حمید نوری

امروز اولین جلسه دادگاه «امید فرهمند» مرتبط گروهک منافقین در پلیس سوئد است که وظیفه بازجویی از حمید نوری را برعهده داشته است.

به گزارش مشرق، امروز اولین جلسه دادگاه «امید فرهمند» مرتبط گروهک منافقین در پلیس سوئد است که وظیفه بازجویی از حمید نوری را برعهده داشته است.

بخش زیادی از پرونده حمید نوری و روند برگزاری دادگاه‌های وی بر اساس اسناد و مدارکی است که «امید فرهمند» در جریان بازجویی های غیر رسمی از حمید نوری در پرونده وارد کرده است، این فرد از بستگان اعدامی های دهه ۶۰ و از مرتبطین به سازمان منافقین است که این موضوع را از دستگاه قضایی سوئد نیز مخفی کرده بود.

طبق قانون سوئد این فرد بی‌طرف نبوده و حق بازجویی نداشته است و عملا نقش‌آفرینی وی در پرونده حمید نوری، طبق قانون سوئد نقض قانون بی‌طرفی است. امروز اولین دادگاه این فرد در حال برگزاری است که در صورت اثبات ارتباط وی‌ با منافقین، کلیه مستندات فعلی پرونده حمید نوری زیر سوال رفته و بر اساس قانون سوئد باید رویه پرونده عوض شود.

همزمان با آشکار شدن دخالت مستقیم منافقین در روند بازجویی و دادگاه حمید نوری، دولت این کشور مجوز برپایی تجمعی در مقابل دادگاه «امید فرهمند» نفوذی منافقین در سیستم قضایی انتظامی سوئد را صادر کرده است.

منبع:روزپلاس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    7 1
    به امید روزی که هر جنایت کاری پشت هر نام و عقیده ای به سزای اعمالش برسد
    • سروش IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      3 0
      هر جنایتکاری الخصوص جنایتکاران غربی که در ایران در سال 1917 تا سال 1919 با بیش از 9 میلیون ایرانی را با قحطی مصنوعی و خود ساخته انگلیسی و عوامل نفوذی و غربی اون کشتار کردند. باید در مجامع بین المللی مطرح شود.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    7 3
    اینکه کسی مخالف نظام باشه و از گروهی حمایت کنه یک چیزه ولی اینکه کسی در کنا منافقین قرار بگیره فقط از بیشرف بودن ادن فرد هست.
  • حسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 2
    این از بی عرضگی وزارت خارجه است دو لتها را قانع نمیتواند بکند افراد ما بدون دلیل زندانی میشوند
  • رضا علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 0
    دنیا دار مکافات عمل است. اگر کار بدی کردی،حتما درهمین دنیا مجازات می شوی.سیاست هم چیز کثیف و بی رحمی است، هرچه از سیاست دوری کنی،عمر بیشتر و آسودگی خیال بیشتری داری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس