آمریکا با باج دهی به مصر به دنبال نجات اسراییل/ قاهره رد کرد

یک نماینده پارلمان مصری فاش کرد که آمریکا در باج دهی علنی به قاهره، پیشنهاد بخشش بدهی ها و پرداخت مبالغ زیادی به مصر را در ازای اسکان فلسطینی ها در صحرای سینای این کشور را داده است.

به گزارش مشرق، "مصطفی بکری" نماینده پارلمان مصر فاش کرد که دستگاههای غربی و در صدر آن آمریکا در برهه اخیر (روزهای پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی) بحث اسکان فلسطینی ها در صحرای سینای مصر را در مقابل بخشش بدهی های خارجی مصر و پرداخت مبالغ زیادی به این کشور داده اند و چنین معامله ای را مطرح کرده اند، اما مصر کاملا آن را رد و تاکید کرده است که یک ذره از خاک سینا را در مقابل همه اموال دنیا نمی فروشد.
وی افزود: صحرای سینا خط قرمز است و دیروز نیز وزارت خارجه مصر به اسرائیل (درباره کوچاندن فلسطینی ها) هشدار داد.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتس اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید و به جهنم برید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس