کد خبر 1542955
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
جان باختن 2 نفر در پی تصادف بزرگراه حکیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر در حادثه تصادف در بزرگراه غرب به شرق حکیم خبر داد.

به گزارش مشرق، علی ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۳ و۴۶ دقیقه امروز در بزرگراه غرب به شرق حکیم مسیر رمپ ورودی ورزشگاه آزادی، یک دستگاه خودرو سمند برای رفع نقص متوقف شده بود و راننده به همراه یکی از مسافران در حال رفع نقص بودند.

وی بیان کرد: دستگاه نیسان با افراد در حال رفع نقص سمند برخورد کرده و ۲ مرد که حدودا ۵۵ سال داشتند در این حادثه جان خود را از دست دادند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه ۴ خانم جوان که سه نفر از آنها در خودرو سمند و یک خانم در خودرو نیسان بودند دچار مصدومیت شدند.

ملکی افزود: تقاضا داریم رانندگان برای رفع نقص خودرو در بهترین مکان توقف کنند ‌و در حین رفع نقص مثلث احتیاط را نصب کنند، همچنین مسافران از خودرو پیاده شوند و در هنگام شب فلشر خودرو را روشن کنند. لازم است رانندگان دیگر نیز هنگامی که خودرویی درحال رفع نقص است با احتیاط عبور کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 2
    آقایان مسوول چقدر دیگر مردم باید در تصادفات کشته شوند تا شما بیدار شوید فقط افزایش جریمه و انتقال خودرو راهکار نمی باشد سایر موارد مانند روشنایی عدم استاندارد جاده ها و و علایم رهنمایی و رانندگی و .....
  • ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    امان از نیسان آبی عتیقه ای ۵۰ ساله که شرکت پارس خودرو از تولیدش دست نمی کشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس