کد خبر 1540130
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

به گزارش مشرق، صفحه توئیتری تبیان با انتشار تصاویری نوشت:

خبر کمک دو میلیون دلاری کمپانی والت دیزنی به رژیم صهیونیستی بهت آوره! جایی که قرار بود برای بچه‌ها "شادترین مکان روی زمین " رو بسازه، حالا برای بچه‌های غزه، بمب و موشک می‌فرسته تا زمین رو براشون جهنم کنه! والتر الیاس دیزنی در ۱۹۲۳ به همراه برادرش کمپانی انیمیشن‌سازی «دیزنی» رو راه انداخت و با آثاری مثل سفید برفی و میکی ‌موس مشهور شد.

اما دیزنی فقط یه کمپانی انیمیشن‌سازی نیست و کلی ماجرای پشت پرده‌ داره، مثلا مایکل لنی مدیرعامل سابق اون به جرم پدوفیلی دستگیر می‌شه. سوزان آرنولد که از اعضای هئیت مدیره این کمپانیه هم همجنس‌بازه. همچنین در بعضی آثار دیزنی مثل یخ‌زده، رگه‌هایی از همجنس‌بازی هم دیده می‌شه که از طرف کلیسا هم مورد نقد واقع شدن و اساسا دیزنی بود که برای اولین بارهمجنس‌بازی رو در انیمیشن‌ها مطرح کرد.

والت دیزنی پر از عجایبه؛ مثلا حدود ۱۰ سال پیش، لوپز یکی از آهنگسازان این کمپانی فاش کرد که بردن نام خدا در آثار این کمپانی ممنوعه. البته آقای دیزنی ابعاد پنهان دیگه‌ای هم داره، تقریبا همه تولیدات این کمپانی با جادو گره خورده و رد پای ایشون رو در رده‌های بالای فرقه‌ماسونی «رُزی کروسیس» میشه پیدا کرد. فرقه‌ای که اعتقاد داشت به اسرار جهان دست پیدا کرده و والت اون‌ها رو به شکل نشانه‌هایی در انیمیشن‌ها قرار می‌داد.

یا خیلی‌ها معتقدن شخصیت‌های این کمپانی اشاره‌مستقیم به صهیونیست‌ها داره. مثلا تکرار کاراکتر موش در آثار این کمپانی، نشونه‌ای از یهوده. یهودی‌ها در اروپا به علت داشتن تشکیلات سری به موش‌های کثیف معروف شده بودن و یهودیان در آثار رسانه‌ای، به دنبال پاک کردن این پیشینه بودن.

دست‌های آلوده به خون میکی‌موس!

دست‌های آلوده به خون میکی‌موس!

دست‌های آلوده به خون میکی‌موس!

دست‌های آلوده به خون میکی‌موس!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    کارشیطان چرا خوب وجالبه چون ظاهرش اراسته باطنش خلاف توحید وضد خداست
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    8 3
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    6 1
    نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    شما میتونید کارتوناشون رو تحریم کنید ما هم تا میتونیم از کارتوناشون همایت میکنیم و بستنی میهن رو تحریم میکنیم
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    6 3
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    اگر توطئه قبلتربنگ اینترنت موفق میشد و شیعیان ایران بطور کامل از اینترنت جهانی اخراج می شدند اکنون کسی نبود در اینترنت از فلسطین دفاع کند.
  • ......... LT ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    2 0
    من فیلم و کارتون تا دلتون بخواد دیدم. اتفاقا چندسالی بود که عوامل انگیزش بر روی شخصیتهای کارتونی رو گهگاه تو ذهن بررسی میکردم. برای منم عجیب بود که چرا خیلی جاها اسمی از خدا نمیاد. لامصب رو منم تاثیر مسخره ای گذاشته بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس