کد خبر 1513528
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات زنوزنی در مورد اسدی

مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به ادعای مالک باشگاه تراکتور و اعلام رقم قرارداد رضا اسدی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مهدی سلیمی با انتقاد از بیان برخی مطالب اظهارداشت: در این روزها هر فردی که در مورد فوتبال حرف می‌زند تلنگری هم به سپاهان می‌زند، متاسفانه برخی از این تلنگرها درست نیست و به دور از رفتار حرفه‌ای است. رعایت سقف بودجه به شدت مورد تاکید است و باشگاه‌ها هم باید این موضوع را رعایت کنند، متاسفانه در آستانه شروع لیگ اظهار نظرهای غیرکارشناسی صورت می‌گیرد و ما در باشگاه سپاهان سعی می‌کنیم سکوت کرده و صبحتی نکنیم اما در برخی مواقع این رفتارها به گونه‌ای است که باید نسبت به آن شفاف سازی شود و من از دوستان تقاضا دارم با سند و مدرک این مطالب را بیان کنند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: تمامی کانال‌های مالی ما نظارت می‌شود و روند کار به شکلی نیست که هزینه‌ای بدون نظارت، محقق شود. ادعای غیرحرفه‌ای در خصوص رضا اسدی مطرح شده که درست نیست چراکه او الان در خدمت باشگاه سپاهان است. ریز قراردادها بیرون خواهد آمد و همه چیز مشخص می‌شود. قرارداد رضا اسدی یک رقم معقول است و نباید صحبتی در خصوص آن شود و در آینده مستندات آن هم اعلام خواهد شد.

سلیمی گفت: رضا اسدی تحت قرارداد ما بود اما تماس‌های بسیاری از سوی باشگاه تراکتور با وی گرفته شد تا او را مجاب به بازگشت به این تیم کنند، این رفتار هم درست نبود بهتر است اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم.

وی در واکنش به رقم سقف قرارداد باشگاه سپاهان تصریح کرد: زیر سقف قرارداد هستیم و قانون را رعایت کردیم، مجموع قراردادهای ما و میزان پرداختی‌ها ۳۵۰ میلیارد است و این هنر باشگاه سپاهان است.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم و با سپاهان قرارداد ۵۳ میلیاردی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان ۶۰ میلیارد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    شما داری راست میگی، آقای سلیمی واقعا بقیه چکار دارن به سپاهان بالاخره Eps زحمات کارگران زحمتکش کارخونه باید با نظارت ارکان راهبری شرکت خرج بشه دیگه حیفه انباشته بشه....
  • علی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    هر کی میگه ما زیر سقف هستیم راست میگه داخل اتاق مدیرعامل زیر سقف اتاق قراردادها را بسته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس