کد خبر 1511131
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
برزگر: دست مافیا و دلالان باید کوتاه شود/ امسال رقابت در آسیا متفاوت است

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی همواره برای باشگاه‌های ایران مشکل‌ساز بوده است، گفت: باید دست مافیا و دلالان از فوتبال ما کوتاه شود تا باشگاه‌ها بیش از این آسیب نبینند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر شامگاه یکشنبه، در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، اظهار داشت: از گذشته بازیکنان خارجی بی‌کیفیت به ایران می‌آمدند و با اینکه سودی برای تیم نداشتند، قراردادهای سنگین دلاری با آنان بسته می‌شد. باید دست دلالان و مافیا را از فوتبال کوتاه کنیم چراکه دلیل کشیده شدن فوتبال ما به بی‌راهه، همین مافیا است. اکنون بدهی‌ها به صورت مداوم باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌شود.

وی مورد اینکه پیشکسوتان استقلال معتقد هستند وزارت ورزش توجه بیشتری به پرسپولیس دارد، یاد آورد شد: چنین چیزی اصلا وجود ندارد چون همه می‌دانند که دو تیم دولتی هستند و البته اسپانسرهای مشخصی هم دارند. اکنون یک تیم موفق است و نتیجه می‌گیرد اما تیم دیگری به توفیقی نمی‌رسد که در این مسیر، مدیریت صحیح در باشگاه و تیم نقش اصلی را ایفا می کند.

برزگر بیان کرد: اینکه استقلال نتیجه قابل قبولی نگرفته، به دلیل مدیریت ضعیف باشگاه است. آنها پول‌هایی که از بورس گرفتند را نادرست خرج کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی عیسی آل‌کثیر از این تیم گفت: پرسپولیس نیازی به آل‌کثیر ندارد و هیچ اسمی بالاتر از پرسپولیس نیست. هر بازیکنی که به تیم می‌آید قطعا روزی هم خواهد رفت. آل‌کثیر محروم و مصدوم بود اما مدیران باشگاه و سرمربی تیم از او حمایت کردند تا برگردد. وقتی بازیکنی در لیست مازاد تیم نیست یعنی قطعا سرمربی او را می‌خواهد. آل‌کثیر به خاطر بحث مالی از پرسپولیس رفت و امیدوارم موفق باشد.

برزگر در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: در لیگ قهرمانان رقابت خیلی سخت است چون تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفته‌اند. پرسپولیس هم تا به این جا بازیکن‌های خوبی جذب کرده و شاکله تیم نیز حفظ شده است. همیشه پرسپولیس در آسیا مدعی بوده و اکنون تنها دغدغه این‌ است که یک مهاجم خوب و باکیفیت جذب شود. البته مهدی عبدی و شهاب زاهدی هم هستند اما بازهم به یک مهاجم توانمند نیاز است. اگر بازیکنان پرسپولیس با شرایط خوب و آمادگی جسمانی بالا وارد لیگ قهرمانان آسیا شوند، قطعا بهترین نتیجه را کسب خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    قصه نگو برو سر زمین بذر ات را بکار
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    مملکت دست مافیا و دلالها میچرخه که به فنا رفته فساد کجا نیست؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس