تلاش ضدانقلاب برای ماله کشی تحقیر رژیم صهیونیستی + فیلم

رسانه‌های فارسی زبان به صورت گسترده در حال پوشش وقایع اراضی اشغالی و سبک کردن بار شکست تحقیرکننده رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت فلسطین در غزه صبح روز شنبه عملیات گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین های اشغالی آغاز کردند. این حملات در پاسخ به تجاوزات مکرر و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط اشغالگران صهیونیستی بود.

نیروهای مقاومت برای اولین بار در تاریخ اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها دست به عملیات آفندی علیه اشغالگران قدس زدند. تاکنون قریب به ۳۵۰ صهیونیست کشته شده است. «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد این عملیات بی‌سابقه با هدایت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اسیرگیری نظامیان اشغالگر صهیونیست توسط حماس

رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین نیز به صورت گسترده در حال پوشش وقایع اراضی اشغالی و سبک کردن بار شکست تحقیرکننده رژیم صهیونیستی است. «نوری زاده» کارشناس ضد ایرانی صدای آمریکا در واکنش به تحولات سرزمین‌های اشغالی مدعی شد: «آقای خامنه‌ای چند روز پیش در یک سخنرانی اسم رمز عملیات را صادر کرده بود!»

مجری شبکه منوتو در حالی که البسه مشکی به تن دارد، برای اشغالگران اینگونه مرثیه خوانی می‌کند که «حال خوبی نداریم». مجری منوتو در ادامه می‌گوید: «به یاد صحبت‌های چند ماه پیش [سردار] قاآنی افتادم. چند ماه پیش بود که [به صهیونیست‌ها] می‌گفت، زودتر [خانه‌هایتان] را بفروشید و از [فلسطین] بروید».

کارشناس شبکه تروریستی اینترنشنال گفت: «اسماعیل قاآنی که تا مدت‌ها متهم بود، هنوز نتوانسته جای قاسم سلیمانی را پر کند، حالا دیگه حاج اسماعیل احساس قدرت می‌کند». این فرد در ادامه پیرامون تبعات این عملیات مقاومت گفت: «حزب اللهی‌ها روحیه می‌گیرند!»

تحلیلگر صهیونیست اینترنشنال نیز در موضعی مشابه گفت که حماس به تنهایی نمی‌تواند چنین کاری کند، بلکه ایران پشت پرده آن است.

اما خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در بین رسانه‌های ضد انقلاب، تحلیل عمیق‌تری ارائه کرد. «نفیسه کوهنورد» خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی در امور غرب آسیا در یک فایل ویدیویی گفت که حمله بی‌سابقه‌ای به اسرائیل انجام شده است. خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: «این عملیات فراتر از حماس است. فقط حماس پشت چنین عملیات پیچیده‌ای نیست. به نظر نمی‌رسد این عملیات توسط یک گروه آن هم در غزه برنامه ریزی و اجرا شده باشد». خبرنگار بی‌بی‌سی مدعی است که احتمالا حزب الله لبنان پشت این عملیات است.

کوهنورد پیرامون وعده صهیونیست‌ها برای پاسخ بی‌سابقه گفت: «این [پاسخ] هر چقدر بزرگ باشد، به نظر صحنه‌های امروز (شنبه)، فرار شهرک‌نشینان اسرائیلی تصویری نیست که به راحتی از اذهان پاک شود و این سوال رو تا مدت‌ها در اذهان خواهد بود که چطور سرویس اطلاعاتی اسرائیل نتوانست این عملیات را پیش بینی کند».

حماس یکی از گروه‌هایی است که توسط ایران آموزش و تجهیز شده است. نیروهای تحت الحمایه ایران در منطقه مستقل هستند و مرتبط کردن عملیات‌های آنان به تهران در واقع رهایی از میزان حقارت و خواری است که در یک نمونه، رژیم صهیونیستی روز گذشته آن را تجربه کرد. در واقع رژیم و سمپات‌های آن با آوردن نام ایران درصدد هستند این موضوع را القاء کنند که یک گروه مستقر در منطقه تحت محاصره غزه، مسئول شکست تحقیر آمیز اسرائیل شکست نیست بلکه پشت پرده آن، کشوری قدرتمند در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

«محمد مرندی» کار شناس امور بین‌الملل در یک مصاحبه اینترنتی گفت: «نیروهای محور مقاومت از تهران دستور نمی‌گیرند. فرق جمهوری اسلامی و نیروهای محور مقاومت با آمریکا، ناتو و دوستان منطقه‌ای آنان در این است که به عنوان مثال، حزب الله خود به صورت متستقل پیرامون مسائل داخل لبنان تصمیم می‌گیرد، یمنی‌ها مستقلاً تصمیم می‌گیرند، از تهران دستوری برای آنان صادر نمی‌شود. جمهوری اسلامی حمایت می‌کند.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 1
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس