پاکستان برنامه‌ای برای به‌ رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ندارد

وزیر امور خارجه موقت پاکستان با بیان اینکه کشورش هیچ برنامه‌ای برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ندارد، تأکید که اسلام آباد در این زمینه از کشور ثالث پیروی نمی‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ایکسپریس نیوز، وزیر امور خارجه موقت پاکستان در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای در پاکستان برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

«جلیل عباس جیلانی» همچنین افزود که پاکستان درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از هیچ کشوری تقلید نخواهد کرد، بلکه بر اساس منافع ملی خود تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: برای پاکستان مسئله کشمیر و مشکل فلسطین یکی است.

وزیر امور خارجه موقت پاکستان تصریح کرد: در آمریکا درباره به رسمیت شناختن اسرائیل سوالات زیادی از مسؤلان ما شد و پاکستان هر تصمیمی را در این زمینه با در نظر گرفتن منافع ملی اتخاذ خواهد کرد.

وی تأکید کرد: فلسطینی‌ها باید حق تعیین سرنوشت خود را داشته باشند، راه حل مسئله فلسطین فقط با تشکیل یک کشور مستقل است و قدس باید پایتخت فلسطین باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    1 0
    احسنت
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    2 0
    ایران با موشکهایش می خواهد شما حرمله های کودک کش اسرائیل را به جهنمی که خداوند برای شما محیا کرده نابود ومنتقل کند. به زودی اسرائیل به دوران سیاه هولوکاست و دربه دری بر می گردد که عاقبت هر ستمگر طغیانگر و فاسد همین است. همیشه یک هیتلر باید بر سر قوم پلید پیامبر کش وضد بشر یهود باشد.تا جلو طغیان و فساد ش را بگیرد.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    آفرین بر پاکستانی ها ، احتمالا عربستان یا آمریکا به پاکستان پیامی داده اند
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    چه بهتررژیم صهیون بایدبره گمشه به تاریخ ساختوتشکلِ منحوسش😑

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس