کد خبر 1530246
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
نرگس محمدی و سودای جایزه نوبل!

در ماه های اخیر نرگس محمدی در فضای مجازی و رسانه ای اقدامات عجیبی را انجام می دهد که همگی بر اساس هدایت های شیرین عبادی و به امید دریافت جایزه صلح نوبل و پیشبرد یک بازی تبلیغاتی از پیش طراحی شده است.

به گزارش مشرق، نامش نرگس محمدی است، فردی که بارها به واسطه اقدامات ضد امنیتی خبرساز شده و هم اکنون هم به جرم اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور در زندان به سر می برد و دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

محمدی که پیشتر مشمول رأفت اسلامی شده بود ، اخیرا اقدام به برخی تحرکات خاص و تعجب آمیز زده که این سوال را در ذهن ایجاد می کند که انگیزه های او از این گونه رفتارهای عجیب چیست؟!

در طی روزهای اخیر و در ۲۱ شهریور در حساب اینستاگرامی منتسب به نرگس محمدی با انتشار مطلبی ادعا شدکه این فرد در محل بهداری زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که این موضوع به سوژه‌ی جدید رسانه‌های معاند تبدیل شد.پس از این موضوع، روابط عمومی سازمان زندان‌ها هرگونه ادعایی از سوی نرگس محمدی مبنی بر ایراد ضرب و شتم در مورد این فرد را تکذیب و اعلام کرده این ادعاها به هیچ وجه صحت ندارد.

در مثال های دیگری می توان به رفتارهای افراطی نرگس محمدی اشاره کرد. به طوری که وی طی ۷ ماه گذشته از حق مرخصی قانونی خود از زندان استفاده نکرده و از خانواده و وکلای خود نیز خواسته برای خروج از زندان کفیل وی نشوند. بر اساس اعلام یک منبع اگاه، محمدی همچنین از فرصت های درمانی داخل زندان استفاده نمی کند، دائما در حال طراحی و اجرای اقداماتی خلاف نظم زندان و برهم زننده فضای آرامش سایر زندانیان است و اقدامات دامنه دار تبلیغی را آغاز کرده که شامل دروغ هایی همچون تهدید جانی وی در زندان و مواردی از این دست میشود.

بررسیهای بیشتر و دقیق تر در مورد چرایی رفتارهای این زندانی اما نشان میدهد این اقدامات غیر معمول ریشه در وعده هایی است که به وی داده شده است.

وعده دریافت جایزه نوبل در ازای رفتارهای افراطی

در حالی که کمیته نوبل در حال بررسی گزینه های خود برای اعطای جایزه صلح نوبل است و در نیمه مهر ماه جاری برگزیدگان آن معرفی خواهند شد،پیام هایی از سمت شیرین عبادی و عبدالکریم لاهیجی به نرگس محمدی ارسال شده که چنانچه وی رفتارهای تند و افراطی خود را تشدید کند، آن ها می توانند نظر اعضای کمیته نوبل برای اعطای این جایزه سیاسی به وی را جلب نمایند.

بر این اساس برای نرگس محمدی دستور العمل هایی تهیه شده که وی طی چند ماه گذشته در حال اجرای آن ها بوده تا بتواند نظر اعضای کمیته نوبل را جذب و این جایزه را نصیب خود کند و البته بازی طراحی شده تبلیغاتی علیه وضعیت حقوق بشر در ایران را نیز پیش ببرد.

اقدامات عجیبی همچون عدم استفاده از حق مرخصی یا فرصت های درمانی داخل زندان و همچنین اصرار به ایجاد تشنج و ناآرامی و اقدامات رسانه ای علیه کشور، همه در همین راستا و در سودای کسب جایزه صلح نوبل قابل ارزیابی و تحلیل هستند.

این در حالی است که به واسطه حضور فرزندان نرگس محمدی در خارج از کشور، وی طی ماه های گذشته و با مساعدت و همکاری مقامات زندان حتی اجازه استفاده از تلفن همراه به صورت محدود و صرفا برای تماس با فرزندان خود را نیز داشته، اما او از همین امکان نیز برای پیشبرد اهداف خود در کسب جایزه صلح نوبل و پیشبرد بازی طراحی شده سوء استفاده کرده است .

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 4
  • میثم IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    15 5
    بزنید تو سرش صدا سگ بده، همش رافت اسلامی که جواب نمیده
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    7 5
    کاش از اول اعدامش می کردند تا این همه هزینه روی دست نظام نگذارد
    • GB ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 1
      هزینه انگل هایی مثل تو هستند که به نقاب تزویر با ادبیات چاله میدانی وجود کثیفت رو به نظام میچسبونی
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    10 3
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند کسی خبردار نشد
    • مرگ بر اصلاحات IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      1 0
      دقیقا خود خاتمی هم اعتراف کرد.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    9 4
    صد رحمت به گردن گاو...مقصر مملکته که این عقب مونده ها تو زندانم همه چی دارن و حتی توزندانم با امکانات مملکت دارن هوچی گری میکنن کاش از امریکا یاد بگیریم
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    5 4
    به بند زندانیان خطرناک جرائم غیر سیاسی منتقل کنید تا معنی زندان را بهتر درک کند. عالی پیام هم در چنین بندی بود که فهمید زندان هتل نیست. بهترین بند کنار مادر بابک خرمدین است !
  • زورو IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    7 4
    سودای شهرت + عقده شهوت + طمع ثروت = نرگس وزی + خودشیفته + معصی.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    7 3
    اسم جایزه نوبل رو به «جایزه فاحشه ها» باید تغییر بدن یا "جایزه خنده ها"
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      فقط کسانی نوبل صلح دریافت میکنن که یا اهداف خصمانه آمریکا رو پیش میبرن یا با رژیم صهیونی همکاری میکنن مثل یاسر عرفات
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    9 3
    استاد راهنمای نرگس محمدی ، شیرین عبادیست و هر دو کارمندان استکبار جهانی
  • گمنام IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    6 3
    آخه این ملیجک چه عددی هست که مشرق مدام این رو تیتر میکنی
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    3 4
    ظاهرا هرچی افراد پلیدتر باشند شانس بیشتری برای دریافت جایزه نوبل خواهند داشت مثل رئیس دولت صهیونیست یا ناشیرین عبادی
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    7 3
    قاتلان شهدای امنیت چون علیوردی عزیز و دیگر شهدای بزرگوار کی یه سزای اعمال ننگینشون می رسند صبرمون از این همه تأخیر به سراومده
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    4 3
    از بس که مسئولین این مملکت بی عرضه هستند، بندازیدش توی انفرادی تا سوسک ها مثل زندانیان آمریکایی ذره ذره بخورنش تا ببینم میتونه از این حیوون بازیها دربیاره
  • US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    5 3
    سئوال اینجاست که یک زندانی از کجا و چرا باید به اینترنت و تلفن و کامپیوتر از داخل زندان دسترسی داشته باشد؟ نه ایشون نه هیچ کس دیگه حق چنین دسترسی رو نباید داشته باشه. در کل دنیا زندانی تنها میتونه گاهی از تلفن پولی که هزینه‌ش از جیب فردی که بهش تلفن میشه دریافت میشه (معمولا بیش از ۱۰ برابر قیمت) و مدام کنترل و شنود میشه میتونه استفاده کنه حتی اگر بخاطر رانندگی بدون گواهینامه بازداشت شده باشه، اونوقت تو ایران زندانی امنیتی تلفن و اینترنت داره و پیغام میزاره، بعد میگید حرکتش مشکوکه؟ نه جانم حرکت ا ن مشکوک نیست، حرکت کسی که بهش دسترسی به تلفن و اینترنت دادده مشکوکه.
  • FR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    2 4
    مثلا الان این چطور توی زندان به همه چیز دسترسی داره وار همه امور بیرون باخبره بعد یک بدبختی که یک زاپاس دزدیده مثل سگ باهاش توزنداندبرخوزد میشه بعد با یک ماده سگ که تازه خاک به صورت نظام پاشیدم التماس میکنن بیا برو‌مرخصی واقعا شرم اوره این یعنی هرکی توی ایران به فضای مجازی دسترسی داشته باشه از هرنظر حتی توزندان تامینه
    • رض IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      تا وقتی تو اوین و... با زندانی های سیاسی طوری رفتار بشه انگار اومدن هتل تفریح کنند همین آش و همین کاسه هست. اینا رو بندازن بند دله دزدها تا حساب کار دستشون بیاد
  • عبدالله IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    این عفریته خیال میکنه با این رفتار به هدفی میرسه. نوکر اجنبی همونجا میمونه تا بپوسه.
  • رض IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    الحق که این جایزه باید به اسم همون دینامیت ساز نوبل باشه، اکثر جوایزشون رو به جانی های جنگی تقدیم می کنن. پس چرا اسمش نشده صلح گاندی
  • CA ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    جایزه صهیونیستی صلح نوبل که هنری کیسینجر و بَرَک اوباما دوتا از دریافت کنندگان آن هستند هرگز به یک ایرانی وطنپرست نمیرسه . ببینید شیرین عبادی وطنفروش چقدر در چشم دشمنان قسمخورده ایران عزیزه که این جایزه رو دریافت کرده.
  • مرگ بر منافق IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    1 0
    همش رافت اسلامی که نمیشه آقایون به حسابش برسید
  • جواد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    اگه میخواید کسی روخراب کنید لااقل بهانه درست وحسابی بیارید کدوم آدم عاقلی زندگشو تباه میکنه زجر وسختی وتحمل میکنه که جایزه ببره لطفا به شعور مخاطبتون احترام بزارید هرجفنگیاتی رو برای خراب کردن مخالفای نظام چاپ نکنید
  • امیر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    اخراج وممنوع الورودش کنید این نکبتو.
  • حسن IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    نوبل صلح یک جایزه بی ارزش هست ارزشی ندارد فقط علم و ادبیات و اقتصادش ارزش دارد ، مگر چی را اختراع یا کشف کرده ، جایزه صلح نوبل ارزشش خیلی وقت از دست داده ولی جایزه صلح نوبل به این فرد یا به اون زشت روی در آمریکا داده نخواهد شد چون یکبار به شیرین عبادی داده شد کاری از دستش نیامد و نخواهند داد
  • بابک IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    مریضی مگه زن ....
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 0
    از گندم ری نخواهی خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس