کد خبر 1542554
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در رشته توئیتی نوشت:

از اعلام آمار شهادت تا سانسور تعداد هلاکت!

۱- از مباحثی که به نظر جای کار دارد و خیلی بیشتر از آنچه هست میشود درباره آن نوشت موضوع اعلام تعداد شهدا در جبهه مقاومت و سانسور آمار هلاک شدگان در جبهه اسرائیل و آمریکا است. این به خودیِ خود از یک سری واقعیات سرچشمه میگیرد.

۲- شهادت در جبهه حق شکست تلقی نمیشود و سبب نگرانی نیست، زیرا مومنین به تکلیف خود عمل میکنند و نتیجه را به خداوند قادر متعال واگذار مینمایند، اما در جبهه باطل، با تلف شدن هر سرباز ساختمان روحی دشمن فرو میریزد، وحشت سراسر وجودشان را میگیرد، گویی سایه مرگ هر لحظه با آنهاست.

۳- علاوه بر اعلام لحظه ای آمار شهدا در غزه، در لبنان نیز حزب الله آمار شهدایش را بدون کم و کاست اعلام و پیکر های مطهر آنها را با افتخار تشییع میکند. نکته جالبی که وجود دارد اقتدار روحی خانواده های شهدا است که نه تنها تضعیف نشده، بلکه محکم تر از قبل بر آرمان ها تاکید میکنند.

۴- این را بگذارید کنارِ خانواده های هلاک شدگان صهیونیست که چگونه از هم گسیخته و نا امیدند؛ طاقت مصیبت ندارند و گویی مرگ را فنای ابدی و پایان انسان میپندارند. این از هم گسیختگی و خوفی که از نبرد با مقاومت به آنها منتقل میشود خود به خود فشار مضاعفی را از درون به رژیم تحمیل مینماید!

۵- در جبهه مقاومت که امروز بخشی از آن سنی و بخشی شیعه اند، اعلام آمار شهدا وحدت آفرین و سبب تقویت دوستی ها نیز شده است که نتیجه اش را در نامه های سر گشاده ای که اخیر بین مقاومت لبنان و فلسطین رد و بدل شد به وضوح میتوان یافت.

۶- لبنانیها با تاکید بر تلاش برای آزادی قدس شریف، خطاب به رزمندگان فلسطینی نوشته بودند ما در کنار شما هستیم و برادران خود را تنها نمیگذاریم؛ و فلسطینی ها ضمن تشکر از مجاهدت های شیعیان لبنان اینگونه پاسخ دادند که ما شهادت میدهیم شما در کنار ما هستید و برای آرمان فلسطین خون میدهید.

۷- و همینها است که بر زیبایی کار مومنین واقعی افزوده و نقشه های شوم زیادی را خنثی کرده است. غزه وقتی میبیند عده ای در لبنان، ایران، عراق، یمن و سوریه حاضرند در کنار آنها بجنگند و در راه خدا و قدس جان شیرین را تقدیم نمایند، امیدوار تر و استوارتر از گذشته به قتال با دشمن میپردازد

از اعلام آمار شهادت تا سانسور تعداد هلاکت!

از اعلام آمار شهادت تا سانسور تعداد هلاکت!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    16 1
    مرگ بر اسراییل و آمریکا
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      1 0
      انگلستان پلید فراموش شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس