۴۸ و سال های پیش و پس از آن با چه حجمی از جنایت و ترور، موجودیت تروریستی و اشغالگرانه اسرائیل را بنا نهادند؟!

۲‌. آیا از کودکان فلسطینی که از هنگامی که چشم به جهان گشودند با چنین حجمی از جنایت روبرو می شوند، می توان انتظار داشت به عملیات فریبی که بنام صلح بازاریابی می شود، روی آورند؟

۳. آنکه سرزمین دیگران را اشغال و موجودیت و هویت و حقوق بدیهی و طبیعی آنها را نفی و نقض، و بصورت پی در پی و مداوم چنین جنایاتی می کند، با مقاومت در برابر اشغال با همه روش های ممکن روبرو خواهد شد. آنکه باد می کارد، توفان درو می کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 3
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 1
    مرگ بر صهیونیسم جهانی
  • ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 3
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس