سردار سلامی: وجود صهیونیزم در شرق مدیترانه مانند خنجری در پهلوی جهان اسلام است

فرمانده کل سپاه گفت: وجود صهیونیزم در شرق مدیترانه، یعنی فرو بردن یک خنجر خونین در پهلوی جهان اسلام.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی صبح امروز در گردهمایی بزرگ ۴۵۰۰ نفری ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج پایتخت گفت: هرکسی که بخواهد بر جهان تسلط پیدا کند، باید بر جهان اسلام، خاصه بر خلیج فارس و اطراف آن مسلط شود. این منطق سیاسی غرب را برای مداخله، حضور و به دست گرفتن سرنوشت سیاسی مسلمانان شکل می‌داد.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: آمریکا و انگلیس، بر نقاط حساس پیکره حساس جهان اسلام، معنایی که قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و در ادبیات سیاسی قبل از انقلاب، قبل از اینکه رخسار امام (ره) در عرصه سیاست جهانی نور خدا را متجلی کند، مفهومی به نام جهان اسلام وجود نداشت. اندیشه و انقلاب امام و مجاهدت‌های رهبری عظیم‌الشأنمان، مفهوم جهان اسلام را در جغرافیای سیاسی عالم جایگزین کرد و آن را به عنوان ضلع جدیدی از یک قدرت نوظهور با دامنه‌های جهانی از حیث تأثیر، نشان داد.

وی تأکید کرد: آنها (آمریکا و انگلیس) در هر نقطه مهم، یک سر پل خونین و خطرناک را همانند یک شیء خارجی در پیکره اسلام جای دادند. وجود صهیونیزم در شرق مدیترانه، یعنی فرو بردن یک خنجر خونین در پهلوی جهان اسلام. یک سر پل خطرناک برای غرب و خصوصاً آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که می‌خواستند با حضور نظامی در جهان اسلام، یک اهرم تنظیم و کنترل سیاست‌های خونبار خود را بسازند که شما طی این تاریخ کوتاه، تأثیرات این خنجر خونی را بر پیکر جهان اسلام دیده‌اید. امروز، همین لحظه، در حال مشاهده این واقعیت دردناک هستیم.

سردار سلامی یادآور شد: حدود ۷۵ سال پیش که بالفور، وزیر خارجه وقت انگلیس، تشکیل یک دولت یهود را اعلام کرد، اینها از هر نقطه‌ای از عالم جمع شدند و سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کردند. جوخه‌های ترور ارتش «هاگانا»ی آنها خانواده‌های فلسطینی را قتل عام می‌کرد و خانه‌های آنها را تصاحب می‌کرد و آنها را آواره می‌کرد؛ این بخشی از جنایت آنها بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 7
    سلام بزرگواران خطاب به اسراییل و آمریکا بگویید : ... ای صهیون یاد فتح خیبر باش و چند باره اینکار را میکنیم انشاءالله .
    • حاجی از لندن IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      4 5
      پس به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و با دشمن بجنگید و شهید شوید
  • US ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    9 4
    به آقازاده های مقیم آمریکا و اروپا بفرمایید بیایند و این خنجر رو بیرون بکشند!
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    21 4
    سردارعزیز،صهیونیستها هرکاری که خواستند انجام میدهند واصلا گوششون به(سازمان ملل وکشورهای مسلمان وراهپیمائیهادردنیا...برای آتش بس)نیست،ما هم مثل بقیه دنبال چی هستیم!؟
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 4
    امروزه هرصحبتی که بمیان میاید باید با میدانی که باز شده توازن داشته باشه تا تاثیر مناسبی داشته باشد .ازابتدا معلوم بود که آمریکا همان صهیونیزم وصهیونیزم همان آمریکاست وتفاوتی درماجرا ندارد .برای همین تمام کشورهای عربی ازآمریکا میترسند وچون با اسرائیل رابطه برقرار میکند درحقیت درموازات با روابط با آمریکا تلقی میشو د بنابراین اینطور نتیجه میشود گرفت که دول عربی بهیچ وجه روابط خود را با آمریکا قطع نخواهند کرد وقطع روابط با آمریکا بهترین راهی است که قطع روابط با اسرائیل تلقی میشود اما آیا اینچنین است آنان اگر چنین تصمیمی بگیرند آمریکا نابودشان میکند وخلاصه تر اینکه بهای نفت وگاز را با جنگنده وتسلیحات آمریکایی معامله میکنند ولی درمواقع بحرانی ودرخطر قرار گرفتن خلبانان خودشان ازجنگنده هایی استفاده میکنند که ازقبل بهایش را پرداخت کردند اما خودشان بهره برداری میکنند یعنی بصورت رایگان نفت وگاز را چپاول میکنند برای همین منافع نامشروعشان درمتطقه اهمیت دارد حال درفراینده پیچیده باید این معادله استکباری عوض شود تا مشکل غزه حل شود والا دامنه غزه ادامه دار خواهد بود .
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 4
    ما منتظر خبرهای خوب ازانهدام جاهایی دردل رژیم سفاک صهیونیستی که حکم قلب او را دارد ازسوی محور مقاومت هستیم که ارزش نظامی مهمی داشته باشه .الان میدان جنگ درسرزمینهای اشغالی یک مکان خوبی برای آزمایش تسلیحات شرق هست که هم کمک به محور مقاومت وهم مکانی است که رژیم سفاک صهیونیستی ویا بهتر بگویم آمریکا ست میشود نقاط قوت وضعف تسلیحات روز که طرف مقابل صاحب پیشرفته ترین امکانات تسلیحاتی هست ورود کند .این خودش یک رزمایش واقعی برای ابرقدرتهای شرقی وجنگ برای محورهای مقاومت است ..اجازه بدهید بگویم که آمریکا سالها ودهه هاست جنگ هایی را درمنطقه بوجود آورد تا تسلیحات خودش را آزمایش کند الان وقتش رسیده که ابرقدرتهای شرقی با او روبرو شوند وسطح تواناییهای تسلیحاتی خود را دربستر زمین اشغالی آرمایش کنند. .
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 2
    بوی تسلیم میآید
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    6 1
    جوانان الان مثل اون موقع که ما جنگیدیم نیستند دل و جگر جنگ ندارند
  • یزدان NL ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    12 2
    چرا حمله نمیکنید مگه لحظه شماری نمیکردید
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    4 4
    به فلسطین ها و مردم غزه و مجاهدین اسلحه و مهمات برسانین خودشان دشمن اسرائیلی را به زانو درمیارن - فقط اسلحه و مهمات هم سبک هم نیمه سنگین و هم سنگین - هر کدام را تونستین برسانین
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    2 3
    ...... فتح اسراییل و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس