حماس: فکر بمباران اتمی غزه، نشانگر تروریسم بی‌سابقه اسرائیل است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به اظهارات وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران اتمی غزه، گفت: این اظهارات منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است که اسرائیل علیه ملت فلسطین اعمال می کند.

به گزارش مشرق، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، امروز یک‌شنبه، ۵ نوامبر به سخنان وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمایت از بمباران اتمی نوار غزه، واکنش نشان داده و آن را نشانی از «تروریسمِ اسرائیل» توصیف کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، قاسم تاکید کرد: اظهارات وزیر به اصطلاح میراث در دولت اشغالگر، مبنی بر اینکه انداختن بمب اتم به غزه یک گزینه است، منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است که این دولت و اطرافیانش، علیه ملت ما فلسطین اعمال می‌کنند؛ این تروریسم خطری برای کل منطقه و جهان است.

«آمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی عضو حزب «قدرت یهودیت» متعلق به «ایتمار بن‌گوویر»، به عنوان دومین مقام کابینه و ائتلاف حکومتی تل‌آویو، اخیراً خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه اشغالگر به این درخواست واکنش نشان داده و با بیان اینکه «صحبت وزیر آمیخای الیاهو کاملا با واقعیت بیگانه است» اذعان کرد: «ارتش اسرائیل طبق بالاترین استانداردهای قانون بین‌الملل عمل می‌کند».

دفتر نخست‌وزیرتل‌آویو، امروز اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو در دستوری، آمیخای الیاهو وزیر میراث، را که خواستار بمباران اتمی غزه شد، تا اطلاع ثانوی از حضور در جلسات کابینه محروم کرده است.

صحبت‌ها از بمباران اتمی نوار غزه در تل‌آویو، در حالی افزایش یافته که براساس گزارش‌های خبری، مجموع بمب‌هایی که رژیم اشغالگر طی چهار هفته علیه غزه استفاده کرده، به اندازه قدرت دو بمب اتمی است که آمریکا در جنگ جهانی دوم روی شهرهای ژاپن ریخته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    چقدر احمقن! بمب اتم بزنید نصف خود اسرائیل هم میره
  • ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    با داشتن چنین دشمنان وحوشی مثل صهیونیست ها داشتن سلاح هسته‌ای الزامیست برای بازدارندگي
  • alir ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    قطعا در این مورد درنگی وجود ندارد اگرموجودیت اسراییل به شکل جدی به خطر بیفتد!
  • ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 2
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
    • ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      اگر توان بمب های صهیونیست ها را که بر سر مردم غزه ریخته اند جمع کنند بیشتر از یک بمب اتمی است
  • ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    همین حالا هم تقزیبا بیشتر نوار غزه بمباران اتمی شده و چیزی از آن باقی نمانده
  • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 1
    بمباران اتمی دود و دم و آثار مخربی دارد که باعث بیماری و یا مرگ خود صهیونیست ها هم خواهد شد
  • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    انشاءالله همه تجهیزات نظامی اسقاطیل از جمله بمب‌هایی که اسم برده به دست فلسطینی ها خواهد افتاد... همان طور که رییس جمهور شیطان بزرگ گفت اگر اسرائیل وجود هم نداشت ما درست می کردیم!! معنایش این است که برای چاپیدن ثروت‌های کشورهای منطقه مخصوصا کشورهای اسلامی و ایجاد اختلاف و جنگ و خونریزی و برادرکشی و... غده سرطانی همچون اسرائیل برای ‌شیاطین لازمه سیاست ها و برنامه هایشان هست!... پس تا ملت‌های مسلمان و منطقه بیدار نشوند و حقیقت را نفهمند و به نیات پلید اسکتبار جهانی به سرکردگی آمریکا پی نبرند و... و این غده سرطانی را ریشه کن نکنند این منطقه روز خوش نخواهد دید
  • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 1
    خدالعنت کنه این شیاطین انسان نما رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس