امروز به برکت خون شهدای اسلام، نظم نوین جهانی درحال رقم خوردن است

رئیس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.

به گزارش مشرق، آئین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال‌های گذشته، به میزبانی حجت الاسلام رئیسی و با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رئیس جمهور، جمع کثیری از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری و گروهی‌هایی از مردم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

رئیس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و تصریح کرد: همانطور که امام حسین (ع) با بذل خون خود از جامعه جهل‌زدایی کرد، امروز نیز خون مطهر شهدای ما با جاهلیت مدرن مقابله و از جامعه جهل‌زدایی می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است، اظهار داشت: در صف‌بندی امروز جبهه حق و باطل، همه ما موظفیم با اراده راسخ، ایستادگی، مقاومت و کار و تلاش شبانه‌روزی رسالت خود را در راه حق به انجام برسانیم.

رئیس جمهور عاشورا و قیام سرخ حسینی را مظهر و منشأ همه تحولات جامعه بشری دانست و افزود: عاشورا نشان و علمی برافراشته است که راه گم نشود و حرکت عظیم اربعین حسینی نماد و نمودی برای گم نکردن قیام عاشوراست.

رئیسی با تأکید بر ضرورت زمان‌شناسی و شناخت دقیق کفر و ایمان واقعی در جهان امروز، از خطر دستکاری ادراک جامعه از سوی شایعه‌سازان گفت و اینکه، باید جامعه را در برابر این گروه که در قرآن از آنها با نام «مرجفون» یاد شده صیانت کرد، زیرا آنها همواره با شایعه‌سازی، می‌خواهند بد را خوب و باطل را حق جلوه دهند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع عزاداران حسینی در نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مسئولیت‌های امروز امانات الهی در دستان ما هستند، تصریح کرد: یکی از شئونات مهم مسئولیت‌پذیری عبور نکردن از کنار مسائل بدون چاره‌اندیشی است.

رئیسی با اشاره به اینکه در نگاه عموم مردم نهاد ریاست جمهوری در رأس دیگر سازمان‌های اجرایی کشور است، تصریح کرد: صداقت، پاکی، تقوای الهی، رویکرد جهادی و تحولی و گره‌گشایی، انتظارات به‌حق مردم از این نهاد است که باید تلاش کنیم در این راستا و در انجام وظایف خود کارنامه درخشانی به‌جا بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    17 3
    دست بردار از این حرفها بدادمردم برس گرانی وتورم پدرمون در آورده نان رو هم که داری گرون می کنید حقوق ما تا 5 ماه نمیرسه عجیب بخدا
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      1 8
      باید دید اصلا تو کی هستی آخه حرفهات اصلا واقعی نیست
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    2 13
    رئیسی واقعا بنده صالح خداست
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      1 5
      اولا که الان ها داره ارزانی میشه دوما تورم هم که رو به کاهش هست سوما حقوق همه پرداخت شده چهارما باید دید اصلا تو کی هستی آخه حرفهات اصلا واقعی نیست
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 3
      بنده صالح زیر بار مسئولیت
  • US ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 1
    چین و امریکا از نتانیاهو دعوت کردند سه نفره مذاکره کنند . انگار واقعا نظم نوینی در کار است
  • بهنام IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    6 0
    سلام جناب رئیس جمهور لطفا نظم جهانی را بیخیال شو و نظم در ایران را بچسب که گرانی بی امان است و شرمندگی غیر قابل تحمل
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    7 0
    نظم نوین جهانیباصلح وارتباط اقتصادی بدست میاد
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    3 0
    درسته نظم نوین.جهانی شکل گرفته.. سوخو ها
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    9 1
    گوشت کیلوی 485 هزار تومان آقای نظم نوین این رو درست کن بعد برو دنبال جهان
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      5 1
      ادعاهای احمدی نژادی
  • DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    6 0
    های گوشت و گوجه فرنگی و پیاز سرکوچه را کنترل کنیم تا برسیم به مدیریت جهانی .
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 4
    خیلی باحالی آقای رئیسی
  • ب IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    6 0
    در این نظم نوین جهانی ، پول ایران رتبه آخر را دارد ، مردم ایران در زیر تورم 70 درصدی له می‌شوند
  • US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    3 1
    بنظر من بایستی به درد مردم رسیدگی کرد. یک نکته تاریخی هست که بدین صورت هست: در قبل از جنگ جهانی اول یعنی اواخر سال 1914 انگلیسی ها به این نتیجه میرسند که اگر آلمانی ها را تحریم کنند و اجازه ندهند که کشوری با آنها معامله کند مطمئنا بر آلمان غلبه خواهند کرد. در سال 1917 فقط چند کشور کوچک اروپایی نظیر سوئد با آلمان تجارت میکردند در اثر همین تحریم سربازان آلمانی در جبهه جنگ نه غذا نه لباس و نه تجهیزات کافی داشتند.و در اثر ان چند صد هزار سرباز آلمانی بدون پوتین کاپشن و جوراب در جبهه جنگ بودند. بخاطر همین موفیت متحدین فردی بنام هری رایشنباخ آمریکایی رو که در واقع بهترین بازاریاب تاریخ آمریکا هست رو استخدام کردند تا با تبلغ اش بتواند سربازان آلمانی را تسلیم کند. این بازاریاب برای این کار به سراغ اسرای آلمانی زندانی رفت و با بازجویی دوستانه از صدها سرباز فهمید که درد دل این سربازان چی هست برای همین یک نامه تدوین کرد که سربازان با خواندن آن نامه تسلیم شوند. حدود چهل و پنج میلیون نامه در جبهه جنگ بر سر سربازان آلمانی ریخته شد و همین باعث شد سربازان دسته دسته تسلیم شوند. در داخل این نامه نوشته شده بود: اگر تسلیم شوید به شما درجه افسری داده خواهد شد! چون در آنزمان به افسران اسیر شده گوشت و نان و سیگار و لباس گرم و شانه برای موها و نوبت استحمام میدادند برای همین یک خط نامه این سربازان تسلیم شدند! خب امروز ما این همه مشکل اقتصادی داریم و البته مشکلات حاشیه ای به کنار و از طرفی هر روز بمباران تبلیغاتی توسط دشمن میشویم. به نظر شما راه مقابله چیست؟ بنظرم من بایستی لیست دردها را مثل آقای هری رایشنباخ از مردم تهیه کرد و آن چیزی که دشمن دائما وعده آنها را میدهد به مردم بدهیم البته دشمن همه جیز مان در صورت تسلیم شدن خواهد گرفت ولی از منظر خفه کردن تبلیغات میگویم. بیاییم مایحتاج ضروری را بصورت سهمیه بدی بدهیم بیاییم یک سری مشکلات فرهنگی و مشکلات قانونی را با کاهش درد حل کنیم. تا بتوانیم از زخم سازی دشمن و وعده مرهم گذاشتن مجازی بر آن جلوگیری کنیم.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    6 0
    نظم نوین جهانی با گوشت نیم میلیونی
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    2 0
    نظم نوین جهانی
  • هومن IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    آستانه تحمل مردم خیلی پایین هست کمی از امام حسین (ع) یاد بگیرید کمی از تشنگی لبش یاد بگیرید کمی از عشق یاد بگیرید چرا همه فقط به فکر مادیات هستید کمی گریه کنید حسینی شوید خدا اون بالا هست
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    ۵ سال دیگر دو دستی به سرمان میکوبیم که وای این سید هم احمدی نژادی دیگر بود با شعارهای پوچ و تو خالی و ادعاهای بزرگ و بی هدف. الان نقدش کنید نه بعدها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس