کاهش محبوبیت نتانیاهو در پی شکست از مقاومت فلسطین

یک رسانه صهیونیستی علت کاهش محبوبیت ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو را شکست از مقاومت فلسطین اعلام کرد.

به گزارش مشرق، براساس نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه صهیونیستی «معاریو»، حزب «اتحاد» به رهبری «بنی گانتس» که اکنون ۱۲ کرسی در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی دارد در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، ۴۱ کرسی کسب خواهد کرد.

این در حالی است که حزب «لیکود» به رهبری «بنیامین نتانیاهو» که اکنون ۳۲ کرسی از کرسی های کنست را در اختیار دارد در صورت برگزاری انتخابات فقط ۱۹ کرسی به دست آِورد.

براساس این نظرسنجی، در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، حزب «عوتسما یهودیت» به رهبری ایتامار بن گویر پنج کرسی و حزب «صهیونیسم دینی» به رهبری بزالل اسموتریچ چهار کرسی را کسب خواهند کرد. این دو حزب ۱۴ کرسی کنست فعلی را در اختیار دارند.

معاریو علت کاهش محبوبیت نتانیاهو و متحدانش در میان صهیونیست ها را شکست اطلاعاتی و امنیتی از مقاومت فلسطین عنوان کرد.

میزان محبوبیت شخص نتانیاهو نیز در این نظرسنجی ۴۲ درصد عنوان شده است. نتانیاهو حتی در میان هوادارانش در حزب لیکود نیز تنها توانست ۶۷ درصد آرا را کسب کند.

براساس این نظرسنجی، ۲۹ درصد صهیونیست ها معتقدند وزارت جنگ رژیم صهیونیستی توان دفاع از امنیت آنها را در مقابل حملات مقاومت فلسطین ندارد.

این نظرسنجی در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اکتبر انجام شده و ۶۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 0
    با نتانیاهو بی نتانیاهو اسرائیل نابوده 🇵🇸✌🇮🇷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس