کد خبر 1511444
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
بارسلونا هم برای جذب امباپه آستین بالا زد

رسانه‌های فرانسوی از تماس تیم فوتبال بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن برای جذب فوق‌ستاره این تیم خبر دادند تا آبی‌واناری‌ها در راه جذب این بازیکن رقیب رئال مادرید شوند.

به گزارش مشرق، سرنوشت کیلیان امباپه برای فصل آینده تبدیل به یک علامت سوال‌ بزرگ در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی شده است.

پاری‌سن‌ژرمن با توجه به اینکه امباپه زیر بار تمدید قرارداد نمی‌‎رود و می‌خواهد تابستان آینده با پایان قراردادش به صورت رایگان از این تیم پاریسی جدا شود، به دنبال این است این فوق‌ستاره فرانسوی را به فروش برساند.

رئال مادرید، چلسی، منچستریونایتد، اینتر، تاتنهام و الهلال تاکنون نسبت به جذب امباپه ابراز علاقه کرده‌اند اما این بازیکن فرانسوی یک مشتری تازه پیدا کرده است.

روزنامه اکیپ فرانسه امروز گزارش داد که باشگاه بارسلونا هم برای جذب امباپه اقدام کرده است و مدیران این تیم در تماس با مسئولان پی‌اس‌جی برای انتقال احتمالی این بازیکن گفت‌وگو کرده‌‎اند.

این نشریه فرانسوی همچنین اعلام کرد که بارسا در ازای خرید امباپه علاوه بر رقم توافقی، تعدادی بازیکن به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد می‌کند زیرا آنها بودجه لازم برای خرید مستقیم او را ندارند.

بارسلونا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، اینیگو مارتینز و اوریو رومئو را به خدمت گرفت و مبلغ ۵ میلیون یورو همه پولی است که این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هزینه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    اتفاقا بره بارسلونا بهتر رئال الان شده در حد لیگ محالت سلفی جنوبی و بعد کریس و دوستان دیگه طرفدار نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس