کد خبر 1522168
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
نقطه ضعف سپاهان مشخص شد/ نقشه «مورایس» برای «چپ» کردن پیکان

سپاهان در دیداری که بر خلاف تصور سخت شد، توانست پیکان را در تهران شکست دهد و به صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر با این که در خانه پیکان به میدان رفت و یک نیمه را هم با یک بازیکن کمتر ادامه داد، اما توانست با اقتدار به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین را کسب کند و به یکه تازی اش در صدر جدول ادامه دهد.

نکته جالب این بازی نمایش درخشان شاگردان رسول خطیبی بود. پیکان که بازی را با سیستم پنج دفاعه آغاز کرده بود، در نیمه اول با یک نمایش جسورانه، مدعی اول قهرمانی را شوکه کرد.

حتی در اواخر این نیمه سپاهان ۱۰ نفره هم شد. اما پرس سنگین و دوندگی بالای پیکانی‌ها بلای جانشان شد و مورایس برنده بازی شد.

این بازی به خیلی‌ها راه گلزنی به سپاهان را نشان داد. دفاع این تیم به شدت کند است و به اصطلاح فوتبالی‌ها، «پشت» می‌خورد؛ دقیقا همین موضوع باعث شد آن‌ها یک گل بخورند و دانشگر هم اخراج شود.

اما نقطه عطف این بازی، به‌طور حتم، نمایش کم نظیر سپاهان در نیمه دوم بود. مورایس با تغییر موقعیتی که در نفرات تیمش ایجاد کرد، به خوبی آن یک یار کمتر را پوشش داد و توانست از این بازی سخت، ۳ امتیاز را در بیاورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اینکه مشرق نیوز اخبار استقلال و پرسپولیس را با طمطراق و هیجان انگیز و جانبدارانه منتشر می کند و تیم های شهرستانی را به پشیزی نمی خرید برهمگان واضح است. اما من که اصفهانی هستم و طرفدار سپاهان از این نحوه تیتر زدن و نحوه تحلیل این خبرتان واقعا حالم به هم می خورد و اگر در دسترس بودید هرچه می توانستم بارتان می کردم. خیلی مسخره است که تیتر میزنید نقطه ضعف سپاهان مشخص شد درحالی که در انتهای خبرتان می نویسد"نمایش کم نظیر سپاهان در نیمه دوم".خب می مردید به جای آن تیتر منفی و تحقیر کننده تیتر مثبت و تهییج کننده "نمایش کم نظیر سپاهان در نیمه دوم" را می زدید؟ واقعا که شما تهرانی ها خیلی کثافت و رذل هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس