کد خبر 1510852
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
عمان اهانت به قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد

وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را بشدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، در پی واکنش کشورهای عربی و اسلامی به اهانت به قرآن کریم در دانمارک، وزارت خارجه عمان نیز هتک حرمت قرآن در این کشور را محکوم کرد.

پس از اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد در روز پنجشنبه پیش (۲۰ جولای) که با چراغ سبز پلیس این کشور صورت گرفت، روز جمعه نیز به بهانه آزادی بیان، یک گروه راست‌افراطی در دانمارک، نسخه‌ای از قرآن کریم را مقابل سفارت عراق در کپنهاگ سوزاند.

اعضای گروه راست‌افراطی که خود را «میهن‌پرستان دانمارک» می‌نامند، در مقابل سفارت عراق در پایتخت دانمارک، در حالی که پلاکاردهایی ضد اسلامی در دست داشتند، علیه دین اسلام و شعائر آن شعار سر دادند. پرچم عراق و قرآن کریم را بر روی زمین انداخته و آن را لگدمال کردند و این اقدام خود را به صورت زنده در حساب کاربری خود در فیس‌بوک منتشر کردند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، وزارت خارجه عمان تأکید کرد که این کشور اقدام گروه افراطی مذکور مبنی بر سوزاندن و هتک حرمت قرآن کریم را بشدت محکوم می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • از شهرستان سراب IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    مسلمانان اگر همگی تعصب داشته باشند و سوئد و دانمارک رو تحریم گسترده اقتصادی بکنند انها جرات نخواهند داشت چنین کارهایی شیطانی بکنند انها مدام به قران کریم اهانت میکنند ولی در عوض ندیدیم مسلمانی انجیل را اتش بزند همین کافیه تا حقانیت اسلام بر همه مشخص بشه سوئد و دانمارک بازی کثیفی را شروع کردند انها در جایگاهی نیستند که بخواهند موی دماغی برای مسلمانان باشند کشورهای کم اهمیت و کم جمعیت و افسرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس