کد خبر 1512541
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
مبلغ وعده جدید مسئولان استقلال به بازیکنان فاش شد/ سورپرایز ۳۰میلیاردی برای آبی‌پوشان

مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند طی روزهای باقیمانده  اتفاقات مهمی در عرصه مالی و مدیریتی برای این باشگاه رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، استقلال این روزها شرایط بسیار عجیب و به نوعی بی‌سابقه را سپری می‌کند. مطالبات سرمربی خارجی سابق این تیم پرداخت نشده و هر لحظه باید منتظر احضاریه فیفا بابت شکایت ریکاردو ساپینتو باشیم.

از طرف دیگر، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر شکایت طلبکاران داخلی بسته شد و حساب باشگاه نیز به واسطه مسائل مالیاتی مسدود شده است. به همه این موارد باید اعتصاب بازیکنان را هم افزود و البته فراموش نکنیم که گرفتاری‌های مالی نیز همچنان وجود دارد و این دقیقاً وضعیتی است که استقلال را از پرسپولیس در آستانه شروع فصل عقب انداخته است.

بیشتر بخوانید:

نکونام سیبل انتقادات می‌شود

البته بعضی از مدیران باشگاه استقلال طی ۷۲ ساعت گذشته در گفتگوهای خصوصی خود با بازیکنان این تیم حرف‌های جالب و امیدوار کننده‌ای زده‌اند. استقلالی‌ها به بازیکنان خود وعده داده‌اند قضیه مسدودی حساب و داستان پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به احتمال زیاد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه حل می‌شود و اقداماتی نیز در شرف انجام است تا حداکثر طی سه روز آینده،حداقل ۳۰ میلیارد تومان در حساب باشگاه بنشیند و قسمتی از مطالبات با استفاده از همین پول پرداخت شود.

در بیانیه باشگاه که ظهر جمعه منتشر شد، آمده است که تا سه شبه بخشی از بدهی‌ها تسویه میشود و باید دید قضیه با همین سورپرایز ۳۰ میلیاردی جمع میشود یا رقم تغییر می‌کند؟ البته استقلالی‌ها وعده محقق نشده طی ماه‌های اخیر کم نشنیده‌اند و حالا باید ببینیم این وعده‌ها محقق خواهد شد یا اینکه باز هم در حد حرف باقی می‌ماند و آنگاه نوبت به تحولات احتمالی مدیریتی در باشگاه استقلال خواهد رسید؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس