اسرائیل

بنیامین نتانیاهو در نظرسنجی های موجود، به بیشترین شکاف در مقابل بنی گانتز رسیده و اشغالگران ساکن سرزمین های اشغالی از عملکرد دولت رضایت ندارند.

سرویس جهان مشرق - بر اساس آخرین نظرسنجی ها در سرزمین های اشغالی،‌ بسیاری از صهیونیست ها معتقدند که دولت سابق (دولت بنت - لاپید) عملکرد بهتری نسبت به دولت بنیامین نتانیاهو داشته است. علاوه بر این، اختلاف بین گانتز و نتانیاهو در مورد مناسب بودن برای سمت نخست‌وزیری افزایش یافته است.

به گفته وب سایت اخبار ۱۲،‌ در مورد مناسب بودن برای سمت نخست‌وزیری، شکاف به نفع بنی گانتز در برابر بنیامین نتانیاهو به ابعادی رسیده است که از ماه مارس تاکنون بی سابقه محسوب می شود. گانتس در مقابل با بنیامین نتانیاهو ، حمایت ۳۹ درصدی از مردم را دریافت می‌کند.

افزایش شکاف میان گانتز و نتانیاهو در نظرسنجی ها ادامه دارد

در رابطه با رئیس اپوزوسیون دولت نتانیاهو،‌ هنگامی که نتانیاهو با لاپید روبرو می شود، نتانیاهو وضعیت بهتری دارد: نتانیاهو با آراء ۳۸ درصد از یائیر لاپید با آراء ۲۹ درصد جلوتر است.

در موضوع اقتصاد، دولت بنت-لاپید در نتایج نظرسنجی ها در سطح بالاتری قرار گرفت. ۴۷ درصد معتقدند که دولت بنت - لاپید عملکرد بهتری داشت و در مقابل ۳۶ درصد معتقدند که دولت نتانیاهو عملکرد بهتری داشت.

بر اساس این نظر سنجی،‌ عملکرد ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی راضی‌ کننده نیست: ۶۹ درصد از پاسخ دهندگان عملکرد وی را بد ارزیابی می کنند. ارقام این نظر سنجی همراه با شکافی که میان گانتز و نتانیاهو وجود دارد، نشان از یک مشکل جدی برای دولت راستگرای نتانیاهو در افکار عمومی است.

افزایش شکاف میان گانتز و نتانیاهو در نظرسنجی ها ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس