کد خبر 1516386
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۶
۸۱ کارچاق کن و متخلف طی یکسال شناسایی و دستگیر شدند

رییس کل دادگستری گلستان گفت:سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، حیدر آسیابی اظهار کرد: برای شناسایی و برخورد با کسانی که با ادعای نفوذ حیثیت دستگاه قضائی را خدشه دار می‌کنند اغماض نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در دو سال اخیر در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای شناسایی کارچاق کن‌ها و مدعیان ارتباط با همکاران قضائی و اداری و متخلفان در دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان صورت گرفته است، افزود: در نتیجه همین اقدامات تعداد زیادی کارچاق کن و مدعی نفوذ در پرونده‌ها، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حفاظت استان عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است و فقط سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

آسیابی با تاکید بر اینکه نگاه ما در زمینه ارتقای سلامت دستگاه معطوف بر پیشگیری است، اظهار کرد: نمایندگان ثابت حفاظت و اطلاعات در اکثر حوزه‌های قضائی استان مستقر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس