کد خبر 1512414
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
پیوس: امیدوارم با سپیدرود خاطرات را تکرار کنیم/ یحیی یک کار نیمه‌تمام دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره بتوانیم با سپیدرود به لیگ یک صعود کنیم و خاطرات خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس که فصل گذشته موفق شد با داماش گیلان به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه پیدا کند حالا در فصل جدید ماموریت یافته تا در راه صعود به لیگ آزادگان، هدایت دیگر تیم گیلانی یعنی سپیدرود رشت را برعهده بگیرد.

پیوس، درباره حضور در سپیدرود گفت: هفت سال پیش در روزهای پایانی سال ۱۳۹۴ هم هدایت سپیدرود را برعهده داشتم و در آن فصل توانستیم یکی از دراماتیک‌ترین صعودهای تاریخ را با این تیم رقم بزنیم. بعد از صعود به لیگ یک مسیری که آغاز کردیم را سایر دوستان ادامه دادند و درنهایت سپیدرود دوباره به لیگ برتر صعود کرد. اکنون نیز امیدوار هستم این اتفاق بار دیگر با این تیم ریشه‌دار گیلانی تکرار شود و هواداران این تیم به چیزی که استحقاقش را دارند، برسند.

وی افزود: حامد یوسفی و مدیران باشگاه سپیدرود به من لطف داشتند و بعد از مذاکراتی که با یکدیگر داشتیم به این جمع‌بندی رسیدم که بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرم. مردم گیلان همیشه به من لطف داشتند و این محبت آنها را هرگز از یاد نخواهم برد. به آنها میدون هستم و امیدوارم با حمایت همیشگی آنها بتوانیم به لیگ آزادگان صعود و آنها را خوشحال کنم.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده استوری‌های عجیب ستاره سابق پرسپولیس

سرمربی سابق داماش که با این تیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ یک را کسب کرده بود، در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: لطف خدا شامل حال من شد تا در روزهای حساسی در کنار مردم گیلان باشم. متاسفانه بعد از صعود ما در دیدار پلی‌آف به لیگ آزادگان درحالی که در حال جشن گرفتن بودیم، مدیران تیم استعفا دادند و کام همه را تلخ کردند. این اتفاق در زمانی که همه در حال شادی بودند بدترین شوک را به ما و بازیکنان وارد کرد. حالا تیم مدیریتی جدیدی در این باشگاه مشغول به کار شده است. امیدوارم شرایط به سود این تیم و باشگاه رقم بخورد. برای داماش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بتواند در رقابت‌های لیگ یک نیز در مسیر موفقیت گام بردارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس تقریبا تمام مهره‌های کلیدی خود را حفظ و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است اما در چند پست از جمله خط حمله و دفاع نیاز دارد که تقویت شود. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک ماموریت نیمه تمام دارند که آن هم قهرمانی در آسیا است و به همین دلیل باید برای موفقیت در این رقابت‌ها تقویت شویم. از طرفی نیز کادر مدیریتی و فنی باشگاه امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و هواداران باید از آنها حمایت کنند. مطمئن هستم پرسپولیس در لیگ بیست و سوم هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و گل محمدی باز هم شادی را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس