تصاویر از کار انداختن دوربین‌های پایشی ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله

حزب‌الله لبنان تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد رزمندگان مقاومت دوربین‌های پایشی ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی لبنان از کار انداخته‌اند.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان، ظهر امروز (دوشنبه)، تصاویری از لحظه انهدام دوربین‌ها و تجهیزات پایشی ارتش رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان منتشر کرد.

رزمندگان حزب‌الله، روز گذشته، در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی، برخی پایگاه‌های مرزی این رژیم را هدف قرار دادند و در جریان این عملیات‌ها تعداد زیادی از دوربین‌ها و دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی را از کار انداختند.

نیروهای مقاومت همچنین روز یکشنبه (دیروز) چند مقر مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بودند. حزب الله به دنبال این عملیات‌ها اعلام کرد این حملات به صورت مستقیم و با سلاح مناسب صورت گرفته است.

در پی حملات موفق مقاومت لبنان به مواضع و تانک‌های رژیم صهیونیستی، چند نظامی صهیونیست مجروح شدند و تعدادی دیگر به هلاکت رسیدند.

این حملات پس از آن آغاز شدند که یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خودروی گروهی از خبرنگاران را در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به دنبال این حمله رژیم صهیونیستی، عکاس لبنانی‌الاصل خبرگزاری «رویترز» به شهادت رسید و چند خبرنگار دیگر مجروح شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    4 1
    لعنت بی کران و ازلی و ابدی خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
  • ربذه IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    13 4
    فتبارک الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس