کد خبر 1535290
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
بارش شدید باران پاییزی در ایلام

مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران گفت: طی امروز و فردا به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق به ویژه در نواحی شمالی استان و بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، مازیار غلامی مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی اظهار کرد: با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌ها به تناوب در بعضی ساعات امروز و فردا رگبار باران با احتمال رعدوبرق به ویژه در نواحی شمالی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات و بخش‌های غربی گاهی وزش باد خیلی شدید با احتمال تندباد لحظه‌ای، گفت: در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک و در قله‌ها بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ طی ۲ روز مورد انتظار است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران ادامه داد: برای روزهای شنبه و یکشنبه آسمان کمی ابری در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعدازظهر روز دوشنبه در بیشتر نواحی استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

غلامی با بیان اینکه برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: از امروز پنجشنبه تا روز شنبه شاهد نفوذ توده هوای سرد خواهیم بود که در نیمه شمالی بین 8 تا 12 و در نیمه جنوبی استان بین 6 تا 10 درجه سلسیوس کاهش دما خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه به تدریح افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای 23 درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای 15 درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد. آبعلی با بیشنه 17 و کمینه دمای 9 درجه سانتی گراد خنک‌ترین و ورامین با بیشنه 30 و کمینه دمای 16 درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهرهای استان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس