کد خبر 154279
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹

انجمن مذهبی اسلامی اتریش و همچنین ائمه جمعه و جماعات شهرهای مختلف سوئیس پخش فیلم توهین آمیز به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، انجمن مذهبی اسلامی اتریش با صدور بیانیه ای بر روی وب سایت خود می گوید: این انجمن فیلم مذکور را که در آمریکا تولید شده و آموزه های دینی اسلام را تخریب می کند، محکوم می نماید.

انجمن مذکور این فیلم را " تحریک کننده و توهین آمیز " نامید.

همچنین در این بیانیه کوتاه از مسلمانان جهان خواسته شده است که از خود خویشتنداری نشان ئائه و از خشونت ها بپرهیزند.

انجمن اسلامی اتریش می گوید: اقدامات خشونت آمیز که سبب خونریزی شود به هیچ وجه در اسلام توجیه پذیر نیست.
 
ائمه جمعه و جماعات شهرهای مختلف سوئیس نیز در خطبه های نماز جمعه روز 24 شهریور ماه 91 از اقدام موهن فیلمساز صهیونیستی- آمریکایی در توهین به ساحت مقدس نبی اسلام (ص) اعلام انزجار نموده و آن را در راستای اقدامات سخیف محاربان با خدا و رسول خدا در تخریب وجهه این دین آسمانی ارزیابی نموده و محکوم به شکست دانستند.

در همین زمینه امام جمعه مرکز بزرگ اسلامی شهر برن (پایتخت سوئیس) نیز در خطبه های نمازجمعه، ضمن قرائت بیانیه ای این اقدام را مصداق بارز محاربه با خداوند تبارک و تعالی و رسول مکرم اسلام دانسته و از دولتهای غربی که چشم بر این عمل شوم بسته اند انتقاد کرده و آنها را شریک این جرم بزرگ دانست.

وی در ادامه از وجود استاندارد دوگانه در کشورهای غربی بشدت انتقاد کرده و گفت: اگر در این کشورها علیه مسلمانان حرفی زده شود از آن بعنوان آزادی بیان یاد می شود، در حالیکه کافی است تا کوچکترین انتقادی نسبت به دیگر ادیان بخصوص یهودیان از کسی سر بزند تا متهم به یهودی ستیزی شود.

وی در انتهای بیانیه مخالفت خود را از انجام هرگونه اقدامات خشونت بار به بهانه دفاع از اسلام و رسول اکرم (ص) اعلام نموده و همگان را به رعایت خویشتنداری دعوت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس