کد خبر 1521065
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

5 کتاب پرطرفدار آموزشگاهی زبان انگلیسی

امروز در این مقاله قصد داریم 5 کتاب پر طرفدار آموزشگاهی برای زبان انگلیسی را معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید...

5 کتاب پرطرفدار آموزشگاهی

یادگیری زبان انگلیسی برای مبتدیان ممکن است کار بسیار دشواری به نظر برسد، اما با داشتن کتاب زبان آموزشگاهی خوب، می توان فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را بهبود بخشید. امروز قصد دارین 5 کتاب پرطرفدار آموزشگاهی زبان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1. مجموعه کتاب های Family and Friends

یکی از رایج ترین کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی مجموعه کتاب های Family and Friends می باشد. این کتاب برای رده سنی زبان آموزان 7تا 13 پیشنهاد می شود که در 7 سطح Starter و 1 تا 6 موجود می باشد.

خرید کتاب Family and Friends از آوا گستر ارومیه www.Ava-bookgallery.com می تواند یکی از راحت ترین و لذت بخش ترین خریدهای اینترنتی شما را رقم بزند. در این سایت می توانید انواع سطح ها و کتاب ها را همراه با اطلاعات تخصصی هر کدام مشاهده کنید.

2. مجموعه کتاب های Top Notch

مجموعه Top Notch در تمامی سطوح دارای یک Student’s Book، Work Book و هم چنین یک Teacher’s Book برای راهنمایی مدرسان در جهت بهتر شدن آنها در آموزش است.

کتاب های Top Notch در لهجه امریکن موجود و از سال 2006 منتشر می شود. تاکنون سه ویرایش(Edition) از این کتاب منتشر شده است. ویرایش سوم و آخر از سال 2016 منتشر شده است. اکنون این ویرایش آخر است که در آموزشگاه ها فروخته و تدریس می شود.

5 کتاب پرطرفدار آموزشگاهی زبان انگلیسی

3. مجموعه کتاب های American English File

این مجموعه دارای شش سطح می باشد(Starter,1,2,3,4,5). شما با تهیه هرکدام از این شش سطح دارای یک کتاب اصلی (Student Book) ، یک کتاب کار Work Book و یک لوح فشرده می شوید. همچنین برای هرکدام از این سطوح یک کتاب معلم (Teacher’s Book) وجود دارد که مدرس با مطالعه آن می تواند شیوه صحیح تدریس کتاب را متوجه شود و زبانآموزان را به نحو احسن هدایت کند.

4. مجموعه کتاب های Evolve

کتاب های Evolve شامل یک مجموعه 6 عددی می باشد که برای یادگیری و تدریس انگلیسی بزرگسالان بر پایه انگلیسی امریکن طراحی شده است. این مجموعه کتاب با استفاده از دانش و تخصص بهترین و متخصص ترین اساتید زبان در سراسر دنیان آماده و تدوین شده است.

هدف این مجموعه از کتاب ها تقویت دانش و مهارت زبان انگلیسی عمومی و بالا بردن اعتماد به نفس زبان آموزان برای مکالمه می باشد.

5. مجموعه کتاب های Big English

مجموعه Big English مجموعه ای 6 سطحی است که توسط انتشارات پیرسون برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان کودک انتشار پیدا کرده است. این مجموعه برای کودکانی که بین سنین 6 تا 12 می باشند مناسب است.

زبان آموزانی که می خواهند با این مجموعه شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایند باید علاوه بر حروف الفبا تعداد از واژگان پایه را نیز از قبل یاد گرفته باشند.

5 کتاب پرطرفدار آموزشگاهی زبان انگلیسی

برای خرید کتاب زبان آموزشگاهی به صورت تخصصی می توانید از سایت آوا گستر ارومیه استفاده کنید. گالری کتاب آوا گستر با بروزترین و بهترین کتاب های آموزش انگلیسی در سه سطح کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان می‌تواند نیازمندی های خانواده ها و موسسات آموزش زبان را در حوزه یادگیری زبان انگلیسی تامین کند.

گالری کتاب آواگستر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه کتب خارجی آغاز کرده است و تاکنون توانسته است گام های موثری در حوزه پخش و فروش کتب خارجی در استان بردارد.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس