کد خبر 1542729
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
خسروی: به پیشنهاد خطیر در مورد داوران استقلالی و پرسپولیسی با تبسم نگاه می‌کنیم

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما به پیشنهاد مدیرعامل استقلال در مورد داوری با تبسم نگاه می کنیم! چون فوق‌العاده برای خطیر احترام قائل هستیم.

به گزارش مشرق، علی خسروی در مورد پیشنهاد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر عدم استفاده از داوران پرسپولیسی و استقلالی در بازی‌های این دو تیم اظهار داشت: ما به این پیشنهاد جناب خطیر با تبسم نگاه می‌کنیم! چون فوق العاده برای خطیر احترام قائل هستیم ولی قبول کنید موجودی داوری ما همین است. کاری از دستمان بر نمی آید.

وی با اشاره به اینکه اصلا مگر کمیته داوران می‌داند کدام داور پرسپولیسی است یا استقلالی، عنوان کرد: زمانی که من قضاوت می‌کردم برخی مدعی بودند من داور پرسپولیسی هستم! با این حال علی پروین هر وقت من برای پرسپولیس قضاوت می ‌کردم می‌گفت: همه می‌گویند علی خسروی پرسپولیسی است! ولی هر وقت برای تیم ما سوت زده ما باختیم! این حرف ها خیلی نمی تواند درست باشد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات داوری در هفته نهم لیگ برتر گفت: در ۵ مسابقه ابتدایی هفته که روز پنجشنبه برگزار شد داوری‌ها اشتباهات تاثیرگذار زیادی داشتند و باید بگویم حال خودمان هم از این شیوه قضاوت داوران خوب نیست. باید در جلسه آنالیز داوران این اتفاقات را بررسی کنیم و بدانیم چرا قضاوت‌ها این گونه شد؟ همه ما داوران، مربیان،بازیکنان در یک کشتی سوار هستیم و عضو یک خانواده ایم بنابراین شاید نیاز باشد که جلسه ای برگزار شود یا حتی قبل از نیم فصل مجبور شویم کلاس آموزشی دیگر برگزار کنیم.

علی خطیر در یک برنامه تلویزیونی روز گذشته گفت: پیشنهاد می‌کنم داورانی که طرفدار پرسپولیس هستند نگذارند برای این تیم سوت بزنند، همینطور داورانی که استقلالی هم هستند نگذارند برای تیم ما قضاوت کنند. به عنوان مثال بنده را به عنوان داور بازی پرسپولیس بگذارند خب معلوم است که صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود تیم حریف می‌گیرم و این رنگی بودن قطعا در کار داوران تاثیر گذار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 1
    ما هم به داوران و چیدمان داوری و تویی که به گفته فرهاد مجیدی دارای پرونده مالی ...هستی هم میخندیم و هم دعای ... داریم ای سه نقطه ی ...بی چیز یک سال تور قیاسی از داوری به کمک تبیعد ورد که تخصص ت هست داشتی دنیا رو پاره میکردی چند سال دارن حق خوری می کنند تو تبسم می زنی و می خندی ؟
  • رضا ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 0
    مسخره شما هستید که دارید لیگ را با مهندسی به سود تیم سوگلی تان آبروی ورزش مملکت را می برید
  • ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 0
    علی خسروی خودش داور فاسدی بود که زمانی با محرومیت سنگین مواجه شد .
  • رحمت ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 0
    در مورد تعصب رنگی آن داوری که در جشن قهرمانی تیم پیروزی، کنار سکوی قهرمانی، با این تیم عکس می اندازد و شادی می کند هم لابد بی خبر هستی آقای خسروی! حرف درست را فرهاد مجیدی زد جناب آقای شیتیل بگیر!
  • ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 0
    داور شیتیل بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس