کد خبر 1533945
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کبدی ایران و هند

عباس اورسجی به عنوان رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا باید هر چه زودتر نقش خود را در این کنفدراسیون تعریف کند و ببیند که حداقل با خودش چند، چند است!

به گزارش مشرق، تیم ملی کبدی مردان ایران در دیداری که مانند سوهان بر ذهن علاقه مندان تلویزیونی سائیده می شد با اعمال نفوذ و شلوغ کاری هندی ها و پس از عوض شدن چند باره رای داوران در نهایت به سود این تیم به پایان رسید تا یک طلای ناب از مجموع طلاهای کاروان ایران سلب شود.

هندی ها در شرایطی در فینال آن جنجال را به پا کردند، که رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا یک ایرانی است! مقام مسئولی که به هنگام آن نمایش مضحک هندی ها انگار هیچ نقشی برای ایفا کردن نداشت و صرفا با یک اعتراض ساده در واقع نظاره گر تضییع حقی بود که متاسفانه با فیلم هندی! از تیم و کاروان کشورمان سلب می شد.

اگر چه اعتقاد داشته و داریم که تواضع و خویشتنداری صفت بسیار خوبی است، اما زیادی آن، همانی می شود که در رقابت های کبدی بازیهای آسیایی و در فینال رخ داد و نتیجه را معکوس کرد!

در دیدار فینال و در شرایطی که هندی ها سالن را روی سر خودشان گذاشته بودند، مربیان تیم ملی کبدی ایران چنان راحت روی صندلی نشسته بودند که انگار نه انگار که دارد اتفاقاتی به ضرر تیم ملی کبدی ایران می افتد! همان اتفاقی که باعث شد تا هندی ها که حرف هیچ مقام مسئولی را نمی پذیرفتند در آن به پیروزی برسند!

بدون تعارف باید گفت: که عباس اورسجی باید هر چه زودتر نقش خود را در کنفدراسیون کبدی آسیا تعریف کند و ببیند که حداقل با خودش چند، چند است! او باید بداند که اگر قرار است حکم ریاست آسیا را در این رشته داشته باشد و دیگران برای آن تصمیم بگیرند، همان بهتر که او به فکر نوع دیگری از مدیریت باشد. مدیریتی که بتواند در چنین مواقعی نقش تاثیرگزار خود را ایفا نماید.

* محمدرضا نصرالله زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تالشی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خاک بر سر هر چی ادم بی رگ و بی غیرت که بخاطر حفظ صندلی سکوت میکند و از حق ملت ایران دفاع نمیکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس