رام الله: تروریسم صهیونیستها به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین که سابقه زیادی در همکاری با رژیم صهیونیستی دارد، از جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین انتقاد کرد و گفت که تروریسم صهیونیستها به حد بی سابقه‌ای رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین که همچنان در حال هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی است، به شدت از ادعاهای ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره جنوب نابلس انتقاد کرد.

بن گویر اخیرا مدعی شده بود که شهرک «حواره» در جنوب نابلس، بخشی از فلسطین اشغالی بوده و متعلق به صهیونیستهاست. وی همچنین ادعا کرد که «حواره در حکم تل‌آویو است».

رام الله نیز در واکنش به این اظهارات تأکید کرد که این اظهارات، صرفا برای تحریک صهیونیستهای افراطی است تا بتوانند دست به کشتار بیشتری علیه شهروندان فلسطینی بزنند.

خبرگزاری سما به نقل از وزارت خارجه تشکیلات خودگردان گزارش داد، اظهارات بن گویر بازتاب خود را در افزایش عملیات تیراندازی صهیونیستها به ویژه در شهرک «ترمسعیا» و افزایش سرکوب مردم فلسطین توسط نظامیان صهیونیستی نشان می‌دهد.

رام الله خاطر نشان کرد: تروریسم صهیونیستها به حدی رسیده است که بدون هیچ تردیدی، به سمت شهروندان فلسطین شلیک می‌کنند. این تروریسم با حمایت ارتش اسرائیل، به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

این نهاد فلسطینی ضمن هشدار درباره اینکه رخدادهای حواره به سایر مناطق فلسطین نیز کشیده شود، از جامعه بین‌الملل خواست که برای توقف این تروریسم دست به کار شود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان که مخالف مقاومت در برابر صهیونیستهاست و گروههای مقاومت را هم به شدت تحت فشار قرار می‌دهد، اذعان کرد: ملت فلسطین، فقط قربانی اسرائیل نیست، بلکه قربانی استانداردهای دوگانه و شکست جامعه بین‌الملل در پایبندی به تعهداتش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس