کد خبر 1512379
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
شگفتی‌سازی تنیس ایران بعد از نیم‌قرن سکوت در دیویس کاپ

تیم ملی تنیس ایران با ثبت عملکردی تحسین برانگیز و شکست مدعیان جام دیویس، صعود خود را به گروه ۲ جهانی قطعی کرد تا پس از نزدیک به نیم قرن شاهد یک اتفاق تاریخی در این ورزش باشیم.

به گزارش مشرق، ملی‌پوشان تنیس کشورمان در شرایطی برابر تیم‌های ویتنام، عربستان و سریلانکا با اقتدار پیروز شدند که بسیاری از علاقه‌مندان این رشته در امید و نگرانی بابت بقا در گروه ۳ و سقوط به گروه ۴ به سر می‌بردند اما نمایش جسورانه تنیسورهای کشورمان باعث شد برای اولین بار بعد از نزدیک به نیم قرن، به گروه ۲ جهانی صعود کنیم. این در شرایطی است که پیش از این چند بار تجربه حضور در گروه ۲ آسیا را داشته‌ایم.

حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها هستند و محمدرضا توکلی و فرشاد صفتی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند. همچنین محرم خدایی، امید سوری و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، دکتر توکلی به عنوان فیزیوتراپ و فرید یزدان‌یار به عنوان بدنساز ملی‌پوشان کشورمان را آماده حضور در این رویداد کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NO ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    خداوند رو ۱۰۰ هزار بار شکر. امیدوارم تنیس باز‌های پیشکسوتی مثل منصور بهرامی عزیز هم خوشحال بشوند و فقط افتخارات تنیس ایران رو در ۵۰ سال قبل جستجو نکنند
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    دمشان گرم، امیدوارم شهدا و ایران را فراموش نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس