کد خبر 1532384
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، استاد حوزه علمیه قم مطلبی را با عنوان پیامبر آخرالزمان (ص) بزرگترین تهدید علیه یهود، برگرفته از صفحه ۲۴۰ تا ۲۴۳ کتاب درسنامه دشمن شدید (دفتر اول) را در کانال خود در ایتا منتشر کرد:

پس از حضرت عیسی (ع) تنها عنصر تهدید علیه یهود، پیامبر آخرالزمان (ص) بود. آنها اوصاف او را که در تورات نیز آمده است، دقیق می‌دانستند، ولی با تحریف معنوی، آیات مربوط به آن حضرت را به گونه‌ای دیگر تفسیر کردند. خداوند درباره این عمل آنها در آیه ۱۷۴ سوره بقره، می‌فرماید: «إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْکِتَابِ وَیَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا أُولَٰئِکَ مَا یَأْکُلُونَ فِی بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا یُکَلِّمُهُمُ اللَّهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَلَا یُزَکِّیهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ»

سازمان یهود که مجموعه گسترده‌ای از اطلاعات را در اختیار داشت، پیامبر آخرالزمان (ص) را همانند فرزندان خویش، می‌شناخت. خداوند در آیه ۱۴۶ سوره بقره می‌فرماید: «الَّذِینَ آتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْرِفُونَهُ کَمَا یَعْرِفُونَ أَبْنَاءَهُمْ وَإِنَّ فَرِیقًا مِنْهُمْ لَیَکْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ یَعْلَمُونَ» در روایات نیز نقل شده است که عبدالله بن سلام می‌گفت: «والله ما می‌شناسیم محمد را زیاده از آنچه فرزندان خود را می‌شناسیم؛ زیرا که وصف آن حضرت را در کتاب‌های خود خوانده‌ایم و در آن شک نداریم. وقتی او را در میان شما می‌بینیم، گویی متوجه فرزندمان شده‌ایم.»

حال سوال اساسی اینجاست؛ سازمان یهود که عیسی را به پیامبر مفقودالاثر تاریخ تبدیل و در حواریون او نیز نفوذ کرد و از طرف دیگر تا این اندازه پیامبر خاتم (ص) را می‌شناخت برای نابودی تهدید نهایی چه کرد؟

عملیات یهودیان برای مبارزه با پیامبر آخرالزمان (ص)

سازمان یهود پس از عیسی (ع)، جز اسلام هیچ تهدیدی در برابر خود نمی‌دید. آنان درباره اسلام، اهداف آن، آورنده و ادامه‌دهنده آن اطلاعات جامع و کاملی داشتند. با توجه به آموزش‌های پیشین و تجربه عملی آنها و نیز با توجه به تاکید و پشتکار این سازمان در رسیدن به حکومت جهانی، طبیعی بود که در برابر این تهدید به برنامه‌ریزی و مقابله بپردازد، همانگونه که در برابر عیسی (ع) ایستاد و شایعه فحشای مریم (علیهاالسلام) و تصمیم به سنگسار ایشان و براندازی عیسی از برنامه‌های یهود بود.

مجموعه عملیات یهودیان برای مبارزه با پیامبر آخرالزمان، در سه مرحله طرح‌ریزی شده بود:

۱. ترور پیامبر اکرم (ص) و جلوگیری از ظهور ایشان

۲. ایجاد موانع بر سر راه ایشان برای جلوگیری از رسیدن به قدس، چون قدس محور خواسته یهود بود و اگر این منطقه به دست پیامبر خاتم (ص) فتح می‌شد، یهود برای همیشه ناامید می‌گردید.

۳.نفوذ در حکومت پیامبر خاتم و حاکمیت بر آن

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ستار IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    7 1
    پیامبر راهنماورحمت است ازکلمه تهدید استفاده نشود
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      17 3
      پیامبران علاوه بر هدایت و راهنما و رحمت، تهدید بر علیه کفار و ظالمان بودند
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    مشرق ترسو و بدبخت شعار به این قشنگی توی کامنتها و اخبار چرا چاپ نمیکنی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... همه کامنتهای درپیت و بدردنخور دشمنان را چاپ میکنی و امثال این اشعار قشنگ را چاپ نمیکنی چرا؟ نکنه ترسیدی و بدبختی . این جمله کوچک همه محتوای همه اخبار تو را در بردارد بلکه بینهایت بیشتر . مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن و بدان مشرق همه چیز در عمل که در این اشعار آمده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس