کد خبر 1510592
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
باند کلاهبرداران تلفنی از داخل زندان شناسایی شدند

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در سال جاری ۵ باند کلاهبرداری دستگیر کردیم که مبدا آنها در زندان بود. این افراد در تماس با شهروندان و درخواست اطلاعات فرد و جلب اعتماد کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش مشرق، داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: طی چند سال اخیر یکی از جرایمی که هر ساله آمارش رو به افزایش بوده کلاهبرداری سایبری با ترفندها و شگردهای مختلف است.

وی افزود: در یک پرونده ۸ متهم دستگیر شد که مبدا این جرم و کلاهبرداری در داخل زندان بوده که مبلغ بالغ بر ۲ میلیارد تومان سرقت شده است.

وی در ادامه گفت: در سال جاری ۵ باند دستگیر کردیم که مبدا آنها در زندان بوده و در تماس با شهروندان و ارائه اطلاعات فرد و جلب اعتماد کلاهبرداری می‌کردند.

معظمی گودرزی گفت: در همین پرونده تا این لحظه ۶۰ شاکی شناسایی شده که قطعاً بیشتر از این تعداد است و ما در حال شناسایی آنها هستیم‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 0
    یعنی ما از دست خلافکاران و سارقان خلاصی داریم.من خودم به بچه هام وصیت کردم که وقتی فوت کردم،روی قبرم فقط سیمان کنند تا دزدان سنگ قبر مرا جلوی خودم سرقت نکنند. در محل ما حتی به قبرستان هم رحم نمی کنند و آهن آلات و سنگ قبر هم می برند،مسئولان باید فکری اساسی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس