وزیر امورخارجه اردن: نتیجه عملیات زمینی در غزه فاجعه‌بار خواهد بود

ایمن الصفدی وزیر امورخارجه اردن جمعه شب نسبت به نتیجه فاجعه‌بار عملیات زمینی در غزه هشدار داد.

به گزارش مشرق، الصفدی در صفحه رسمی‌ خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل اکنون جنگ زمینی خود در غزه را آغاز کرده است و نتیجه این اقدام یک بحران فاجعه‌بار انسانی در ابعاد مختلف را در سالهای آینده به همراه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: رأی مخالف دادن به قطعنامه کشورهای عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به معنای موافقت با یک جنگ احمقانه است.

روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا نیز جمعه شب به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که دولت جو بایدن از اسرائیل خواسته که در طرح خود برای حمله زمینی به غزه تجدید نظر کند.

براساس گزارش مقامات آمریکایی که به نامشان هیچ اشاره‌ای نشده است، دولت بایدن از اسرائیل خواسته که طرح خود برای حمله زمینی گسترده را به یک عملیات جراحی محدود تبدیل کند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن بسیار نگران پیامدهای حملات زمینی گسترده اسرائیل در غزه است و همچنان در تحقق هدف اعلام شده از این عملیات تردید دارد.

این درحالی است که دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت که نیروهای زمینی این رژیم امشب (جمعه ) در حال گسترش عملیات خود در غزه هستند.

هرچند وی ساعاتی بعد به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا نیز گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    کودک کشا در باتلاق گرفتار میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس