کد خبر 1539297
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
بلاگرهای مبتذل به دست قانون افتادند

چندین گروه حرفه‌ای و سازمان‌یافته تولید و انتشار محتواهای مبتذل اینستاگرامی در استان بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای سالم‌سازی فضای مجازی و با تلاش‌های کارشناسان پلیس فتای استان، اعضای چندین گروه که بصورت سازمان یافته با هم مرتبط بوده و در قالب عکاسی آزاد اقدام به تولید و انتشار محتواهای مبتذل در صفحات اینستاگرامی می ‌کردند شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: سرشاخه اصلی دستگیر شده این گروه‌های مجرمانه که خانمی جوان و مدیر دو صفحه اینستاگرامی بوده است با الگوگیری از تارنماهای اینترنتی خارجی و همکاری بیش از ۹ نفر با تخصص‌های گوناگون نظیر عکاس، ادیتور، تدوین‌گر، آرایشگر و... اقدام به تولید محتواهای متعدد حرفه‌ای کرده و با همکاری ادمین ۶ صفحه دیگر در سطح کشور، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر کرده‌است.

قاسمی ادامه داد: با مجوز قضائی، مجرمانی که ساکن استان بوده‌اند برحسب وضعیت جرایم ارتکابی، دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات از آنان و بررسی آزمایشگاهی تجهیزات دیجیتال همراه توقیفی و حذف محتواهای مجرمانه به مرجع قضائی معرفی شده و اقدامات پلیسی و قضایی جهت دستگیری چند تن از اعضای این شبکه سازمان یافته که ساکن استان‌های شمالی کشور می‌باشند ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    به چت روم سایتهای بورسی سهامیابی و ره آورد۳۶۵ ی هم رسیدگی کنید، اگه وقت کردید، پاتوق منافقین و معاندین و بهائیان و تروریستهای فضای مجازی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس