گل‌محمدی: انگیزه ما فراتر از تصور است/ فوتبالیست‌ها مفت‌خور نیستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم. رقبای بزرگ و بازی‌های چالش برانگیزی داریم ولی ما هم پرسپولیس هستیم و با تمام توان سراغ رقبا خواهیم رفت.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در پی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. همه تیم‌های حاضر در گروه مدعی و به دنبال حضور در مرحله بعدی هستند. با هر سه تیم سابقه بازی داریم و از این رو نسبت به سطح و کیفیت آنها آشنایی داریم و به طور قطع از امروز به طور کامل زیر نظر کادر ما خواهند بود.

وی ادامه داد: الدحیل را خوب می‌شناسیم و در لیگ ستارگان قطر با آن حجم از سرمایه‌گذاری‌ها، قهرمان فصل گذشته شدند. با استقلال تاجیکستان هم بازی کرده‌ایم. آن‌ها نشان دادند قدرت غلبه بر تیم‌های مطرح را دارند. النصر هم با ستاره‌هایی چون رونالدو و مانه و … که جذب کرده نیز نیازی به تعریف و معرفی ندارد. در سخت‌ترین گروه منطقه غرب و به نوعی در گروه مرگ قرار داریم ولی باید توجه کرد یکی از دلایل اعطای عنوان گروه، مرگ حضور خود پرسپولیس است. رقبای ما همگی خوب و قابل احترام هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بازیکنان ما با غیرت، تلاش و توانایی خود نشان دادند قادر به تغییر معادلات به سود خود هستند.

سرمربی سرخپوشان ایران که سه قهرمانی لیگ را در چهارفصل اخیر با مردانش رقم زده است، خاطرنشان کرد: جدا از مشکلات معمول، برای این دوره به جهت تغییر قوانین دست‌مان بسته تر از قبل شد ولی ما از همان بازی نخست با همه تلاش خود برای موفقیت و پیروزی به میدان خواهیم رفت. تا آخرین نفس و آخرین دقیقه هر بازی برای دفاع از نام پرسپولیس و اعتبار فوتبال ایران می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم.

یحیی گل‌محمدی درباره سرمایه‌گذاری‌های عجیب کشورهای عربی، به ویژه عربستان و تاثیر آن در رقابت‌ها، عنوان داشت: می‌دانیم که باشگاه‌های عربی چه نام‌های بزرگی را به آسیا آورده‌اند. این مساله قطعا به کیفیت فوتبال، جذابیت و بیشتر دیده‌شدن لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد. از سوی دیگر برای ما مسابقه با آن‌ها را چالش برانگیزتر می‌کند. امیدواریم با توجه به این شرایط، برای فراهم شدن حداقل‌ها، مسوولان حمایت بهتری از پرسپولیس و در کل از نمایندگان فوتبال ایران داشته باشند. بازیکنان فوتبال و جوانان ما توان زیادی دارند ولی باید از آنها حمایت کرد. هواداران پرسپولیس هم با حمایت همه جانبه خود کمک بزرگی خواهند بود و ما با تمام وجود برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 636 IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 0
    این حرف تو وپیروانیه حتما پرسپولیس هستید انگار سه چهار تا قهرمانی آسیا دارید
  • ناشناس IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    بله پیروزی هستید من استقلالی هستم پرافتخارترین باشگاه ایران و اسیا ولی وقتی تیم ایرانی مقابل عرب های ملخ خور بازی می کنند طرفدار تیم ایرانی هستم حتی پیروزی ولی النصر کار خوبی کرد در تصویر خود ستاره پیروزی رو حذف کرد که حق دارند هر تیمی قهرمان اسیا بشه می تونه ستاره بزاره مانند تاج کبیر اسیا با ۲ ستاره ..گلممد شما پیروزی هستید ولی مقابل رونالدو و بهترین بازیکنان جهان بازی می کنید نه در مقابل داناش گیلان امیدوارم با نتیجه عابرومندانه ببازید
  • ... IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 0
    مواظب باشید داورها ایرانی نیستنا به نفعتون سوت بزنن
  • مهشید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 2
    از اکنون خیانت استقلالی ها شروع شد. شما استقلالی های طاغوتی مثل پزشکان دندانپزشکان به مردم خیانت کنید تا ببینید به کجا می رسید. شاهنامه آخرش خوش است.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    2 0
    آره با گل های آفساید و کمک های داوری
  • The hell IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    2 0
    تیمهای ایرانی در حد فینال و نیمه نهایی آسیا نیستند دیگه.. قبلاً بودن
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    گل ممد : اونجا دیگه افشاریان و کوپال و این لجن بازار فوتبال ایران نیست . حسن کلید ساز هم نیست بیاد به بن سلمان رو بندازه تا النصر بهتون رحم کنه . رونالدو و سادیو مانه و ...... جلوتون " داور هم نیست پشتتون . بابا مسعود و مامان آذر و بابا حمید هم نیستن : خودتی و خودت
  • رضا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    اتفاقا نگرانی ما هم همین است که شما پرسپولیس هستید و زنگ تفریح مسابقات می شوید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس