انگلیس

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد «جیمز کلورلی» برای نشان دادن «همبستگی تزلزل‌ناپذیر» لندن از رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شده است.

به گزارش مشرق، امروز چهارشنبه (۱۱ اکتبر، ۱۹ مهر) رسانه‌ها از ورود «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش «یاهو نیوز»، یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد کلورلی به نشانه «همبستگی تزلزل‌ناپذیر» لندن از رژیم صهیونیستی بعد از «حملات تروریستی» حماس وارد فلسطین اشغالی شده است.

طبق اعلام این مقام انگلیسی، «او با نجات‌یافتگان حملات و همچنین سران اسرائیل دیدار خواهد کرد تا حمایت انگلیس از حق اسرائیل برای دفاع از خود را بیان کند».

این سفر و اعلام حمایت لندن در حالی صورت گرفته که حملات رژیم اشغالگر علیه غزه شدت یافته و طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به ۱۰۵۵ نفر رسیده و ۵۱۸۴ نفر نیز از زمان آغاز حملات ارتش صهیونیستی و بمباران هوایی از روز شنبه تاکنون مجروح شده‌اند.

معاون وزیر بهداشت فلسطین در غزه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت که ۶۰ درصد مجروحان بمباران غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حملات پیاپی خود به نوار غزه، بیش از ۱۳ هزار منزل مسکونی و ۱۰ مرکز درمانی را ویران کرده و ۴۸ مدرسه نیز در جریان این حملات آسیب دیده‌ است.

عملیات طوفان الاقصی کتائب شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه (هفتم اکتبر) در حمایت از قدس و مسجدالاقصی و در سایه تداوم اجرای سیاست تقسیم و تجزیه بیت‌المقدس و یهودی‌سازی آن آغاز شد. اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان با صدها موشک و راکت هدف قرار گرفت و حملات دو طرف همچنان ادامه دارد.

منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند شمار تلفاتشان در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ کشته افزایش یافته و ۲۴۰۰ صهیونیست نیز در این عملیات زخمی شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودان از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی افزوده شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    ناو آمریکایی رو توسط مین های سرگردان غرق کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس