پرونده /اختلافات صدا و سیما شهبازی و شبکه سه

اینکه برخی رسانه‌ها با حمایت از وحید جلیلی به مدیران شبکه سه، یا بالعکس، با حمایت از برنامه‌های شبکه سه و مدیران آن به وحید جلیلی حمله‌ور می‌شوند راهبرد و تاکتیک خطرناکی است که تولید نفاق می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - ۱۵ مرداد محمدرضا شهبازی مجری برنامه «پاورقی» و «سیدخندان» با انتشار توییتی درباره بازگشت «رضا رشیدپور» با برنامه تازه نوشت: ما اینور پاورقی می‌سازیم، می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط‌شلوغی‌ها اب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارم گرم می‌کنن برگردن روی آنتن. اینور بچه‌ها با بی پولی ساختن، فحش خوردن ...

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

او با درج عکسی از صفحه اینستاگرام رضارشیدپور و با استناد به پست‌های منتشر شده، او را در ردیف افرادی معرفی می‌کند که در فتنه ۱۴۰۱ با آشوبگران همراهی کرده است.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

در پاسخ به انتقادات مجری برنامه پاورقی، محمدرضا نجارزاده مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما با انتشار یک عبارت دور از شأن، در پاسخ به توییت شهبازی، با درج میزان آمار مخاطبان برنامه‌هایش، در حدود ۵ درصد، به انتقادات او پاسخ می‌دهد.

در مورد این مجادله نخستین نکته‌ای که به عنوان تحلیل در افکار عمومی و رسانه‌های فارسی زبان مورد بحث قرار گرفت افزایش سطح تنش در میان اصولگرایان و جبهه انقلاب بود. با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس این اختلاف نظر میان یک مجری و مدیر گروه به عنوان نمادی از تنش‌های بنیادی در جبهه اصولگرایان معرفی شد.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟
چندی قبل در اقدامی غیرمنتظره شایعه حذف «محسن یزدی»، از چهره‌های انقلابی از شبکه مستند سیما، منتشر شد و با انتشار این شایعه شبکه‌های ضد انقلاب آن را پروژه خالص سازی میان جبهه اصولگرایان توصیف کردند.

این تحلیل شاید از منظر سیاسی مضحک به نظر برسد، اما این تقابل مجازی در میان جبهه فرهنگی انقلاب، به عنوان یک شکاف عمیق سیاسی - فرهنگی در ابعاد بزرگتری تحلیل شد.

با انتشار شایعه کنار گذاشته شدن «محسن یزدی»، از چهره‌های انقلابی و مدیر شبکه مستند سیما، این جابجایی به عنوان پروژه خالص سازی میان جبهه اصولگرایان توصیف شد.

در پی انتشار این شایعه‌ تحلیل‌های دیگری قوت گرفت که اغلب این تحلیل‌ها خبر از حذف مدیرانی می‌داد که توسط تیم جدید مدیریتی منصوب نشده‌اند.

حذف یکی از دو دیدگاه، خواه مدیر اجتماعی شبکه سه یا محمدرضا شهبازی توسط مدیران بالادستی خسارت محض است. سعه صدر مدیران بالادستی اگر عاقلانه و منطقی باشد باید بتوانند این سطح از تنش را مدیریت کنند و حتی این دو قطبی فرهنگی، با حفظ حرمت طرفین، جنبه‌های رقابتی‌تر در سازمان صدا و سیما پیدا کرد.تنش درون سازمانی یا یک رقابت فرهنگی!؟

این سطح از تنش و اختلاف نظر در مدیریت شبکه‌های سیما امری بسیار طبیعی است. اختلاف دیدگاه در میان شبکه‌های سیما از هر منظری طبیعی به نظر می‌رسد و باید آن را به رسمیت شناخت. سیاست‌های ناظر بر تولید محتوا در شبکه سوم سیما به هیچ عنوان نباید شبیه سایر شبکه ها باشد.

اما در صفحات شبکه‌های اجتماعی معارض و رسانه‌های فارسی این اختلاف‌نظر، به عنوان دستاویزی معارضانه مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا اختلاف سلیقه و رقابت میان شبکه‌های مختلف سیما به چالشی جدی‌تر در سطح مدیران سیما و تنش میان جبهه اصولگرایان معرفی شود. در واقع همان تفکری که تولید دوقطبی می‌کند و از رسانه‌های معارض سرچشمه گرفته در شبکه‌های اجتماعی نمود پیدا می‌کند.

حذف یکی از دو دیدگاه، خواه مدیر اجتماعی شبکه سه یا محمدرضا شهبازی توسط مدیران بالادستی خسارت محض است. سعه صدر مدیران بالادستی اگر عاقلانه و منطقی باشد باید بتوانند این سطح از تنش را مدیریت کنند و حتی این دو قطبی فرهنگی، با حفظ حرمت طرفین، جنبه‌های رقابتی‌تر در سازمان صدا و سیما پیدا کند.

اگر تقابل شهبازی یا نجارزاده به حذف طرفین منجر شود، شایعه ضدانقلاب مبنی بر پروژه خالص‌سازی، در افکار عمومی جنبه رسمی پیدا می‌کند. به این دوقطبی باید به عنوان یک دوقطبی ورزشی فوتبالی نگریست. این رقابت و دوقطبی در نهایت باید به ارتقا فرهنگی و محتوایی رسانه ملی منجر شود.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟
از منظر مخالفان حاکمیت، کیفرخواست محمدرضا شهبازی، رضا رشیدپور و رضا گلزار به یکدیگر شباهت دارد و هرچهره‌ای که در چنین شرایطی با صدا و سیما جمهوری اسلامی همکاری کند، خائن به «انقلاب مهسا» محسوب می‌شود!

از منظر مخالفان حاکمیت، کیفرخواست محمدرضا شهبازی، رضا رشیدپور و رضا گلزار به یکدیگر شباهت دارد و هرچهره‌ای که در چنین شرایطی با صدا و سیما جمهوری اسلامی همکاری کند، خائن به «انقلاب مهسا» محسوب می‌شود. در بررسی این دوقطبی باید چند تحلیل را لحاظ کرد. در شرایط پسا ۱۴۰۱، دو قطبی معارض - موافق چنان تشدید شده که از منظر مخالفان حاکمیت، کیفرخواست محمدرضا شهبازی، رضا رشیدپور و رضا گلزار به یکدیگر شباهت دارد و هرچهره‌ای که در چنین شرایطی با صدا و سیما جمهوری اسلامی همکاری کند، خائن به «انقلاب مهسا» محسوب می‌شود.

محمدرضا شهبازی عاشقانه از آرمان و روح‌الله در توییتر خود می‌نویسد. وی به پیکر شهید عجمیان اشاره می‌کند در حالیکه به این موضوع توجهی ندارد که رضارشیدپور هم فرزند شهید است.

پدر رضا رشیدپور، مهندس برق بود. او زمانی که برای جمع آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رشیدپور درباره قطع نخاع شدن پدرش نوشته است: اولین بار که صندلی چرخدارش را هل دادم اشک روی گونه ام غلتید. بچه بودم. تحمل نداشتم که قامت رعنای پدر را روی ویلچر ببینم. دید که غصه ام گرفته. لبخند زد. گفت: خیالی نیست پسر. چهل سال ایستادم.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

ماجرای شهادت پدر رضا رشیدپور به روایت خودش

ظهر تاسوعای سال هفتاد و شش بود. دسته‌ی عزاداری در حیاط خانه‌مان می‌چرخید. پیرمرد نوحه‌می‌خواند. ام من یجیب المضطر اذا دعاه‌و یکشف السوء... ء. گریه‌های بی امان ... دستهای ملتمس در هوا می‌چرخیدند و بر سینه‌های سوخته‌فرود می‌آمدند... د. پدرم گوشه‌ای روی صندلی چرخ دار نشسته‌بود و آرام تر از همیشه، تند تند، اشک می‌ریخت. نزدیک تر شدم. دست هایش را گرفتم. چقدر می‌لرزید و چقدر محکم بود. مردم از حیاط خانه‌مان رفتند. یک فنجان چای نذری بدرقه‌شان شد. اما پدرم هنوز ام من یجیب می‌خواند. به‌خیالم که‌بلند قامت ایستاده‌بود، نشسته‌روی صندلی روان تقدیر ... صدایش کردم. بابا... ا. می‌خواهی کمکت کنم که‌بیایی داخل؟ چیزی نمانده‌که‌باران بیاید ... گفت همینجا کنار باغچه‌راحت ترم. و من تماشا می‌کردم. باغچه‌را. اطلسی های منتظر باران را. و طوفان چشم های پدرم را.

باران آمد. شهر را شست. تاسوعا را به‌تشنگی عاشورا پیوند زد و پدرم را برد ... نمی دانم. شاید هم کنار همان باغچه‌جامانده‌باشد.

امروز هر باغچه‌ای که‌می‌بینم، کنارش، دنبال یک صندلی چرخدار می‌گردم و چند دسته‌اطلسی و یک بابای خسته‌و کمی باران. عاشورا سالگرد پدرم هست. خداوند همه‌ی رفتگانتان را با مولای سبزپوش محشور گرداند. تسلیت عرض می‌کنم. التماس دعا.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

این روزها در فضای مجازی حتی هواداران محمدرضا شهبازی در قالب محترمانه‌ای از او می‌خواهند درباره رضارشیدپور روش انتقادی‌اش را تعدیل کند و حرمت رشیدپور را به عنوان یک فرزند شهید نگاه دارد. این خواسته در چند روز گذشته چندین بار در محافل مجازی و رسانه‌ای مطرح شده است.

آنچه نگران کننده است این است که در این دو قطبی رقابتی و ارزشمند از منظری فرهنگی، مجری طناز پاورقی هوادارانش را از دست می‌دهد و به عنوان یک منتقد پرخاشگر نسبت به یک فرزند شهید شناخته خواهد شد.

محمدرضا گلزار و ستایش از مدافعان حرم

درباره تناقض‌های محمدرضا گلزار می‌توان به دو مورد بسیار جالب اشاره کرد. یکی از ویدئوهای گلزار درباره ذکر گفتن، خواندن دعا و نماز را اگر در کنار خطبه آریایی عقد او قرار دهیم، شاهد یک تناقض از جنس سلبریتی‌های امروز هستیم.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

اما پس از نمایش «عقد آریایی» او چند روز قبل با همسرش در محضر حضور پیدا و با خطبه اسلامی به عقد هم درآمدند. از تناقض‌های مختلف محمدرضا گلزار می‌توان یک لیست مفصل تهیه کرد اما او با همه موقعیت و شهرتی که دارد هیچگاه مثل حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند و احسان کرمی و... و. دچار تناقض سیاسی جاهلانه نبوده است.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

گلزار در اقدامی نادر در شرایطی که مدافعان حرم زیر بمباران رسانه‌ای شبکه‌های فارسی زبان بودند، از ساحت مقدس سربازی آنان حمایت کرد. گلزار در برنامه برنده باش با طرح سئوالات انتقادی از رژیم پهلوی بارها از اهداف انتقادی امیرعباس فخرآور از چهره‌های رادیکال ضدانقلاب بود.

روایت علی فروغی از رشیدپور و گلزار

مدیر شبکه سوم سیما در بدو حضورش در این سمت با روزنامه صبح نو گفت و گویی انجام می‌دهد. در این گفتگو این سئوال مطرح می‌شود: یکی از برنامه‌هایی که در شبکه سه بود و البته صریح «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور بود که با توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی رضا رشیدپور احتمال قطع همکاری می‌دادند. چطور آن تعامل با ایشان برقرار شد و الان همان مسائل روز سیاسی بی‌پروا توسط وی گفته می‌شود؟

فروغی به این سئوال چنین پاسخ می‌دهد: یک چیزی هست که ممکن است خیلی‌ها ندانند. من با رضا رشیدپور و احسان علیخانی رفیق هستم و ارتباط نزدیک و مستمر و پر دفعات داریم. رشیدپور یک اعتقادی دارد که ما هم آن را داریم و می‌پذیریم. من روزی که روی این صندلی نشستم چپ و راست برایم مهم نبود بلکه مسائل کشور و نظام و انقلاب است که مهم است و روی این نقطه با هم ایستاده‌ایم.

ما فقط سر رهبری ایستاده‌ایم و دیگر هیچ خط قرمزی نداریم. شما می دانید که آقای رشیدپور انتقادهایی از شبکه سه شروع کرد و هرچه پرسید صریح بود و آقای کریمیان هم صریح جواب دادند که این هم از همان سیاست شجاعت است و از خودمان شروع کردیم. و رضا رشیدپور خیلی کاربلد و حرفه‌ای رسانه است. و یک رابطه گرم و صمیمانه داریم و حتی این دو مجری خوب در کارهای شبکه سه هم کمک می‌دهند و خیلی با هم راحت و نزدیک هستیم.

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در برنامه‌سازی رسانه ملی / چرا نباید به تئوری سلطنت‌طلبان تحت عنوان پروژه «خالص‌سازی» دامن زد؟

در صورت حذف احتمالی و غیرمنطقی برنامه رشیدپور و رضا گلزار آن‌ها نیز به پلت‌فرم‌ها خواهند پیوست و این اصرار به حذف به معنی آن خواهد که هیچ سلبریتی مشهوری نباید با صدا و سیما همکاری کند، رویایی که مدیران پلت‌فرم‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کنند.

مدیر شبکه سوم سیما در همین گفت و گو درباره گلزار می‌گوید:

آقای محمدرضا گلزار به خاطر فیلم‌های سینمایی که بازی کرده یک تصویر بیرونی از او ساخته شده در حالی که این بازیگر است و آن‌ها فقط نقش بوده است. آقای محمدرضا گلزار زمینه‌های دینی و اعتقادی خیلی خوبی دارد و اتفاقاً دشمن از همین استفاده می‌کند که مردم فکر می‌کنند هنرمندان ما جدا از این مسائل هستند. اما گلزار زمینه‌های دینی خوبی دارد و به انقلاب و نظام علاقه‌مند است چرا ما نباید از وی استفاده کنیم.

بررسی این داده‌های و در کنار هم قرار دادن آن، حاوی چند نتیجه بسیار مهم است. تنوع سلیقه مدیریتی در صدا و سیما و چند صدایی باید به ویژگی رقابتی شبکه‌های مختلف تبدیل شود.

اینکه برخی رسانه‌ها با حمایت از وحید جلیلی به مدیران شبکه سه، یا بالعکس، با حمایت از برنامه‌های شبکه سه و مدیران آن به وحید جلیلی حمله‌ور می‌شوند راهبرد و تاکتیک خطرناکی است که تولید نفاق می‌کند.

با این حال محمدرضا شهبازی در اقدامی تاثر برانگیز حملات خود را به رضا رشیدپور با انتشار ویدئویی از اظهارات گذشته این بازیگر همچنان ادامه می‌دهد.

رشیدپور و گلزار در شرایطی که می‌توانند همکاری خود را در اشکال مختلفی با پلت‌فرم‌های مختلف ادامه دهند، انتخاب آنان در این مقطع صدا و سیماست و این انتخاب بسیار قابل تامل است، در حالیکه شهبازی انتخابی به غیر از تلویزیون ندارد. این بازگشت چهره‌ها به رسانه ملی را باید به فال نیک گرفت و البته با در نظر گرفتن سوابق آن ها، صف چهره‌های متعادل را از سلبریتی‌های بدخیم جدا کرد.

در صورت حذف احتمالی و غیرمنطقی برنامه رشیدپور و رضا گلزار آن‌ها نیز به پلت‌فرم‌ها خواهند پیوست و این اصرار به حذف به معنی آن خواهد که هیچ چهره مشهوری نباید با صدا و سیما همکاری کند، رویایی که مدیران پلت‌فرم‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 247
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 37
  • پری مجرد44 ساله IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    آقایان، رسانه ملی جای اراذل و اوباش ضد انقلاب نیست.
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      97 16
      فرزند شهید بودن به تنهایی برای ملاک انقلابی بودن کافی نیست و ملاک به قول امام راحل حال فعلی افراد است که امثال رشیدپور و گلزار واقعاً تهوع آور هستند!!!!
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      15 45
      ضد انقلاب شما هستین نه ما اتفاقا ما موافق انقلاب هستیم شما ضدش هستین 😂😂😂😂😂
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      13 38
      مزخرف نگو تندروی طالبانی
    • پری مجرد44 ساله IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      24 13
      تندروی طالبانی ...ته مودب باش
    • DE ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      25 9
      متاسافه رسانه ملی و بخصوص تلویزیون، مورد تاخت و تاز «اراذل و اوباش ضد انقلاب» و نزدیک به «مناطق آزاد فرهنگی» باقی مانده است.
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      21 3
      باید با اعمال قانون بدون استثناء بر همه، بخصوص افراد دارای شهرت بفهمند که هر کاری تبعات قانونی خودش رو در پی داره!_
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      9 42
      حاضرم قسم بخورم امثال شهبازی و همفکراش عمرا نگران انقلاب و مردم باشند
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      35 5
      "هرچهره‌ای که در چنین شرایطی با صدا و سیما جمهوری اسلامی همکاری کند، خائن به «انقلاب مهسا» محسوب می‌شود" خیلی احمقانه است بخواهیم برای اینکه خلاف حرف دشمن را ثابت کنیم بیایم دقیقا طبق نظر انها عمل کنیم و هر موریانه ای را بپذیریم! رشیدپور فرزند شهیده خب که چی؟ آخه این چه حرف بی منطقیه می زنید؟! او چه نشانی از فرزند شهید بودن دارد؟ گلزار؟!!! ببینید کلا حق نداریم جوان مومن انقلابی را بی حرمت کنیم در این متن نباید به اقای شهبازی بی احترامی می کردید صرفا برای دلربایی از این 3 نفر که ارزش خاصی ندارند فکر کنم 2 روز بعد برا ی مهران مدیری یقه جر بدهید!
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      26 4
      برنامه خوب بسازید ،کل دهه شصت تلویزیون یکی از این شومن ها و دلقک ها نداشت ،ولی مردم از یک برنامه دیدنیها با اجرای خدا بیامرز جلال مقامی کلی خاطره دارن ،کسی که با اون تسلط و اجرا و سواد و حتی چهره اش اگر میخواست اون طرف خیلی بهتر از اینها براش همه چیز محیا بود ،در ضمن رشید پور با طعنه به شهبازی گفته برو توئیت بخون یادش رفته اوایل که با صبح به خیر ایران معروف شد کارش فقط خوندن پیامکهای طنز ارسالی مردم بود
    • بهروز IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 0
      مشرق جون ((خالص سازی))پروژه ضدانقلاب واسه صداسیما یا میان اصولگرایان نیست.
    • رضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      14 2
      درسته رسانه ملی جای ضد انقلاب اسلامی نیست
    • سعید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      18 2
      وقتی جانباز ضد انقلاب داریم فرزند شهید یعنی چه ملاک افکار خود فرد است
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 4
      گلزار که ازخودتونه!! علی ضیا و احسان علیخانی و رشیدپور ومدیری و... حذف کنید بجاش مجری اعجوبه ها و این مجری برنامه ی سیدخندان و مجری صبحگاهی ارزشی شبکه سه هست رو بیارید
    • تک سوتر DE ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      10 0
      صدا و سیمای فاقد استراتژی ،فاقد هویت هست. من موندم بی بی سی مگه از این ادا های شما در میاره که مخاطب داره؟ این نسخه ها اگر جواب می ده چرا خودشون استفاده نمی کنن؟ حماقت شاخ و دم نداره آقای صدا و سیما
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      باشه پدی بی ارزش ازپیج همسایه بی ارزش حرفت ثبت شدخیالت راحت ،خوشحال میشی دیگه یکی بهت بگه بی ارزش؟به مخاطبین این سایت بارهاگفتی ارزشی!! اگه اسم ارزشی خوش نداری پسوندوپیشوندبی ارزش واست بزار.درضمن گاف کمتربده !!خیلی سوتی !!
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      8 0
      این مقاله از سایت مشرقه یا شرق ؟
    • تهرانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      5 0
      سیمای تحت نفوذ عناصر منوتو و بهاییت جای این افراد انقلابی نیست ظاهراً! نوش جان جبلی!
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    8 2
    پدر رشید پور چطور شهید شد ؟جانباز بودن؟
    • DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      6 1
      سرویس های غربی در رسانه ملی در چه ابعادی نفوذ و اطلاعت دارند؟
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      0 0
      چکار داری تو هر کسی به هر بهانه ای که شده از دولت باج می خواد
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      3 0
      نمیدونم چرا هرکس فرزند شهید یاجانبازه هر کاری میتونه بکنه کسی هم نباید اعتراض نکنه
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    36 2
    رشید پور تکلیفش مشخص است هرکاری کند بازم هست
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      34 1
      متاسفانه بله. کم به نظام فحش داده. هر کاری بکنه هست.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 15
      صدا و سیما بابد از همه اقشار مخاطب داشته باشه. باید در چارچوب قانون به سبد برنامه هاش تنوع ببخشه تا سبد مخاطبین متنوع بشن. این دفعه میشه حرف حساب انقلاب رو بینش به گوش همه رسوند و جادوی رسانه ای دشمن رو شکوند. تشکیل کلونی ها مجزا از اقشار مختلف مردم خواست دشمن هست
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    59 18
    رشید پور به درک. محمدرضا گلزار مگه همونی نبود که خطبه عقدش رو به شیوه غیر اسلامی خوند. فیلمش هم الحمدلله هست. به چه حقی یه سری نامسلمون رو میارین تو تلویزیون. مخاطب صدا و سیما فقط همین طرفدارای نظام بودن که دارین اونها رو هم وادار میکنین تلویزیون نبینن.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      7 16
      یکی از خطبه ها غیر اسلامی شد(برای زیبایی)، اصل خطبه که اون نبود
    • US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      6 10
      هیچ گزارش رو خوندی؟؟ نوشته چند روز قبلش محضر عقد کرده
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      6 14
      محمد رضا گلزار نمازشو از تو سر وقت تر میخونه اون عقد نمایشی جلو دوربین بود چون مد است اصلی قبلا انجام دادن
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 8
      مسلمون نیست آخه مسیحی و دینهای دیگر ایراهیمی هم نیست دیکه لابد
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      9 19
      تند نرو هموطن ! عقد آریایی که جدیدا مد شده یک مراسم فرمالیته است که خیلی ها انجام می دهند و برای عکس وفیلمه گلزار در یک دفترخانه در خیابان پاسداران عقد محضری و اسلامی کرد! در ضمن ا و می‌توانست مثل خیلی از همکارانش در کشورهای همسایه مراسم بگیره اما در تهران جشن گرفت و البته در نوع خود بی نظیر بود که تصویری از عروس منتشر نکرد ! تلویزیون که نباید فقط برای من و شما جذاب باشه باید در جذب حداکثری قدم بردارد! چیزی که این روزها خیلی مهمه حفط وحدت ملی است ! با اینکه از رشید پور هم خوشم نمیاد اما حضورش در تلویزیون لازمه ! اعتدال و مردم داری از اصول زندگی در جامعه است !
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      7 13
      از فیلتر یک آخوند رد شده بعد عقد آریا یی خوانده خودتو ناراحت نکن
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      16 3
      مگه عقد آریایی غیر از اینه که عقد اسلامی رو قبول ندارم؟ مگه خدا تو قرآن نگفته برای کافر (چه حربی و چه ضمی) راهی برای سلطه بر مومنین نگذاشته؟ چرا تریبون صدا و سیما باید دست کافر باشه؟
    • محمد قزل IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      21 1
      پدر رضا رشید پور شهید شده چه ربطی به پسرش داره آقای رضا رشیدپور از مدار انقلاب اسلامی ایران خارج شده وخائن به نظام شده...از انقلاب مهسا امینی حمایت کرده...باید همه این اراذل را اخراج کرد
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    27 12
    تلویزیون مدتها است که بین اکثریت ملت مرده است و فقط افرادی که... هستند مخاطب برنامه های سبک و بی محتوا و شعاری و غیر حرفه ای آن هستند
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      10 1
      صدا و سیما فقط پول ملت و بیت المال را هدر می دهد. این چاه ویل را تعطیل کنید و پولش را هزینه کارهای صنایع بنیادی کنید تا تورم کاهش پیدا کند
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      3 0
      این مدیرایی که واسه مخاطب جمع کردن منت امثال رشید پور رو میکشن خودشون عامل ریزش مخاطب هستن
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    19 1
    همینکه فروغی از گلزار حمایت می کند نشان از وضعیت اسفناک
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 0
      نمیدونم فروغی چرا با اینهمه ریزش بیننده شبکه سه هنوز سرجاشه تو دوران مدیریت ایشون یه دونه سریال ساخته نشده
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    44 3
    آقای رشید پور فرزند شهید است باشد ،گر پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟ آقای رشید پور وامثالهم خوب از خجالت خانواده شهدا وشهید ارمان ها وعجمیان هاا وشهدای شاهچراغ برامدند.
    • شیما IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      9 1
      روی پدرش رو با اون رستوران کذاییش که محفل رقص و فساد بود سفید کرد
  • فرح وش IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    33 1
    ما مخلص همه شهدا هستیم . و احترام خانواده آنها بر ما واجب است. اما مگر همه فرزندان شهدا رهرو راه پدرانشان هستند. با این حال باز هم احترام آنها را نگه می داریم .حال اگر خودشان احترام راه شهدا را نگه ندارند و مخرب اهداف شهدا باشند باید چکار کرد؟
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    32 4
    حق مسلم و یقین با آقای شهبازیست. در قرآن قصص عبرت آموز زیادیست از جمله نوح و فرزندش که خداوند به نوح گفت پسرت اهل تو نیست. در اغتشاشات بودند دخترشهید و جانبازی که روسری از سر برداشتند و بودند پسر شهید و جانبازی که برای برد امریکا مقابل ایران با پرچم امریکا رقصیدند
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      3 18
      انحصار طلبی و توجه نکردن به سلیقه همه مردم صدا و سیما را از چاله کنونی به ته چاه ویل می اندازد. مگه هر کسی در صدا و سیما خواست کار کنه باید از گزینش رد بشه؟ امیدوارم مسئولین صدا سیما عاقلانه و دلسوزانه رفتار کنن
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    31 2
    از ابتدای سال 89 تلویزیون شده توهین به مذهبیها
    • DE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      4 15
      آفرین به جناب محمد رضا نجار زاده که با ادبیات خودشان ثابت کردند که انصافا یکی از مدیران شایسته و کاربلد شبکه سه رسانه ملی هستند و همه مردم ایران باید از ذهنیت ایشان و بخصوص ادبیت فاخر وی نهایت استفاده را ببرند.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    29 1
    این مدیر شبکه سه امروز رشیدپور خائن را بهتر از شهبازی می داند فردا هم حق را به قاتل عجمیان خواهد داد
    • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 28
      زنده باد رضا رشیدپور
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    29 4
    کلاا همیشه بچه مذهبی ها محکوم اند چون باید این ارازل اصلاحاتی از بیت المال بخورند وکسی هم حق اعتراض به اینها را نداشته باشه
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 20
      حاج قاسم برای رسیدن به اهداف انقلاب حتی با بارزانی هم مذاکره و هم کاری کرد. هرکس هرجا به کار میومد بدون در نطر گرفتن سابقه ش ازش در جهت اهداف انقلاب و مقاومت استفاده می‌کرد. ما چقدر حاضریم به خاطر انقلاب از تعصبات و نفسانیات خودمون بگذریم؟
  • رضارجبی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    33 2
    سلام بااین رپرتاژ شما برای رشید پور میرید داغی رو که به دل امت حزب الله و خانواده های شهدا گد ذاشت برطرف نمیشه . از مشرق بعید بود از طرفداران ز ز آ حمایت کنه
  • ........ IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    26 2
    ای خدا چه مرثیه سرایی برای بازگرداندن یه مشت نون به نرخ روز خور غربگدا
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    27 4
    شما دارید جناب شهبازی را که یک شخصیت انقلابی و در اغتشاشات تا به امروز با برنامه سازی هایش مثل پاورقی ضد انقلاب را رسوا می کند با افرادی مثل رشیدپور و گلزار که یکی حامی اغتشاش گران بود و دیگری با رسوم غیر اسلامی ازدواج میکند یعنی اعتقادی به دین ندارد مقایسه میکنید حرمت خانواده شهدا لازم است ولی دلیل نمی شود چشم را بر روی رفتار ناپسند وابستگان شهدا بست اگر گلزار و رشبدپور سکوت هم میکردند باز خوب بود
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    27 1
    بعضی ها بالصطلاح تا آب و دونشون سرجاشه و برسر سفره نظامند وانمود میکنند که انقلابی دو آتیشه هستند کافیه آب و دونشون کم بشه میرن سر سفره دشمن می نشینند و نمک گیر که شدند به او خوش خدمتی میکنند / آدم ها چه حواسشون باشه چه نباشه امتحان میشن غربال میشن / گاهی وقتها این سوال به ذهن خطور میکند که اینهمه مسلمون چرا یاران منجی آخر الزمان(عج) فقط ۳۱۳ نفر هستند !؟ / بلا تشبیه انقلاب جهانی منجی آخر الزمان ، به انقلاب خودمون که نگاه میکنیم میبینیم بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی برخی ها با اعمال شون از آرمان و هدف اولیه ای که داشتند فاصله گرفتند و بالصطلاح از قطار انقلاب پیاده شدند و غربال میشن تا خالص ها باقی بمونن / خدا رحمت کند شهید چمران را ، خیلی باید کسی محکم باشه که مثل شهید بزرگوار چمران باشه از ناز و نعمت زندگی در آمریکا بیاد در ایرانی که در جنگ تحمیلی بود و جان و همه چیزش رو برای دفاع از کشورش فدا کنه
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    5 0
    باید ببینیم آیا علمای اسلام شناس، خطبه عقد گلزار رو تایید میکنند. البته احتمال زیاد این خطبه، سوری بوده و موقع ثبت در دفترخانه عاقد به شیوه اسلامی عقد را جاری و بعد ثبت میکند.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    25 1
    چی میگی مشرق؟حالت خوبه؟یعنی میگی چون بابای رشید پور شهید شده پس رشید پور هر چی بخواد می‌تونه بگه و کسی هم حق اعتراض نداره؟
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    27 2
    کسی که یک بار لگد زد باز هم میزنه.حالا با بهانه های متفاوت
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      9 1
      این جمله ات روخیلی قبول دارم چون منطقی ومطلب مختصریه ولی کلی جمله ی مفهومی باخودش به همراه داره.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    19 1
    حتما گلزار که عکس های زنش همینطور تو اینستا داره می چرخه نیروی ارزشیه...صدا و سیما از این بهتر نمی شه...اوج افراط و تفریط...مبارک محلس و دولت
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    26 1
    این همه صغری کبری کردید تا بگید گلزار بیاد تلویزیون کلی پول بگیره به فرهنگ کشورش پشت کنه؟ شما با این تحلیل های عجیب غریب خودتان دل دشمنای ایران را شاد می کنید
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    24 1
    جهت گیری مساله دار مشرق روز به روز برای جبهه انقلاب آشکارتر می شود. جناب مشرق! محمود صادقی هم فرزند شهید است خب که چی؟ همین کافی است؟
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      11 2
      اگر مردی کل نظرها رو منتشر کن. لعنت به مشرق
    • محمد رضا IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      20 1
      اصلا انتظار این رو نداشتم،خیلی زود پشت کردین به آرمان ها و روح الله ها
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    22 1
    صرف فرزند شهید بودن که نشد دلیل ترس شما اینه که مخاطب رو بکشن ببرن جایی غیر تلویزیون. خب چرا ما مجری متدین تربیت نکنیم تا به این روز و حال نیفتیم
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    10 2
    شرط دوام توی رسانه میلی :تملق و چاپلوسی و ندیدن واقعیت
  • سید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    15 2
    شما درجایی منتقد تولید دوقطبی و حذف یکی از دو نفر(رشیدپور-شهبازی)هستید، اما در جای دیگر،به شهبازی حمله می کنید. به نظرم، لازم است از این دو سلبریتی دعوت شود تا همان طور که صریح در مقابل نظام ایستادند، به همان صراحت ابراز پشیمانی کنند.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      14 2
      به خدا قسم اگر نفوذی های صدا و سیما و مشرق اجازه دهند.
    • ناشناس IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      14 2
      مثل اینکه تو باغ نیستی،شهبازی همیشه از انقلاب دفاع کرده برخلاف رشید پور!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 1
      منظور ایشون رشیدپور و گلزاره، جناب «تو باغ»!
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    16 2
    با این تفکر صدا و سیما میخواهد مخاطبین جدیدجذب کند اما نمیداند که مخاطبین دائمی خود را هم از دست می‌دهد.
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 8
      تعداد مهم نیست صدا و سیما بابد از همه اقشار مخاطب داشته باشه. باید به سبد برنامه هاش تنوع ببخشه تا سبد مخاطبین متنوع بشن
  • م. ک IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    19 2
    ما رو نترسونید و افکار خائنانه خودتون رو ادامه بدید. شهبازی درست میگه. کسی که موقع اغتشاشات فکر پول درآوردن از هر راهی هست و مصالح مملکتی که با پول همون مردم شهرت پیدا کرده براش مهم نیست باید حالا هم از صداوسیمای انقلابی کنار زده و محاکمه بشه. البته این ضعف به قوه قضائیه بر میگرده که بجای اینکه خودش رو هزینه کنه سعی در هزینه کردن نظام داره. مابیشترین ضربه رو از افراد منافق مثل رشیدپور. مدیری. و... خوردیم
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 20
    امثال شهبازی و یامین پور و کوشکی وقتی تریبون دارند فاتحه خونده است
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 16
      مخصوصا کوشکی. در بحبوحه ی آشوب ور میداشتن کوشکی که تندروترین آدم هست رو میاوردن برای تحلیل تو صدا و سیما! عقل که نباشه جون در عزابه!
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      7 2
      فاتحه خائنان و منافقان خونده ست. چون ریاکاری و دودوزه بازی بلد نیستند برخلاف دوستان شما
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    17 1
    ب همه چیز پرداختید الا لفظ دور از شأان که جبارزاده به اصطاخ مدیر اجتماعی شبکه 3 درباره اقای شهبازی استفاده کرده!
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    8 1
    این جریان بی ادب
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    5 29
    متملق تر از این شهبازی ندیدم دین و دنیاش رو میفروشه به خاطر اینکه پست و مقام بگیره
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      21 3
      تملق جریان زن، فحشا و بیناموسی رو بگه خوبه؟ ببین مشرق چه گندی زدی که هر بی سر و پایی را جری کردی برای توهین به شهبازی عزیز
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    24 2
    میگم نظرتون چیه به رضا پهلوی هم بگید بیاد هفته ای یکی دو شب برنامه اجرا کنه. فضا رقابتی تر میشه!!!!! آدم عاقل آخه رقابت سر چی؟
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 12
      ایرادش چیه؟ چرا فکر میکنید تفکر مخالف نباید نظر بده؟
    • حمیدرضا IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      13 2
      مدعیان زنده باد تفکر مخالف من پارسال تو کف خیابونهای تهرون پلیس وبسیجی پاره میکردند!!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    14 1
    البته این مقاله مشرق ادامه راه اشتباه قبلی هست. از اول انقلاب ما به بهانه واهی حضور سلایق مختلف راه را بر نیروهای انقلابی در صدا و سیما بستیم و در طول ۴۴ سال گذشته بر اشتباه خود تاکید کردیم. الانم می‌خواهیم همان راه اشتباه را برویم.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    2 14
    متاسفانه یک عده معنی عفو کریماته رهبری رادنفهمیدند آقای عزیز المتقدم لهم مارق. برادر تند روها علی بن موسی الرضا علیه السلام را بعد از ولایت عهدینعوذ بالله مهدورالدم اعلام کردند بعد از چهل و چندی سال زندگی در زیر سایه ولایت و تمرین ولایت پذیری این مشکل را داشتیم؟
    • محمد رضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      11 1
      چی میگی عمو یعنی اگه به برگشتن رشیدپور اعتراض کنیم از دایره ولایتمداری خارج شدیم؟
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    22 1
    باید در نظر داشت، شیطان ۵ هزار سال عبادت کرد، بلعم بائور مستجاب الدعوه بود، و ووو اما در بزنگاه حر یک نفر بود. در هنگامه ی هجوم همه از ترس جلوی دوربین ظاهر نشدند ولی یک نفر پذیرفت و در پاورقی ایستاد، رشیدپور و گلزار ووو سوار موج نهروانیان بودند. حالا باید به کدام فرد گفت فلان. اگر از بیمجری بودن مردیم نباید این رجاله های کثیف دوباره وارد شوند.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      11 1
      عجیب باهات موافقم
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      8 1
      دمت گرم. لعنت
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    18 2
    الان فکر کردید امثال رشیدپور و گلزار برگردن اونی که ماهواره نگاه میکرده میاد تلویزیون داخلی رو تماشا میکنه؟؟!! نخیر!
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    24 3
    رشید پور خودش حرمت پدر شهیدش رو نگه نداشته و هر جا به نفعش بوده هر جور دلش خواسته چرخیده چرا شهبازی باید حرمت رشیدپور رو نگه داره؟؟
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      1 15
      کسی از رشید پور دفاع نمیکنه! وحدت ملی باید حفظ بشه! تلویزیون مال همه است مردم باید برادرانه کنار هم باشند! با نشان دادن چنگ و دندان به هم فقط عرصه برای دشمن باز میشود !
    • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      14 1
      وحدت ملی یی که با میدون دادن به لمپن های بی مصرفی مثل رشیدپور بخواد حفظ بشه میخوام صد سال سیاه پا نگیره ، چه زمونه ای شده که حمایت از یه مشت آدم نمک‌به حروم شده حمایت از وحدت ملی!
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    3 15
    تحلیل بدی نبود‌
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    19 2
    رشیدپور کیه که اینقدر ازش دفاع میکنید؟؟؟
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      20 1
      رشید پور و امثال رشید پور کی هستند؟؟ جواب اینه که این آقایان محرکین اغتشاشات هستند و بعد از اغتشاش بسیجی باید در میدان حاضر بشه و شهید بشه البته .....عزیز ککش هم نمیگزه از شهادت جوان بسیجی. اگر ککش میگزید نمی‌گفت امثال رشید پور باید دوباره بیان تلویزیون.
  • تورج IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    4 8
    اقا من بذارید حقیقت رو به شما بگم هر کدوم از اینها در گذشته بودن مادام العمر محروم میشدن. ولی الان رسانه دیگه کسی رو نداره. مجبوره اینایی که اشتباهاتشون کمتره رو برگردونه. اینجور صغری کبری چیدنم کشکه
  • هادی LU ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    20 0
    مسخره کردین؟ طرف تو ایام اغتشاشات بنزین رو آتیش می‌ریخت،باعث شهادت ده ها جوون ایم مملکت مثل عجمیان و علی وردی شده حالا میخواید دوباره برشون گردونید تلویزیون؟ شماها دیگه چه بی چشم و روهایی هستید؟ الان اگر به برکت خون شهدا نبود و مملکت غرق اغتشاش بود باز هم از این تزهای روشن فکری میدادید؟ اون از سلاح ورزی اینم از رشیدپور و باقیشون! بابا یه کم شرف داشته باشید.
    • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 9
      دست پیش رو میگیرید که پس نیوفتین؟؟؟چرا عدالت ندارین؟
    • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      6 0
      احسنت
  • adrian DE ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    8 1
    باز دم انتخابات
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    14 1
    مشرق جان اینکه از رشید پور یا ... دفاع میکنید ایا اگر برادر خودت مثل شهید عجمیان زیر دست پا شهید میشد و رشید پور که طرف اون ور را گرفت ایا حاضر بودی حرف های اینچنینی بزنی و خواستار حضور رشیدپور در تلوزیون ملی شوی که باز تو یه فتنه دیگه اتش بیار معرکه شوند و نون به نرخ روز بخورد و براشون دفاع از انقلاب اهمیت نداشته باشه و فقط مادیات مهم باشه
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    16 0
    همین مدیر گروه که اینجوری جواب شهبازی رو داده باید بررسی کنید خودش مورد نفوذ واقع شده.
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      16 0
      مدیر گروهی که به یک هنرمند انقلابی که تمام توهین ها را به جان خرید ولی در مبارزه با ضد انقلاب کوتاه نیامد اینگونه بی ادبانه خطاب میکند باید در موردش تحقیق شود
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 0
      موافقم
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    15 1
    یکی کردن شهبازی و البته ضد انقلابی مثل رشیدپور والله گناه است. البته میدونم که به آن دنیا اعتقادی ندارید
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 12
      ضد انقلاب یعنی چی به همه میگید؟
  • م. ک IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    11 0
    همین مدیر گروه که اینجوری جواب شهبازی رو داده باید بررسی کنید خودش یا نفوذیه یا مورد نفوذ واقع شده. برنامه پاورقی عالیه و نتیجه برنامشون رو به خوبی تو مردم میشه دید. بعدشم مگه مخاطب فقط اونایی هستن که شما میگید. مگه فقط تهرانه. زنده باد شهبازی بدون خوب جایی رو نشونه گرفتی که دارن بهت حمله میکنن. با همین فرمون برو ما مردم انقلابی پشتت هستیم
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 13
    حالا کار ندارم که تاسوعای سال ۷۶ تابستون گرمی بود اما به شهبازی و سایر رفقای نزدیک به جبهه پایداری عرض می‌کنم بگذارید همه بیان. دیگه «همه» میدونند کی چکارست. بیخیال شید. الان شهرام همایون هم از امریکا بلند شه بیاد توی صداوسیما بهش برنامه بدهند خیلی چیزی تغییر خاصی نمی‌کنه
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      1 0
      اول عذر خواهی کنن چرا آدم های عادی واسه ورود به یه اداره هزار جور گزینش میشن اونوقت این حضرات همه ی خطوط قرمز رد کردن بعدم با اسم پدرو اینکه فرزند شهیدن تمام قوانین براشون وارونه میشه میشه از اونهمه فعالیت علیه امنیت ملی کشور گذشت واقعا که دفعه اولشون نیست ودوباره هم فتنه بشه بازم همون کارای قبلی رو میکنن
  • هادی LU ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 2
    گلزار و حرفی نیست ولی رشید پور حرفش دو هم نزن
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    13 0
    در مورد اون مجادله اولین چیزی که به نظر میرسه سطح بی ادبی ، بی فرهنگی و بی شعوری بعضی از مدیران صدا و سیماست.... یه مقدار خجالت بکش تقوا حتی برای شما پیشکسوتان جهاد و شهادت هم واجبه!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    9 0
    کسی که همش تناقضه داره طردش نکنید ولی بهش تریبون هم ندید. قرار نیست جوون ما بشینه پای حرف کسی که تکلیفش با خودش معلوم نیست.
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 0
      منطقی میگی واس همین موافقم باحرفت
  • ناشناس IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    12 0
    گیرم که پدرش باشد فاضل از فضل پدر پسر چه حاصل! دلیل نمیشه چون پدر رشید پور شهید شده خودش هم آدم خوبی باشه،رشید پور به جای اینکه از انقلاب دفاع کنه هم صدا با ضد انقلاب بر ضد نظام بود من تعجب میکنم که بعضیها دنبال این هستند که رشید پور و بیارن رو آنتن!ما از محمدرضا شهبازی دفاع میکنیم که همیشه و در همه حال از انقلاب دفاع کرده،
  • محمد رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    10 0
    یاد اون جوک بخیر که می گفت ،مارادونا رو ول کن اردشیر رو بگیر.حالا ماهم باید بگیم اینترنشنال رو ول کن ،مشرق رو بگیر🤐🤐🤐
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      باشه باشه فهمیدیم منظورت چی بودازاینترهمون اینترشغال دیگه؟؟
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    13 1
    درود بر آقای شهبازی که مورد حمایت امت حزب الله است گلزار باید مرز خود را با اعتقادات اسلامی مشخص کند هر چند حرکت تندی در اغتشاشات نداشت با احترام به پدر شهید رشید پور این آقا اول خودش باید احترام پدر نگه میداشت و آتش بیار اغتشاشات نمی شد کاش مسئولین صدا و سیما متوجه بشوند که این آقا نمی تواند حریم انقلاب اسلامی را حفظ کند
  • ناشناس IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    چرا نصف پیام منو حذف کردی!مگه حرف بی ادبی زدم؟
  • رضا IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    5 0
    واقعا این متن از مشرق بعید بود!!! به نظرم اینجا هم نفوذی داره. مراقب این تحلیل‌های آبکی باشید. اکثر کامنتها داره همین رو میگه....
  • محمد رضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 0
    حالا که کامنتا رو خوندین باید بدونید که نظر ملت مخالف نظر مشرقه،باید هم از انقلاب و هم از آقای شهبازی معذرت خواهی کنید و بدونید یک تار موی شهبازی رو به تمام دنیای شما منافقین عوض نمیکنیم
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 1
    مشرق من رو کفری نکن چرا نظرم رو کامل منتشر نکردی؟؟؟ اگه پخش پاورقی با اجرای محمدرضا شهبازی متوقف بشه صدا و سیما رو با خاک یکسان میکنم
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 4
    نیاز به اتصال بدنه سیاسی انقلابی سابق به مدیران جوان جویای نام دهه ۶۰ و ۷۰ است. به طور مثال هیئت موتلفه به فکر جبهه سازی جدید در عرصه سیاسی باشد. جریان سازی فوق حتما با مخالفت های جدی میرسلیم و امثالهم روبرو خواهد شد. بدون عضوگیری و خالص سازی مخالفین در حد ضرورت جذب حداکثری اتفاق می افتد و در ضمن ضرورتی هم ندارد به عنوان جریان اصلی سیاسی شناخته شوی. تو به عنوان یک حزب سیاسی با سابقه زیاد ژنرال و فرماندهی اتاق سیاسی را برعهده خواهی داشت و پیاده نظام سیاسی افسران تو در نزاع سیاسی خواهند شد. افسرانی که در تمام عرصه ها فعالیت دارند از فرهنگی تا سیاسی.
  • علی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 1
    سلام. نظرات ما رو ک نمیزارید ولی با اینکارا و اجازه دادن ب اراذل و اوباشی ک تو هر مسئله ای ارامشو از ملت میگیرن در هر بخشی چ رسانه چ دولت چ مجلس و..... فقط فقط ما رو دلسرد میکنید، و کم کم باعث میشه اعتماد و اعتقادمون ب نظام و حاکمیت از بین بره، از ما گفتن بود
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 7
    هیچ جای قانون ننوشته انتقاد از دولت و حکومت جرمه شما تندروها میگید فقط کسی که تعریف می‌کنه آدمه
    • هادی LU ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      10 0
      شما جماعت زن هرزگی بندگی خیلی پر رو تشریف دارید. تا ۶ ماه قبل که دنبال آویزون کردن امثال ما از درختای ولی عصر بودید حالا فاز برداشتید که به نظریات مخالف باید احترام گذاشت؟ شما خودتون به خودتون رحم نمی‌کنید و همدیگه رو حذف می‌کنید به بچه انقلابیا که میرسه درس دموکراسی میدید؟
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      8 0
      انتقاد فرق میکنه با فتنه گری.چرا این آقایان موقع شهادت مأموران امنیت لال بودن و اغتشاشگران رو به آرامش دعوت نمیکردند و بدتر هیزم تو آتیششون میریختن؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    12 0
    اینا بودن برای سلایق مختلف به خود شمر هم تریبون میدادن. آخه شمر خودش جانباز بود!!!
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      6 0
      دمت گرم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 0
      عجب صحبت حکیمانه ای دمت گرم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 10
    منطقی باشید یکم الان مخاطبین تلویزیون به کمترین مقدار رسیده خب این سلیقه مردم چیز دیگه هست البته اگه مردم براتون مهمه
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      8 0
      میخوای اصلا برای جذب مخاطب تلویزیون فیلم بد پخش کنه؟ قول میدم آمار بینندگان چند صد برابر میشه.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    10 0
    در غیر منطقی بودن مطلبتون در مورد رشید پور همین بس که با بازی احساسی دارین فرزند شهید بودن اون رو ، نه یک وظیفه و بار سنگین، بلکه یک امتیاز قلمداد میکنید که حتی در برخورد باهاش باید به شکل متفاوتی برخورد بشه!!! همین مورد که به دلیل فضل پدر به چنین شخصی در شرایط برخورد و بازخواست، امتیاز مثبت داده میشه، خودش غیر اسلامیه .
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 1
    ازنظر مشرق رضارشیدپور در چه لایه ای از فتنه مهسا درگیربوده یا شاید مشرق رشید پور را خودی می‌داند حالا کی گفته حتما باید برای فضای رقابتی پای رشیدپور به صدا وسیما باز شود
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 5
      فتنه مهسا؟؟؟
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    5 1
    بذار نظرم در مورد چکیده ی تمام این مطالب رو بگم، این دولت با عملکردی که داشته فقط ظاهرا اسلامی و شیعه هست ولی باطنا و در عملکرد بر خلاف اسلامه . والسلام
  • احمد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 8
    از وقتی چهره‌های کاربلد تلویزیونی رفتن ما تلویزیون رو برای همیشه خاموش کردیم
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      0 0
      خب چه بهتر راحت شدواس همیشه طفلک ازدست تون
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 0
    دفاع تمام قد مهاجرانی از لاریجانی وباهنر نشان می‌دهد چپ وراست افسانه ای بیش نیست و رضا رشید پور هم نماینده همین جریان پیچیده وپدر خوانده درحوزه رسانه ملی هست
  • محمد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 0
    متوسل شدید تا چهره گلزار و رشیدپور و... رو تطهیر و توئیت مدیر اجتماعی شبکه سه رو توجیه کنید اما اگرچه مشرق همیشه نیتش خیر بوده اما در این مورد دچار خطای شناختی شدید و بایستی در مبانی استدلالی خودتون تجدید نظر کنید.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    4 0
    پدر خوانده ها دنبال حفظامثال رشید پور در روی آنتن صداوسیما هستند برای استفاده آنها دروقت مقتضی برای ضربه به رقبا
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    چرا اینقدر به این آقایانی که به نظام اعتقادی ندارند بها میدهید! مگر قحط الرجال می باشد! یا شاید خودتان هم با آنها هم عقیده هستید ولی منافقانه عمل می کنید.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    11 1
    مشرق سریعا از برادرمون شهبازی معذرت خواهی کن
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 0
    فرزند شهید چه ربطی داره؟! ان اولی بابراهیم للذین اتبعوه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    11 0
    اولا سلبریتیهای مثل گلزار نمیتونن یه بام و دو هوا باشن و بوقلمون صفت حزب باد باشن یارو نمیتونه از مدافع حرم بنویسه زن خودش بی حجاب باشه دوما فرزند شهید بودن دلیل بر عصمت کسی نیست! نوه امام خودش مورد انتقاده .بچه شهید که جای خود دارد. پسر نوح هم با بدان بنشست سوما یک تار موی تیم پاورقی به کل سابقه کاری( بخوانید مطرب بازی و کارنامه بی هنری ) این جماعت میارزه.‌.چون شهبازی ثابت کزد تو روزهایی که همه فحش میدن کشورشو میسه مرد بود و ایساد و دست دشمنو رو کرد .نه که به اروپا گریخت و کنسرت گذاشت و سکوت کرد و شریک دزدان و خائنان شد برای خود شیرینی .. . ما مرد میخواهیم نه دلقک نه خود شیرین نه بزدل وطن فروش و معلومه که پاورقی کارشو درست انجام داده در شناساندن شما خاینها و امثال نجارزاده ها
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    9 0
    شمر جانباز صفین بود و ولاالضالینش از خیلی ها طولانی تر اما مهم اینه که مقابل حق ایستاد و سابقه و نمازهای به درد لای جرز دیوار خورد
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      0 2
      ولی قضیه الان با شمر فرق داره
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    دوستان در باره(عقد آریایی!) اگرچه خارج از موضوعه ولی باید بگم ایم مراسم من درآوردی خنک و بی ارزش اصلا ریشه تاریخی نداره و فریدون مشیری شاعر معاصر!!! اونو سروده و ابلهان خود خاص پندار اینجا هم میخوان متفاوت باشن ولی خبر ندارن اصالت این شعرها حتی ۱۲۰ سالم نیس!!! چه برسه به ۱۴۰۰ سال کاه و کلش سبک و بی ارزش روی آب میمانند و مروارید عمق میگیرد . کاه و کلش نباشیم و به قول مولانا چنار باشیم نه کدو بن!!!
  • هادی LU ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    10 0
    مخاطب نداره دیگه چه صیغه ایه؟ دنبال مخاطبید یا دنبال حقیقت؟ شبکه قرآن هم مخاطبش کمه اگه ناراحتی بدیمش دست ارازل زن زندگی آزادی؟ تلویزیون جمهوری اسلامی رسالتشو فراموش کرده!
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    سلبریتی که دو رو بازی درمیاره اینجوری ازش دفاع میکنید!!! چی میشد آقای رشید پور یه پست میگذاشت و مردم و به آرامش دعوت میکرد؟ به نظر من که اینها میخوان هم اینوری باشن هم اونوری که اگه حکومت عوض شد هم جایگاهشون و از دست ندن، شاید هم یه روز مثل فرخ نژاد کاملا اونوری شدن از کجا میدونید؟ صرفا فرزند شهید بودن ملاک! ایشون خودش باید بصیرت لازم و داشته باشه.
  • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 4
    البته آقای شهبازی نگاهش دید اسلامی و دوستی مملکت است اما باید بداند که اشتباه می‌کند و مملکت ما اسلامی نیست و فهمیدن این مسئله مشکل نیست ولی شهبازی شاید تا به حال نخواسته که بفهمد
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 0
      شهبازی اشتباه نمیکنه. شما در اشتباهی که چشمتونو روی دسته های پر جمعیت عزاداری امام حسین بستید. شما که حضور پر شور مردم در راهپیمایی اربعین را نمی‌بینید. شما که در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت نکردید تا بفهمید نظام اسلامی چند ده میلیون طرفدار داره. شما کبکی هستید که سرتون زیر برفه.
  • عبدالله IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    رشید پور فردی است که نه تنها لیاقت حضور در صدا و سیما رو نداره بلکه باید بخاطر فتنه گری و فسادش در ایام آشوب شدیدا مجازات بشه.
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 0
    یادمان‌نرود‌اگر‌رشید‌پور‌فرزند‌شهید‌است،شمرهم‌جانباز‌صفین‌بود
  • عبدالله IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    6 0
    فرزند ناخلفی که راه پدرش رو نمیره و همراه با دشمن بر علیه نظامی که به قول امام حفظ آن از نمازهم واجب تره موضع گیری میکنه و تهمت می زنه و با دشمنان نظامی و فاسقین همراهی میکنه هیچ مصونیتی نداره. بلکه باید شدیدا مجازات بشه.بنابراین مسئولین سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه حق ندارند یه بار دیگه رشیدپور رو به صدا و سیما راه بدهند.در غیر اینصورت خود آنها هم خیانتکارند. با توجه به اینکه از قبل هم ما رفتار انحرافی ایشون رو می شناختیم.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 0
    پسر نوح هم یه پا سلبریتی بود برای خودش ، خدا پدر آقای رشید پور رو بیامرزه ولی پسر شهید بودن چه ربطی به درست بودن داره ؟ مردم رو منزجر نکنین با این چهره ها مگر اینکه علنا توبه کنن همونطور که علنا فتنه کردن
  • کامران قهرمانی IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    14 1
    جناب مشرق شما اول باید به توهین نجار زاده میپرداختی بعد به ضرورت ایجاد فضای رقابتی ؟ ایجاد فضای رقابتی با چنین ادبیاتی توسط یک مدیر دور از دسترس به نظر میاد
  • سعید IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 7
    گر تو با بد بد کنی ، پس فرق چیست ؟!
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    لعنت به مدیران طاقچه ازکی دیجی کالا اصلا از این وطن فروش های نانجیب هرز خوشم نمیاد برند گم شوند.
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    مشکل برخی رفاه زدگی ست وقتی غرق در پول می شوند خون مردشان یادشان می‌رود.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    10 1
    یکی از آرزوهام اینه دویست تا از اصلاح طلب ها و هزار تا از این سلبریتی ها و طرفدارهاشون که در اینستاگرام به دین و امام حسین و خون شهدا توهین میکنند از ایران ببرند جلوی داعشی ها در منطقه ادلب سوریه رها کنند آنوقت ببینند چه طوری مذاکره می کنند فقط ولشان کنند و بگذارند خودشان برای سرنوشت خود جلوی یک داعشی به غلط کردن بیفتند
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 5
      تو چرا تا حالا شهید نشدی؟ اینقدر فاز مبارزه گرفتی. هر وقت خودت جنگیدی حالا داعش بعد بیا حرف بزن.
    • مهلا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 1
      منم کاملا موافقم
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 11
    جوش نزن هموطن. آقای شهبازی نگران نون خودشه که آجر نشه. با اون برنامه سه درصدی سطح پایینش دارید کی رو با کی مقایسه میکنید؟ واقعا نمیفهمید که همش بحث مطرح شدن و مونده؟
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 2
      آمارهای خودساخته ، خود گویی و خود خندی
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 0
      نترس اون امثال رشید پور که فراموش کرده نون رسون خداست و فکر میکنه با اومدنش نون آقای شهبازی آجر میشه، انشاءالله که نون انسان های دو رو آجر میشه
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 9
    این آقای شهبازی خودش از عوامل ریزش مخاطب تلویزیونه
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 8
    از این عکسایی که زدین معلومه تلویزیون چقدر دستش خالیه، اخه شهبازی مجریه؟
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 7
    من میبینم حالت تهوع میگیرم
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 10
      شهبازی و میبینم تهوع میگیرم
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      4 0
      طبیعیه. خون آشاما وقتی چشمشون به نور میفته حالشون دگرگون میشه
  • ناشناس IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 9
    اگه رشید پور وگلزار میخوان بیان به تلویزیون بیان خوش آمد
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 4
    عادت داره با توهین به این و اون خودنمایی کنه
  • محسن IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 2
    اگه بخواین به این صورتی بازی ادامه بدین و از این جماعت معلوم الحال و اقدام خائنانه تلویزیون دفاع کنید شما رو تحریم خواهم کرد و دیگه وارد سایتتون نخواهم شد! لعنت به مذهبی صورتی ها و مذهبی صورتی شدن!
  • مجيد عابد IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 0
    جسارتاً اين پاراگراف آخر چي بود كه با رنگ قرمز هم نوشتين؟ يك بار ديگه باهم بخونيمش "در صورت حذف احتمالی و غیرمنطقی برنامه رشیدپور و رضا گلزار آن‌ها نیز به پلت‌فرم‌ها خواهند پیوست و این اصرار به حذف به معنی آن خواهد که هیچ چهره مشهوری نباید با صدا و سیما همکاری کند، رویایی که مدیران پلت‌فرم‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کنند." خوب الان اين يعني چي اونوقت؟ دفعِ افسد به فاسد؟ تقيه؟ خودكشي از ترس مُردن؟ واقعاً يعني چي؟ فكر نمي كنيد خيلي ديگه دارين شُل ميآين؟! مماشات و رأفت هم يك حد يقفي داره؟! بس نيست ديگه واقعا؟! سريال فرخ نژاد (پدر گوآرديولا) رو هم كه مجوز دادين!!! طرف ديگه چه جوري بايد به اسلام و معصوم عليها السلام و انقلاب و رهبر و ... توهين مي كرد؟! اونوقت هر روز تيتر بزنين و باز هم قرآن سوزي...
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    از تو بعید بود
  • Esi IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    6 0
    مشرق خودتی داری مینویسی به شهبازی میگی پلتفرما مشتری نداره ؛ عزیزم مشرق جان تو ک این همه پلتفرم ها رو میکوبیدی بگو بینم ک پلتفرم ها از کجا تغذیه میشن از چه رانتی هستن،
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 1
    محمدرضا گلزار چقدر بدبخته که باید علی فروغی راجع به او اظهار نظر کنه
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    امثال رشید پور دهانشان از بس باز بوده نمیتوانند در مواقعی که لازمه ببندند لذا هم برای خودشان و هم برای مردم مشکل درست میکنند بعد که میفهمند اشتباه کردن دنبال راهی برای جبران میگردند خخخخ
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 3
    دقیقا همینجوریه که هیچ آدم حسابیی حاضر نیس با تلویزیون همکاری کنه، چون مردم ضد خودشون میدونن اون آدم و، شما باید با همین شهبازی بی ادب سر کنید.
  • ایراندخت IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 5
    بعضیا تلویزیون و ارث پدرشون میدونن، مث مملکت و که ارث پدرشون میدونن، باید از شهبازی پرسید تو جز چن تا برنامه رادیکال و لوس چه خدمتی به تلویزیون کردی که اینطور گریبان میدری؟
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 0
      مملکت که همه میدونن حدود چهل سال ارث پدر کیا بود و صداسیما هم همینطور، از نخاله هایی که یکی یکی از توش درمیان مشخصه دست کیا بوده در طول این چند دهه
  • محمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    6 0
    جذب حداکثری و دفع حداقلی، بالاخره کی میخوایم دفع حداقلیو برای کسایی که سر بزنگاه بنزین رو آتیش فتنه میریزن انجام بدیم غلط اضافی میکنن چند وقت بعد بدون سر و صدا برمیگردن از پول بیت المال جیباشونو پر میکنن و دوباره وقتش که رسید لگد پرانی میکنن
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    مگر مجری قحطی اومده رشید پور رو میخواهید برگردونید، این رشید پور همون چاپلوس حسن روحانیه
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 0
    مطمئن نیستم که این طور کوبیدن آقای شهبازی درست باشه...
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    بعد از قطع شدن دست امثال رسید پور و رامبد جوان و مهران مدیری و گلزار و.... از تلویزیون و ساخت برنامه های عالی مثل محفل و حسینیه معلی و پاورقی و سید خندان و...... که ثابت کرد بدون حضور وسط بازهای بی غیرت هم میشه به بهترین شکل برنامه سازی کرد، فضای تلویزیون ، انصافا عالی و جذاب و ارزشمند شده. مردم به سلبریتی های لگد پرون هیچ نیازی ندارن. در ضمن پسر نوح هم پسر پیامبر بود حواستون باشه......
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 6
      بنظرتون کسی نگاه میکنه این برنامه ها رو ؟ غیر از عرزشی ها؟ والا من کاملا مذهبی م هیچکدومم دوس ندارم ببینم
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    با این حساب به پسر حضرت نوح ع هم نباید خورده بگیریم ....!!!
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 1
    از جریانات اپوزیسیون اعلان برایت کنن از آرمانهای نظام هم حمایت کنند قدمشون روی چشم
  • سعید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    اگر جهره ای معروف و مشهور بود و پلتفرم هم داشته باشد اگر بخواهد به صدا و سیما بیاید اشکال ندارد حتی اگر ضد انقلاب باشد حت اگر رفتار غیر انقلابی داشته باشد این چه استدلالی است وای از مدیران صدا و سیما
  • سعید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 0
    اگر جهره ای معروف و مشهور بود و پلتفرم هم داشته باشد اگر بخواهد به صدا و سیما بیاید اشکال ندارد حتی اگر ضد انقلاب باشد حت اگر رفتار غیر انقلابی داشته باشد این چه استدلالی است وای از مدیران صدا و سیما
  • سجاد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 0
    اصلا" مردم از چهره های تکراری که شخصیتهای دوگانه دارند خسته شدند مثل رشیدپور و رامبد جوان مجری برنامه خندوانه ...
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل پسر شهید بهشتی از فعالان فتنه 88 بود بچه های هاشمی رفینجانی که نگم برات
  • شیرین صفوی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 3
    مهسا کدوم عددی هست جز یک مترسک کومله شر انداز
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 7
      چرا اینقدر عقده ای هستین؟یعنی میگی اومدن این دختر به تهران و دستگیری گشت ارشاد نقشه بود؟ چرا اینقدر متوهم هستین؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 5
      مشکلتون چیه با مهسا امینی؟
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 5
      چیزی بنام شرف نداری
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    گزارشی برای ماله کشی بازگشت ضد انقلابان شکست خورده به تلوزیون و بالا بردن رقم خودشان بابت این بازگشت مفتضحانه
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    اخ امان از چهره ها مخصوص رشیدپور دلقک . اینها جیبشان خالی شده خوب جفتک انداختمد به جمهوری اسلامی حالا با جیب خالی برگشتن سر همان سفره ای که ننگشان میشد و میگفتند بدهست و برود و ما راحت شویم .رشیدپور انگل به تمام معنی وطن فروش
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    کسی که عامل تبلیغاتی شیخ حسن تو انتخابات بوده و اون فجایع دهه ۹۰ توی دولت مورد حمایت ایشون بوده الان نباید به تلویزیون برگرده.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      3 0
      با عاملان تبلیغ دولت رئیسی چه برخوردی بشه؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 1
    چقد من از این رشید پور بدم میاد
  • الناز ۱۷ ساله IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 2
    من که فقط چش و گوشم به رهبری تا از راه درست منحرف نشم دیگه بقیه برام مهم نیستن که کی چی میگه یا چیکار میکنه
  • امیرحسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    فضای رقابتی؟! چقدر ساده اندیشید و از اثرات پالسهای مماشات بر نیروهای انقلابی و حتی بوقلمون های هزار رنگ سلبریتی بی خبرید. همین که من با رشیدپور رفیقم کافیه که بیاد صداسیما؟!!! فرزند شهید کم نداریم که الان کل انقلابو به فحش گرفته.
  • امیر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 0
    مخاطب داشتن ملاکه؟! گوگوش رو بیارین بیش از رشیدپور مخاطب داره. مهم اینه که فردا مخاطبشو دنبال خودش کجا میبره؟! اینو نمیفهمین.
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    6 0
    رشیدپور همچین میگه توییت میخونی میخندی، انگار خودش تو تلویزیون شکسپیر اجرا میکرد. خودتم روزنامه میخوندی تیکه مینداختی. همین.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 1
    سامان گوران و احمدرضا موسوی اینها جز سلایق مختلف نیستن کسانی که در سخت تربن شرایط جهاد کردند و با مجریگری جام جهانی خار چشم دشمنان شدند اما چون به اسب شاه پورعرب گفتن یابو دستهای پشت پرده که منتظر حذفشان بودند قاطعانه ایستادند و دستمزد جهادشان را دادند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 2
    شما خوبید قدرت رو رها نکنید
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    6 1
    ضرورت ایجاد فضای رقابت در صدا و سیما یعنی چه؟ از زمانی که صحبت از تهاجم فرهنگی شد تا اکنون، صدا و سیما در راس این مقابله عنوان شده است. با ایجاد زیرساختها و تاسیس شبکه های متنوع. اما نکته ی مهم میزان دفاع و حمله ی متقابلدر برابر تهاجم فرهنگی است. صرف هزینه های گزاف اگر بازخورد مثبت، داشت بسیار ارزشمند بود. اما بسیاری مواقع صرف هزینه های فراوان در واقع حرکت در مسیر تهاجم فرهنگی بوده و ارکانن اصلی فرهنگی نیز مورد هدف واقع شده است. ارتباط بین نامحرم، ترویج تبرج جاهلی مدرن (اسلامی، پوششووو)، هدف قرار دادن غیرت، حیا، قناعت، صله ی رحم، احترام به والدین، حرمت بزرگتر و کوچکتر، و خلاصه بیش از ده هزار مدخل جهت تهاجم فرهنگی از کارهای صدا و سیما و هزینه های گزاف است. تعطیل کردن تمام شبکه ها و محدود کردن برنامه های پخشی بهترین راه حل در کوتاه مدت برای از بین بردن این تهاجم است.
    • محمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 0
      این طوری همه سمت ماهواره زیاد بهت خودت نیار
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    من روزی که روی این صندلی نشستم چپ و راست برایم مهم نبود بلکه موقعیت و مقام برایم مهم بود.
  • سینا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 7
    این شهبازی چیکارست؟ چرا ایقدر نفرت پراکنی میکنه؟ چرا ایقدر مردمو دو دسته میکنه؟ ای آقا باید بدونه برای یه درصد بسیار کم داره برنامه میسازه، تلوزیون متعلق به همه است البته اگر امثال شهبازی بزارن
  • ناشناس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 1
    نمی خواد شما برای رشید پور یقه جر بدید خودش به اندازه کافی از رانت پدرش استفاده کرده این همه موقعیت و مدرک رو برای استعداد خودش نداره بلکه به نام سهمیه شهدا گرفته پس لطفا اینقدر تطهیر ش نکنید
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 0
    دو گروه خائن به ایران هستند اگر چه خودرا وطن پرست بدانند یکی طیف مرتجعین یکی غربگرایان بی جیره و مواجب وجود امثال رشیدی در صدا و سیما خیانت به وطن است اینها موقع خطر یکشبه وطن را بدست دشمن میسپارند
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    با توجه به نوع نگرش مدیران، اگر خانم آنجلینا جولی، گوگوش، لیلا فروهر، از این جدیدیا، همشون؛ بیارن تلویزیون ایران خیلی پربار میشه. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 1
    به نظرم جلوگیری از خالص سازی این نیست که تو زندگی شخصی طرف مقابل بگردید، بینید فرزند شهیدی چیزی از آب درمی یاد یا نه. ماجرا به تحمل و حذف نکردن صدای مخالف برمی گرده
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    پای این لجنها رو به سیما باز نکنید ، دشمن و مزدورهای داخلی او به حضور دوباره اینها در سیما برای پی گیری اغتشاشات گذشته امید بسته اند
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 0
    منم زیاد از شهبازی خوشم نمیاد اما اینکه سایت شماراجع بهش این طور میگه عجیب مگه جناب سربازی مویسنده همون سریال مثلا طنز ارزشی والبته کم مخاطبی نبودند که شماهم خودتون خیلی اصرار داشتید چیز خارق العاده وپرمخاطب جلوش بدیدحتی درمورد سریال باخود آقای شهبازی مصاحبه کردی حالا این چیزا که راجع بخش میگید عجیبهواقعا.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    من فقط این رو میدونم. اون زمان که تمام سلبریتی ها و خواص داخل سوراخ موش قایم شده بودند، شهبازی در پاورقی یک تنه داشت روشنگری میکرد
  • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    3 0
    و به قول شهید اوینی همچنان انقلابیها از همه مظلوم ترند ...مشرق بجای تقبیح فحاشی مدیر شبکه ۳ به شهبازی .شهبازی ر و مورد حمله قرار دادی . مگه قرار بود برنامه شهبازی بشه سوپر استار تلویزیون تا وقتی رشید پورا هستن.فرزند شهید شد استدلال ؟ پس علی مطهری
  • عبدالله IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    لعنت خدا و رسول خدا بر دجال منافق . و خودشیفته وطن فروش.
  • حسین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    2 0
    سطح تحلیلتون واقعا پایبن و خنده داره...چون فرزندِ شهیده!!!! شما از یه سوراخ صد بار هم گزیده بشید،باز عبرت نمیگیرید
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    5 0
    لعنت به مشرق. درود بر طرفداران انقلابی شهبازی
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    آقای شهبازی غیور خوب گفتی ولی اینو بهت بگم تا دست فتنه گران از تارو پود این نظام قطع نشه آش همینو کاسه همان این وهابیها وبهاییهاو اصلاح طلبهای بی همه چیز ووطن فروش ونان به نرخ روز خور ویه عده به اسم بچه شهید که از خون پدرانشون ارتزاق میکنند در گوشه گوشه این مملکت که باشند همین خواهد بود شما با قدرت ایمان وتوکل به خدا از راه درست خود کناره نکشید که این بیوجودها وانگلهای جامعه همبن رو میخواهند آره افشای خائنین در صدا وسیما به ضرر حیوانهایی امثال رشید پور ومحمد گلزارو خیلی حیوانهای دیگره. بایدم برای انها مسخره باشه چون چهری منافقشان نمایان میشود از گفتن حق نترسید که پیروزی برای شماست خدا پشت وپناه شما وتیم مرد وغیوروباشهامت تان
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 0
    نه طرفدار حکومت نه طرفدار اغتشاشگران مهسا........ یک سوال دارم همین رشید پور و طرفداران شورش مهسا همیشه میگن تلویزیون مخاطب نداره پس چرا اینقدر در حرص و ولع بازگشت به تلویزیون هستند...
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 0
    شما از ترس رقیب، داری توصیه به خودکشی می‌کنی.
  • زینب محمدی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    یه سوال دارم از اون کسی که مگه برای اینکه بیاد صدا وسیما باید گزینش بشه ؟؟ چطور یه معلم ابتدایی مثلا که کل مخاطبش تو سی سال حدود ۱۰۰۰ نفر هم ممکنه نشه باید اون هم از انواع واقسام فیلترها رد بشه اما یه مجری یایه بازیگر که مخاطبش هزاران وشاید میلیون ها نفرهست هیچ فیلتری نیست ؟؟
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    باز رشیدپور لگداش رو زد و میخواد برگرده و میگین چون فرزنده شهیده بیخیال… شهید علی وردی شهید نیست؟
  • اهبرخان IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    به خدا و قسم به خون شهیدان در جمهوری اسلامی هرکس بیشتر از این نظام سود می برد بیشتر لگد می زند. جای بهتر استخدام می شود. بهتر مقام میگیرد.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    تو این مملکت همینه شما هرچقدر دلت میخواد لجن پراکنی کن با دشمنان ایران و خائنین و منافقین در راستای پروژه های براندازی همکاری کن آخرش میشی عزیز دردونه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    آخه این چه استدلایه که فرزند شهیده؟ فرزند شهیده باید هر غلطی بکنه و گلکاری باهاش نداشته باشی؟
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    آخه این چه استدلایه که فرزند شهیده؟ فرزند شهیده باید هر غلطی بکنه و گلکاری باهاش نداشته باشی؟
  • رقابتی؟ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    پس رائفی پور رو هم برنامه و آنتن بدین در صدا و سیما! مگه نمی خواین رقابتی باشه و خالص سازی نباشه و این حرفا!؟ بسم الله
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 0
    البته اگر میخواد همه رو بیارید صدا و سیما! که دیگه پس چرا انقلاب شد؟! مردم با تماشا این افراد قراره از چ ابعادی به دین و اخرت و زندگی اسلامی نزدیک بشون؟! واقعا خودتون خنده اتون نمی گیره؟!
  • داوود IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 0
    اغتشاشات پیش رو به همین گلزار و رشید پور بگید جمعش کنه. بسیجی ها رو انگار فقط برای گوشت قربانی شدن میخوان.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    خوابید کلا
  • امین IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    برنامه ای که رهبر انقلاب فرمودن یک برنامه بسیار عالی است(پاورقی) رو با گلزار ورشیدپور که بیت المالو دارن حیف ومیل میکنن.در ضمنپدر شیدپور شهید باشه اصلا مهم نیس چون وظیفشو انجام داده وگلزارم برای جلب توجه در مورد مدافعین حرم حرف میزنه.فقط میتونم بگم شیرمادرت حلالت آقای شهباز زاده عزیز که خوب این حرومیارو سوزوندی. ودر آخر به نجارزاده میگم که ..............
  • احمد IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 0
    الهی بمیرم پس فرزند شهید بود و ما به خاطر سو مشروب و این چیزا در کیش بهش خرده می‌گرفتیم؟ الهی العفو. احیانا نویسنده این مطلب که فرزند شهید نیست؟ می‌خوایم به خاطر قلم فروشی بهش خرده بگیریم.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    دارید با مطالب فیک تطهیرش می کنید
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 1
    اکنون رییسی که هم حزب تونه کردین رییس جمهور چه گلی به سر نظام یا وضعست اقتصادی اداری فرهنگی زد
  • سخن مردم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    هر کی میخاید بیارید برنامه درست حسابی هم که نمیسازید همش کپی و مسخره بازی. فقط این دستمزد های بالا از ارث باباتون میدیدن به این سلبریی ها یا از مالیات مردم در مشقت و تنگنای اقتصادی؟
  • ايمان IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    این متن رو کی با آب و تاب نوشته چرا اینطوری تحلیل کردی ؟ ما که نمیگیم رشید پور نیاد !حتما شهبازی باشه !مسئله اینه رشید پور و ... تناقض رو حل کنن !! هنوز عذر خواهی و پشیمانی ندیدیم ازشون مسئله کافه هنجارشکنانه و تویئت ها ...سر جاشه بد بختی ما همین پلت فرم ها هم هستن یکی میخواد این ها زیر نظر قوانین باشن شما یه جوری تحلیل کردی که همه باید درست بشن تا رشید پور حیف نشه
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 1
    به نظرم باید چهره های مختلف به صدا و سیما بازگردن.حالا فارغ از جهت گیری سیاسی اونها که دلایل مختلفی داره و حتی گاهی در اثر فشار فضای مجازی و ....بوده اما پروژه دشمن مشروعیت زدایی از رسانه های صوت و تصویرکشوره.در واقع حذف سلبریتی ها قدم نهادن در خواسته دشمن یعنی همون تحریم صدادو سیما و مشروعیت زدایی از اونه.تمام این سلبریتی ها فرزند تلویزیون بوده و شهرت رو مدیون تلویزیون هستن از طرفی زحمات زیادی هم برای جذب مخاطب کشیدن و این دو طرفه بوده.برنامه هایی مثل نود عادل فردوسی پور و عصر جدید و یا ماه عسل احسان علیخانی فرمول یک ضیا و یا دورهمی مهران مدیری و خندوانه رامبد جوان و مجریان مختلف و ....باید بازگردن به تلویزیون.رسانه های معاند و اون ور آبی به دنبال ایجاد شکاف هستن.شکاف در جامعه هستن.دنبال مشدوعیت زدایی از تلویزیون محرومین مردم از رسانه رایگان رو در روکردن جامعه هنری و....نباید در زمین دشمن و نقشه اون بازی کرد.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    نقشه براندازان و رسانه های معاند مشروعیت زدایی از تلویزیون به عنوان رسانه رایگان مردمه.دشمن به دنبال شکاف در کشوره.فارغ از جهت گیری های برخی سلبریتی ها که حتی گاهی در اثر فشار فضای مجازی بوده حذف اونها در واقع بازی در زمین دشمن و اجرای پروژه تحریم صدا و سیماست.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    نقشه براندازان و رسانه های معاند مشروعیت زدایی از تلویزیون به عنوان رسانه رایگان مردمه.
  • مسعود IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 0
    افرادی مثل رشید پور که ضدانقلاب هستند باید تاابد ازصداوسیما بیرون انداخت که درس عبرتی برای بقیه سلبریتی ها شود، برگشتن آن چه معنی دارد؟
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 2
    به نظرم تحلیل پایگاه خبری مشرق نیوز بسیار منطقی و خوب بود و جای بحثی باقی نگذاشت.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    رشیدپور فقط اسب های ترکمن میتونن همزمان از توبره و اخور بخورن. خوش گلدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس