برای آزادی اسرا برگه برنده داریم/ کسب دستاوردهای بیش از حد انتظار

«ابوعبیده» در پیامی صوتی و تصویری به شرح جزئیات مربوط به نبرد طوفان الاقصی پرداخت و اعلام کرد مقاومت در این نبرد دستاوردهای بیش از حد انتظار را کسب کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی صوتی و تصویری به شرح جزئیات نبرد طوفان الاقصی پرداخت.

ابوعبیده در پیام خود گفت: در نبرد طوفان الاقصی که از شنبه گذشته آغاز شده، به دستاوردهایی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردیم دست یافتیم. نبرد کنونی ما از همان نقطه‌ای شروع شد که نبرد سیف القدس که موجب وحدت‌بخشی به میادین مختلف فلسطین شد، پایان یافت. تاکید داشتیم که پایه و اساس این نبرد باید قدس و مسجد الاقصی باشد و مسئله اسرا را هم به آن افزودیم.

وی ادامه داد: روند همکاری و هماهنگی بین محور مقاومت در رابطه با آینده نبرد با دشمن صهیونیستی افزایش یافته است. نبرد طوفان الاقصی شامل شلیک ۳۵۰۰ راکت و گلوله خمپاره بود که تیپ غزه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. بر مخفی نگه داشتن تمرینات و تحرکات و تصمیمات خود قبل از آغاز نبرد طوفان الاقصی مصمم بودیم.

سخنگوی نظامی جنبش حماس افزود: طرح‌ها و برنامه‌های پیچیده‌ای را برای آموزش مبارزانمان تدوین کردیم تا بتوانند مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهند. طرح دقیقی را برای فراخوانی ۳۰۰۰ نفر از مبارزانمان برای نبرد و ۱۵۰۰ نفر دیگر از مجاهدان برای عملیات حمایت و پشتیبانی در پیش گرفتیم. ‌ عملیات طوفان الاقصی را برای نابودی تیپ غزه که از ۱۵ نقطه هدف حمله مجاهدان قسام قرار گرفت، آغاز کردیم. ‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    7 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    8 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • نیک IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    اسرا باید همه ازاد بشوند ارزش فلسطین وعملیاتان خلی بیشتر از این است
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    تنها راه پیروزی بر اسرائیل حمله متفق دول اسلامی وملت اسلام و ارتش و نیروهای مردمی خود جوش کشورهای اسلامی بر خانه عنکبوت است واز نفس انداختن اسرائیل با جنگی طولانی مدت ونفس گیر ومستمر ، نقطه ضعف اسرائیل زود از نفس افتادنش است چون اسرائیل نیروی نظامی کمی به لحاظ تعداد دارد و نفس برای جنگ طولانی ندارد و پیچ ومهره های ارتشش هم باز شده و متلاشی وغیر متحد است درجه داران وسربازان ارتش اسرائیل مثل زمان شاه خائن از مافوقشان وارتش تمکین وفرمانبرداری نمی کنند ومحل خدمتشان را ترک کرده اند‌ اسرائیل دارد به مردم سلاح می دهد تا از خودشان دفاع کنند این یعنی اسرائیل ارتش ندارد، با طولانی شدن جنگ اسرائیل از نفس می افتد و بعد شکار کردنش راحت می شود. جنگ را باید طولانی ومستمر کرد تا اسرائیل از نفس بیوفتد. با طولانی شدن جنگ و استمرار جنگ اسرائیل از نفس می افتد. با جنگهای مقطعی ۶ روزه و۲۲ روزه و ۳۳ روزه اسرائیل از بین نمی رود جنگ را باید طولانی ومستمر کرد حداقل ۶ ماه تا یکسال به صورت مستمر دول اسلامی و نیروهای مردمی خود جوش واتش به اختیار مردمی جهان اسلام وجبهه مقاومت مستمر با اسرائیل بجنگند تا اسرائیل از نفس بیوفتد ، تنها گروگانی که اسرائیل در دست دارد باریکه غزه است که مردم غزه برای رهایی کامل از اسارت وریشه کنی غده سرطانی صبر وتحمل این سختی وجنگ چند ماهه را دارند تا برای همیشه از اسارت وعذاب وشکنجه اسرائیل خلاص شوند . این فرصت پیش آمده برای نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید ونباید این فرصت نابودی اسرائیل را سوزاند. دول اسلامی وملت اسلام از آمریکا شیطان بزرگ هم اصلا نترسند کوسه های امریکایی به هیچ عنوان در این جنگ دول اسلامی وملت اسلام با اسرائیل مداخله نظامی مستقیم نمی کند و فقط مثل اوکراین سلاح‌های تسکینی به اسرائیل خواهد داد که باز هم این سلاحها ی تسکینی از نابودی اسرائیل جلوگیری نخواهد کرد.و قطعا پیروزی نهایی به اراده خداوند نصیب دول اسلامی و امت جهان اسلام خواهد شد. انشا ا‌‌‌‌...
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شهروندان آمریکا و اروپا در اسرائیل را خود اسرائیل می کشد و ناپدید می کند وبه گردن حماس می اندازد تا آمریکا واروپا را در مقابل حماس قرار دهد‌ . سران خائن آمریکا واروپا این موضوع را خوب می دانند ولی چون اسرائیل فرزند حرامزاده خودشان است غرورشان اجازه نمی دهد تا با اسرائیل برخورد کنند و به رو نمی آورند.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قابل تحسین بود. اسرائیل تمام شد. تمام.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      وظیفه توهم جانفشانی در راه شیطان ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس