حزب‌الله از حمله به اهداف صهیونیستی خبر داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به شهادت چندین تن از نیروهای خود در جنوب لبنان، اهدافی از رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با موشک هدایت شونده و خمپاره، پایگاه‌های نظامی «پرانیت» و «أفیفیم» را مورد هدف قرار داده است.

این سازمان پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حملات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان، پنج نفر از نیروهای گروه مقاومت شهید شدند.

صبح روز شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل و مساجد شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های مسلحانه امروز در مرزهای شمالی، دو نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

وی همچنین گفت که در تبادل آتش با افراد مسلح در مرز با لبنان، چهار نظامی و سه افسر «اسرائیلی» دیگر زخمی شدند که حال دست کم سه نفر از آنان وخیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    16 5
    حزب الله میتونه راحت اسقاطیل رو به عصر دایناسور ها برگردونه، کافیه یه موشک بخوره به نیروگاه
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      حزب الله و ارتش سوریه نباید ساکت بمانند هرگز نباید اجازه دهیم زمینی وارد غزه شوند یا ناو آمریکا دخالت کند اگر هریک از این اتفاقها افتاد یا حتی حملات به غزه شدیدتر شد باید آنها وارد عمل شوند بی تردید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    15 1
    حزب الله پیروز است ، اسرائیل نابود است .
  • منتقد گمنام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 2
    1- بزرگترین دشمن و نقطه ضعف اسرائیل غرور کاذب به توانایی های نظامی امنیتی اش بود. 2- مرزی که با سیم خاردار و دیوار آهنی باشد مفت نمی ارزد. مرزها را نمیتوان مانند مرز مکزیک و امریکا با چنان حصارهایی مسدود کرد. در صورت بکار گیری مواد منفجره و لودر دیگر مانعی نیست. عبور با پاراگلایدر مشابه فرود چتربازان است. 3- آموزش رفتار رزم . انتقاد از نحوه برخورد و عدم تفکیک نیروهای نظامی و مردم بود. با اسرا و کشته ها میبایست رفتار متوازنی داشت. اگر اسرائیل در قانا کشتار و از شیرین ابوعاقله تا محمد الدوره را ترور میکند، نباید الگو شود. حفظ حرمت ، عین قدرت است. 4- برای ایران چاره ای جز دفاع نامتقارن در برابر دخالت های فرامرزی اسرائیل نمانده . 5- از سوی منافقین افطاری های اشرافی برای فلسطینیان داده میشد. الان لال شده فقط لاس زدن قجر و پمپئو پخش میکنند ! 6- نقش روسیه پنهان مانده. قبل نازیها مسحیحیان ارتودوکس مخالف حضور یهودیان بودند. 7- اگر اسرائیل واقعا خواهان فضا برای زندگی معمولیست باید حسن نیت نشان دهد. آنوقت ایران میتواند تفاهم مورد نظر برای نزدیکی طرفهای درگیر را فراهم آورد. راه رسیدن به صلح پایدار از تهران میگذرد نه منامه و ریاض.8- گنبد آهنین عملا پوشالین بود. اگر همزمان جنوب از شمال موشک های رگباری شلیک شود چیزی از اسرائیل باقی نمیماند. 9- حامی اسرائیل ، آمریکا بداند در صورت وخیم تر شدن اوضاع نمیتوان جلوی فرود موشکهای شهاب به رزمناوها و سایر منافعش را گرفت. پرل هاربر بسیار دور از ژاپن بود. نیروهایتان به ایران نزدیکند. 10- ایران ژاندارم منطقه نیست. مساعدتش نه به شوق استیلا یا جایزه پوچ نوبل بلکه آینده نگری و لزوم ثبات برای پیشبرد اهداف عمرانی کل منطقه است.
  • US ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    ۳ شهید نه پنج
  • US ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 2
    کلوخ انداز را پاداش سنگ است
  • US ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 3
    حزب‌الله اگر درست و حسابی پاسخ ندهد ،بازدارندگی و ابهت خود را با دستان خود به باد خواهد داد.
  • محمدولایی بازنشسته IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 1
    بجای ترس از دشمن کمک به دشمن چرا؟؟؟؟؟ حذف حقوق بازنشسته ها شادی دشمنانه::::
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 0
    حزب ا... باید قوی تر ورود کند
  • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 1
    حزب الله باید با تمام قدرت وارد جنگ شود
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 0
    بسم الله سید...یالا سید...
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 1
    حزب الله باید بیاد وسط جنگ
  • adrian DE ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    کرانه باختری اگر به کمک غزه نیرو نفرسته بدبخت میشن،
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    ماشالله حزب اله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس