کد خبر 1535086
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
مسکو: داعشی‌ها برای رژیم کی‌یف با روسیه می‌جنگند

مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه گفت که اعضای باقیمانده از گروه تروریستی داعش و دیگر تروریست‌های متحد آنها در حال کمک کردن به نظامیان اوکراینی در جنگ با این کشور هستند.

به گزارش مشرق، بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور مزدوران غربی در صفوف نیروهای مسلح اوکراین در نبرد با روسیه، اکنون از جنگیدن تروریست‌های داعشی برای رژیم کی‌یف خبر می‌رسد.

«السکاندر بورتنیکوف» مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که اعضای باقیمانده از گروه تروریستی داعش و دیگر تروریست‌های متحد آنها در حال کمک کردن به نظامیان اوکراینی در جنگ با این کشور هستند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، بورتنیکوف توضیح داد که تروریست‌های داعشی همچنین عضو گروه‌های خرابکار و جاسوسی رژیم کی‌یف شده‌اند که برای انجام عملیات‌های و حملات تروریستی به داخل خاک فدراسیون روسیه اعزام می‌شوند.

او که برای حضور در شورای رؤسای سازمان‌های امنیتی کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی به باکو سفر کرده، اظهار داشت: «غربی‌ها فعالانه در حال تسهیل کردن انتقال تروریست‌ها به مناطق درگیری در اوکراین هستند».

مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه تصریح کرد: «ما اطلاعات موثقی داریم مبنی بر اینکه داعشی‌ها و امثال آنها به عنوان بخشی از واحدهای ایچکری و تاتار کریمه علیه ما می‌جنگند. آنها همچنین بخشی از گروه‌های خرابکاری و جاسوسی هستند که برای انجام عملیات‌ها و حملات تروریستی به خاک روسیه اعزام می‌شوند».

پیش از این نیز «الکسی پولیشچوک» رئیس دپارتمان دوم کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در وزارت خارجه روسیه گفته بود شبکه‌ای که اوکراین برای انجام حملات خرابکارانه علیه اهدافی در داخل روسیه تشکیل داده، تفاوتی با گروه تروریستی داعش ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 4
    مگه داعش تموم نشده بود؟ پس ماجرای وعده صادق حاج کاظم چی بود؟
    • GB ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      0 0
      امپراطوری ایران امپراطوری پهناور داعش را نابود کرد. ولی تفکرش داعشی از قدیم بوده و هشت و خواهد بود
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 4
    روسیه خودش پدر داعشه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک امثال شماها ترسوها غرب گراها هم حذب و استخدام در ارتش اسرائیل و ارتش اوکراین هست تا دوستان نازی و فاشیست و صهیونست خودتان را در راه رسیدن به گور و جهنم تنها و بی کس و یاور نگذارید و بشتابید برای استخدام در ارتش اوکراین و رژیم صهیونیستی والکی و بیخود اینجا و پشت میز و زیر سایه درخت و کولر گازی شعار و رجزخوانی نکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس